Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam kilka poprawek lakierniczych na BMW i chciał bym poznać opinie co z tym zrobić żeby rdza nie powróciła i jak zabezpieczyć odpowiednio lakier.

 

Zaczniemy więc od wizualizacji :)

 

1. Prawe nadkole

737b15244ffc.jpg

 

Lakiernik mi powiedział najlepsza opcja reperaturka co sądzicie ?

 

2.Lewy tył z nadkolem

1a6724385c50.jpg

b1de1178043f.jpg

 

Tutaj lakiernik również powiedział reperaturka

 

I zatrzymajmy się na chwilę co sądzicie o reperaturkach ? to jest dobre rozwiązanie żeby pozbyć się rdzy na stałe ? jest to trwałe ??

 

Jedziemy dalej

 

3.Bagażnik

d64eca316744.jpg

 

Tutaj lakiernik chyba nic nie powiedział albo nie pamiętam co proponujecie zrobić z rdzą w tym miejscu aby nie wracała ?

 

4.Próg prawy tył

b6e11f791307.jpg

 

Tutaj też za bardzo nic nie powiedział poza tym że trzeba będzie zdjąć tą plastikową osłonkę i tam zajrzeć co się dzieje bo też jest małe ognisko korozji ...

Co zrobić aby na stałe się pozbyć rdzy z tego progu waszym zdaniem ? (i darujmy sobie teksty kup nowe auto hehe :))

 

5.Maska

59186832e6ca.jpg

 

Jest sporo odprysków lakiernik powiedział malowanie całego elementu (wydaje mi się to bardzo rozsądne)

 

Podsumowanie:

Co sądzicie ludzie jak się najlepiej waszym zdaniem zabrać za bolączki lakiernicze mojego BMW

I jak najlepiej zabezpieczyć lakier na zimę ? (podejrzewam że odeślecie mnie do innego działu może to i lepiej tutaj się skupmy na rdzy :))

Opublikowano

witam

kolego lakiernik dobrze radzi że reperaturki trza wstawiać tylko jest mały szkopół do e 46 nie ma reperaturek tylnego błotnika są tylko do kombi, pozostaje czyszczenie do żywego i ewentualnie wstawki wspawać

Opublikowano

Nie wiem czego dużo osób błotnik nazywa nadkole...

Nie ma tu tragedii jeżeli nie ma dziur to dokładne oczyszczenie,zabezpieczenie środkiem antykorozyjnym i będzie bez spawania.

Opublikowano
Nie wiem czego dużo osób błotnik nazywa nadkole...

Nie ma tu tragedii jeżeli nie ma dziur to dokładne oczyszczenie,zabezpieczenie środkiem antykorozyjnym i będzie bez spawania.

 

kolego jesteś w błędzie rdza w większości przypadków wychodzi z wewnątrz i powierzchowne czyszczenie na długo nie pomoże trzeba niestety wyciąc i wstawić nową łatkę

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Zeby zamknac temat u mnie zostaly wyciete wszystkie elementy z rdza powstawiane reperaturki zabezpieczone wszelkimi specyfikami i efekt jest swietny nie powiedzial bym ze bylo co kolwiek robione przy aucie zobaczymy jak to bedzie wygladac po zimie. Kosztowalo to troche grosza ale wydaje mi sie ze bylo warto.( oczywiscie jak ktos chce ze swojego auta zrobic perelke)
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.