Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Wszsytkim,

poszukując e92 z silnikiem możliwie >2.0i i xDrivem trafiłem na takie coś:

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e-92-325xi-ID6yxGvw.html#27586f7b5d

http://img38.otomoto.pl/images_otomotopl/837774367_1_1080x720_bmw-e-92-325xi-krakow.jpg

 

VIN: WBAWC31030PW89344

Ponoć pochodzi z DE, a w PL przeszedł przez 3 właścicieli.

Czy ktoś wie coś więcej na temat tego auta ?

 

Z góry dziękuję!

Opublikowano

Heh, czarny a ma być zielony :mrgreen:

http://www.bmwdecoder.com/images/vin-images/pw89344_frontside.jpg

 

Vehicle Information

 Type

 Value

VIN WBAWC31030PW89344

Prod. Date 2007-05-19

Mileage Check mileage and service history

Type code WC31

Type 325XI OL (EUR)

Series E92 (3 Series)

Body Type COUPE

Steering LHD

Engine N52K

Displacement 2.50

Power 160kw / 218hp

Drive ALLR

Transmission Manual

Colour TIEFGRUEN METALLIC (A43)

Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW)

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S203A 4-wheel drive

S249A Multifunction f steering wheel

S2C5A BMW LA wheel, star spoke 185

S313A Fold-in outside mirror

S358A Climate comfort windscreen

S403A Glass roof, electrical

S415A Sun-blind, rear

S428A Warning triangle and first aid kit

S481A Sports seat

S488A Lumbar support, driver and passenger

S494A Seat heating driver/passenger

S4ADA Interior trim strips, alu, brushed, fine

S507A Park Distance Control (PDC), rear

S521A Rain sensor

S534A Automatic air conditioning

S563A Light package

S609A Navigation system Professional

S612A BMW Assist

S620A Voice control

S633A Preparation, mobile phone, Business

S672A CD changer for 6 CDs

S676A HiFi speaker system

S6AAA BMW TeleServices

L801A National version Germany

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S8SPA Control unit COP

Standard Equipment

S255A Sports leather steering wheel

S4UAA Partially electric seat adjustment

S502A Headlight cleaning system

S520A Fog lights

S522A Xenon Light

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S851A Language version German

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano
Przód źle spasowany. Zapytaj o jego przeszłość kolizyjno/wypadkową.

 

Bezwypadkowy nie zaznaczony, więc na pewno coś było ;-)

 

Heh, czarny a ma być zielony :mrgreen:

 

O ile to VIN od tego auta :D

Opublikowano
no to faktycznie kwas. myslalem ze literówka. ale dostalem wlasnie zdjecie dowodu rejestracyjnego, numer sie zgadza...
Opublikowano
Czyli Szczepan . Nawet skrzynia biegów sie nie zgadza . Niech wysle zdjęcie kielicha oraz naklejki . Właściciel chyba nie świadomy skoro udostępnia Vin....
Opublikowano
Czyli Szczepan .

 

A może przemalowal na czarny? :mrgreen: ja gdybym kupił zielone e92, to bym na czarny przemalowal :norty:

A tak poważnie, jak Kolega wcześniej zauważył musi być z tym niezły kwas, skoro auto zmienia właścicieli jak rękawiczki.

Opublikowano
Mufuti poszukuje w takim budżecie, a jaki powinien być właściwy budżet na takie E92 325 w manualu?

Pytam o rynkową cenę zakupu.

 

40tys to kwota w której możesz myśleć realnie o e90/e91 325i - pamiętaj, ze przy takim aucie akcyzy masz ok 5tys, więc sprzedający musiałby ją kupić za max 30tys (6.500euro) - zobacz na zagranicznych serwisach czy to możliwe.

E92 najlepiej trzyma cenę z E9X a już benzyny 6 cylindrowe na pewno - w samochodach nie ma okazji, każda cena "wynika z czegoś"

Opublikowano
Non stop to powtarzam, w tym biznesie nie ma okazji. Jeżeli cena jest okazyjna, to zawsze musi to z czegoś wynikać.
Opublikowano
(...)

E92 najlepiej trzyma cenę z E9X a już benzyny 6 cylindrowe na pewno

 

nic dziwnego, e92 to najładniejszy model e9x, a 335i ma lepsze osiągi i z reguły mniejszy przebieg niż 335d.

 

Natomiast czy warto w ogóle brać pod uwagę zakup e92 335i, jeżeli porównać je np. z f30 328i? (oba mpak)

 

osiągi niemalże identyczne, tym bardziej, że leciwe e92 335i mogło już trochę stracić na mocy,

na plus f30 to średnio mniejszy przebieg, nowsze auto, mniejsza akcyza, nadwozie to już kwestia gustu

Opublikowano

A są już jakieś dane odnośnie f30 i usterek powyżej 150 tys. km?

Inna sprawa, że e92 335i, szczególnie przedlift, do bezawaryjnych nie należy, tam też ma się co psuć, jak np. często padająca pompa wody itd. (pomijam 325i, bo to już tragedia).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.