Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niby wrzucił rozkodowany VIN ale jakoś zapomniał rok skopiować ...

 

To jest 2001 rok

 

Vehicle Identification Number WBAEN31000PB60457

Type EN31

Model 325i - EUR

Development Code E46 (3FL)

Chassis TOUR

Steering LL

Doors 5

Engine M54

Displacement 2.50

Power 141

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Stahlgrau Metallic - 400

Upholstery Stoff Tex 2000/anthrazit - J1AT

Production Plant REGENSBURG

Production Date 2001-12-12

 

Standard Equipment

520 Foglights Nebelscheinwerfer

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

550 On-board Computer Bordcomputer

832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

 

Options

210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)

240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad

261 Side Airbag For Rear Passengers Seitenairbag Fuer Fondpassagiere

293 Lt/aly Wheels/v-spoke 54 Lm Raeder/v-speiche 54

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe

386 Roof Rail Dachreling

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

606 Navigation System Business Navigationssystem Business

640 Car Telephone Preparation Autotelefonvorbereitung

676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall

Opublikowano
Tez poniekąd jestem zainteresowany ta sztuka, na ich profilu na fb sa zdjęcia z niemiec i jak wracała na lawecie, ale wiadomo ze to o niczym nie swiadczy. Wygląda że sprowadzaja mało samochodów wiec moze wieksza szansa ze to cos ciekawego?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie, oglądałem ten samochód, jednak rezygnuję na ten czas z polifta ze względu na silniki M54 :wink:

 

RAport jest, sprzedający mi wydrukował ale jest w nim niewiele - zapisy do 81000km, samochód był w 2015r na wymianie poduszki pasażera (akcja serwisowa), zczytano wtedy w ASO przebieg 200kkm. Książka jest, nie przyglądałem się dokładnie ale wyglądała jak wydrukowana na domowej drukarce, pierwsza kartka przebiegi 100 i 124kkm, a na następnej dopiero od 15tyś. Przebieg wydaje się realny choć kierownica jest dziwnie zmęczona - nie wyślizgana, tylko wydarta jakby skóra, drazek zmiany biegów też wyświechtany - wygląda jakby auto było raczej miastowe.

 

Ogólnie sprzedający ok, chciał użyczyć miernika elektronicznego, miałem swój prosty magnesowy i rzeczywiście robione tylko nadkole tylne, cieniowane drzwi i przednia maska.

Poza tym zaobserwowałem że wentylator w środku chodzi dziwnie - trybem jakby przerywanym przyspiesza - zwalnia, jest obity i zardzewiały kawałek progu po otwarciu drzwi kierowcy, pod spodem rdzy nie widziałem za dużo, gość daje komplet zimówek na nieoryginalnych stalówkach ale 2006r więc raczej bałbym się na nich jeździć (patrz poniżej), opony na samochodzie b.dobre pirelli i dunlop 11 i 12r. Jest do samochodu hak Westfalia z papierami. Nie ma odboju do tylnej klapy tego gumowego, chyba że go tam nie ma (po prawej stronie). Zmatowiałe plastiki przy lusterkach i przednie halogeny jakoś tak nierówno i "głęboko" wsadzone (szpara od zderzaka koło 4-5mm ale nie wiem czy tak powinno być).

 

Silnik - startuje łądnie, nic nie dymi, wkręcanie na obroty......jeżdzę na motocyklu i jak przegazowałem to szczerze, ale się wystraszyłem troche, jak dla mnie czuć moc i chyba nie dałbym się pierwszemu lepszemu tym karnąć :wink: :wink: Niestety na zimnym silnik się dziwnie dławił prawie zgasł przy lekkim dodaniu gazu, obroty falowały między 600-800, jak ktoś jest zainteresowany bardziej to polecam z komputerem przyjechać i z kimś ogarniętym. Silnik ogólnie raczej suchy, słyszałem taki typ 1 raz więc nie wiem jak chodzi ale wyglądało że raczej dobrze.

 

Także ogólnie nie najgorzej, negocjacja ceny była taka że na wstępie bez robienia tego progu kierowcy 16500 do wzięcia,gość jest umówiony z lakiernikiem na zrobienie tego ale wtedy mówił że 17k raczej będzie ostateczną ceną, ruda wychodzi na obu błotnikach przednich, pompa wspomagania chyba cicha, samochodem nie jeździłem jak pisałem wyżej, aczkolwiek wszystko przód wyglądało na nierozbierane (lampy, błotniki itd.). Tyle mogę pomóc koledze i zainteresowanym,

Opublikowano
Wariujący wentylator to tzw "jeż"..typowe zjawisko. Falujące obroty - mogł być odłączany akumulator, silnika się nie bój ...straszy obrotami,a te 192 kunie przy tej masie krzywdy nie zrobią.
Opublikowano

No ale pozytywnie mnie zaskoczyło jak się zachowywał taki silnik :wink:

Właśnie oglądałem filmy użytkownika bodajże Buckey, i prawdopodobnie silnik zachowywał się normalnie dla tego modelu, stawiam że jest zdrowy ale jak miałbym brać sztukę to chyba bez diagnostyki bym tego nie zrobił :wink:

Opublikowano
Witam ponownie, oglądałem ten samochód, jednak rezygnuję na ten czas z polifta ze względu na silniki M54 :wink:

A co jest nie tak wg ciebie z silnikami M54 ?

Bo wg mnie to ostatni bezproblemowy, silnik w benzynowy R6 w BMW.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
No ale jednak problemy z olejem (czyli raczej pierścieniami), więcej czujników, pierdółek....Jestem inż. mechaniki i budowy maszyn i dla mnie problematyczne pierścienie to jak krzesło bez 1 nogi, aczkolwiek projektowanie pierścieni jest niesamowicie ciężką robotą, ale jakoś w Toyocie się da, w M52 się dało.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.