Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z chłodzeniem silnika podczas jazdny np po autostradzie wskazówka wchodzi na czerwone pole, ostatnio pękł wąż od chłodnicy dolny po wymianie na nowy pękł wąż górny , mechanik nie wie co to może być. Czy takie objawy mogą być od uszcelki pod glowicą, auto raczej nie stracilo mocy itd.

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Opublikowano

Najwyraźniej jest coś z ciśnieniem.Nowy korek z ASO posłuży jako zawór bezpieczeństwa ale nie wykluczy przyczyny powstania nadciśnienia.

Nadciśnienie powstaje z dwóch przyczyn; 1. Przedmuchy (uszczelka)

2. Przegrzanie (zagotowanie)

Ad 1. Zrobić test na obecność CO2 w płynie

Ad 2. Wiele przyczyn; a. zapowietrzony układ

b. niewydolna pompa

c. woda zamiast płynu

d. niesprawny wentylator

e. niesprawny termostat główny

f. niesprawny termostat sterujący wentylatorem

g. zapchany radiator

h. nie szczelny układ

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Pompa nowa, termostaty nowe, w ukladzie plyn, wentylator sie zalacza, po zmianie peknietego weza i przejechaniu kilku kilometrow inny waz napuchl na maxa wiec silnik byl mozna powiedziec zimny. Radiator masz na mysli chłodnice?. Uklad byl odpowietrzany po odkreceniu korka z tej malej dziurki normalnie lecial plyn.
Opublikowano
Jak Ci na zimnym wąż spuchnął to by wypadało zrobić test na obecność CO w płynie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Waz dolny byl sparcialy mogl zasyscac powietrze , zakladam nowe weze i "kominek" na silniku, byc moze chlodnica jest kiepska chociaz jest ciepla na calej powierzchni. Objawy zaczely sie od tego ze jadac szybciej powiedzmy 160 silnik dostawal duza temperature wskazowka na czerwone pole, po zwolnieniu i wlaczeniu ogrzewania na maxa temperatura spadala odrazu. Jezdzac po miescie nigdy nie bylo problemu z temperatura wskazowka zawsze w pionie, sprawdzajac w ukrytym menu cos kolo 90*C.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
BMW sa trudne w odpowietrzaniu, w X3 masz co najmniej 2 odpowietrzniki, na rurach i na chlodnicy. Jesli Ci sie grzeje wylacznie w trasie to ja bym obstawial chlodnice albo kiepskiej jakosci pompe wody, ktora przy wyzszych predkosciach obrotowych nie daje rady. Mozesz tez miec zle dobrane paski osprzetu napedzajace pompe i moga sie slizgac... Test na CO2 takze bylby wskazany...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.