Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem. Chciałem podładować akumulator w X5. Odłączyłem klemy, podłączyłem prostownik i bez zastanowienia się zamknąłem bagażnik :( Jak otworzyć auto? Puścić gdzieś prąd? Podobno od spodu auta gdzieś można? Szukałem odpowiedzi na moje pytanie ale znalazłem tylko typu "Trzeba wyłamać nerkę" albo "Najlepiej wybić szybę która jest najtańsza". Dziękuję za odpowiedzi.
Opublikowano

Raczej tak - moge przekrecic 90 stopni w lewo i 90 w prawo. Pamietam kiedyś w e39 normalnie przekrecala sie 45 stopni w lewo, a po mocniejszym przekreceniu 90 stopni orwieral sie zamek. Tu tego nie ma, moze jest uszkodzone? Prawdopodobnie od dołu mozna wpiac sie z prądem - tylko gdzie?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Włamać pod maskę - ok, ale bez wyrywania nerek raczej nie da sie tego zrobic.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

Chciałem podładować akumulator w X5. Odłączyłem klemy, podłączyłem prostownik i bez zastanowienia się zamknąłem bagażnik :( Jak otworzyć auto?

 

INSTRUKCJA E53 PO POLSKU : viewtopic.php?f=83&t=197463

 

http://fs5.directupload.net/images/160907/q3t6uxiu.png

 

http://fs5.directupload.net/images/160907/rsyrsd29.png

 

http://fs5.directupload.net/images/160907/9rwenpdf.png

 

Ladowanie akumulatora

http://fs5.directupload.net/images/160907/f2prcjc8.png

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano

kolega nie moze nic otworzyc to na co te instrukcje co zrobic po otwarciu?

Tka jak mowie jak zamek nie dziala to najprostrzy sposob to delikatnie wypoac i wyjac nerke i recznie pdryglowac zamki

Opublikowano

Sam tego nie widzialem, ale mechanik przerabial na moim aucie :)

Wyjscia sa dwa:

1. demontaz nerki (da sie bez lamania, nawet mi pokazywal, jak to zrobic, ale juz nie pamietam, trzeba bodajze zdemontowac ta od strony kierowcy i pociagnac za linke, wtedy maska sie otworzy) i podpiecie sie pod punkty rozruchowe.

2. demontaz oslony pod silnikiem i podpiecie sie pod alternator, na szczescie auto mamy wysokie ;)

 

No i koniecznie pozniej wymontuj i napraw wkladke zamka, nie jest to ani trudne ani kosztowne :D

Opublikowano

Nie moge wypiac tej nerki... Podobno da sie od dolu podac prąd gdzieś przy rozruszniku zeby otworzyc z pilota? Gdzieś w kostkę?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
w najgrubszy przewod który idzie do rozrusznika powinien to być zasilający, a masa byle gdzie
Opublikowano

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160908/6d162ffff27c2bf2ead123cdae445c2b.jpg

 

Do rozrusznika idzie kostka + ten kabelek obok który jest tylko przykręcony z boku. Czyli co próbować w kostkę?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Mi to wygląda na zdjęcie sterownika reduktora a nie rozrusznika.

Rozrusznik jest przy silniku a nie przy skrzyni rozdzielczej.

mi to tez nie wygląda na rozrusznik :) wpisz w google rozrusznik m62 i zobacz jak wygląda :)

Opublikowano

BMW odpalone, zasilanie podpięte pod rozrusznik (pod lampki od rejestracji też możliwe, że by poszło). Czas i nerwy stracone dlaczego?

Powód najmniej oczywisty - padła bateria w kluczyku ^^.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Tak jak napisałem. Podpięcie pod rozrusznik klemy z prądem i otworzyłem z pilota (zapasowego - ten pierwszy padł dziwnym trafem).

Nie ma co kombinować z wypinaniem nerek czy innymi tureckimi patentami.

 

Zdejmujemy osłonę plastikową od dołu. Rozrusznik po lewej stronie auta (lewa strona oczywiście patrząc od tyłu auta - na forum ktoś mnie zmylił że jest po prawej stronie, a logiczne jest że zawsze podaje się od tyłu auta a nie patrząc od przodu). Tak na przyszłość jakby ktoś szukał - bo każdy na forum pyta a odpowiedzi już nie napisze.

 

Ale jak to kumpel mój mechanik powiedział - szukaj odpowiedzi na forach USA, bo w Polsce nikt wiedzą nie chce się dzielić. W sumie prawdziwe to.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Niezły zbieg okoliczności.

Co do tego, że na forach amerykańskich łatwiej znaleźć informacje to fakt, nie wiem czy wynika to z tego o czym piszesz czy może z tego, że tam X5 są po prostu dużo bardziej popularne.

Opublikowano

Kubaaa sory ale ja osobiście poczułem się urażony Twoja wypowiedzią, nie dostałeś od nas odpowiedzi lub jakiś wskazówek odnośnie problemu? To że ktoś wprowadził Cie w błąd nie musiało wynikać ze złośliwości ale może po prostu pomyłka lub nie wiedzą, sam nie wiem z której strony jest rozrusznik ale wystarczy zobaczyć jak wygląda i poszukać od spodu

 

A tak na marginesie jeżeli mówimy o częściach silnika to zawsze podajemy stronę lewa czy prawa patrząc na silnik, części blacharskie itp podajemy patrząc tak jakbyś siedział za kierownicą więc wychodzi ze po prostu źle zrozumiałeś

  • 1 rok później...
Opublikowano

Dziś miałem podobną sytuację podpiąłem się pod lampkę oświetlenia tablicy i wydech, wystarczyło żeby otworzyć auto.

 

Tak tylko odkopuję może komuś się przyda.

Opublikowano

I to jest najprostrzy sposob

Bo zdejmownaie oslon silnika to taki sam turecki sposob jak wyciaganie nerki

 

Zresta ja jak bym mial taki problem to bym wolal wyjac nerke w 5 sekund i w minute otworzyc maske niz sie klasc, tarzac i rozkrecac re oslony :mrgreen:

Opublikowano
Jesteś w stanie wyjąć nerkę bez połamania zaczepów w minutę i otworzyć maskę w 5? :shock: Nie wydaje mi się, a już na pewno nie bez wcześniejszych ćwiczeń :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.