Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kupiłem kolejną e39

m54b22 2003r

 

wszystko fajnie lecz juz podczas kupowania widziałem ze nie zbiera sie jak powinna, dajac gazu delikatine do 15-20% ladnie sie zbiera jak na to obciązenie pedałem a jak wiecej to gaz w podłogę i reakcji 0 a nawet utrata jeszcze mocy,

obstawiałem przepływomierz, nawet w inpie po paru wlasnie takich kichdownach wyskoczył bład air flow cos tam ze przepływka

pojechalem do znajomego, miał 2 przepływki ori na stanie, sprawdzilismy obie i niestety to samo, moze delikatnie lepiej bylo wiec wzialem jedna bo na niej nie wywala błędu ale nadal to nie to,

 

najgorzej wjazd pod wzniesienie, jade 5ty bieg 110km\h dajac tam 15% gazu i chce dac troche wiecej zeby nie zwalnaial to czuje ze auto jeszcze gorzej a ekonomizej i tak na max 10l wskazuje ,

 

macie jakies pomysły?

 

czujniki połozenia wału, walka w ciemno zmieniać nie ma co raczej, moze odmę?

poprzedni właściciel mowil ze mial wypadanie zapłonu wiec zmienił 2 cewki i dał mi nawet stare i błędów nie ma, jedynie jakie wyskoczą po skasowaniu po jakis 40km to sony lambda diagnostyczne z racji nowej instalacji LPG

 

robiłęm adaptacje po zmianie przepływki

'

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

tak nie ma roznicy PB czy LPG, ewidentnie auto nie dostaje czegos, jakby nadal przepływka,

 

co do sond to diagnostyczne zawsze wywali przy LPG wiec trzeba\mozna zamontowac emulatory sond

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

Masz pewność że ta przeplywka jest sprawna co zamontowales? Musisz mieć pewność na 100% dopiero szukać dalej. Musisz sprawdzić porządnie dolot na obecność lewego powietrza.

 

Że też kupiłeś auto w takim stanie... Nie da się sprawdzić nawet w jakim stanie jest silnik czy trzyma moc itd. Taki kot w worku

 

Ja mam oryginalne sondy i błędu nie mam na LPG

Opublikowano
Miałem podobną sytuacje w silniku m52 bmw 520i, na kompie nic nie pokazywało, wiec kupilem uzywaną przepływke i zabrałem się za wymiane w momencie kiedy zdejmowalem przeplywomierz dostrzeglem ze plastik trzymający linke od przepustnicy jest urwany i to był moj problem. A objawy mialem takie same jak ty. Po wymianie linki wszystko gra :D
Opublikowano
Hej, m54 ma elektryczna przepustnice wiec linka odpada. Na początek skasuj wszystkie adapatacje i możesz pojeździć na benzynie z zakręconą bultą najlepiej. Błędy sond diagnostycznych to nie jest normalny blad, sprawdź czy na benzynie wystepuje również. Sprawdzić możesz czystość przepustnicy, zaworu biegu jałowego, swiece jakie są i jaka mają przerwę oraz na koniec szczelność dolotu. To taki początek. Jak benzyne ogarniesz to mozesz dopiero o gazie myśleć, bo tak to pogłębiają sie problemy.
Opublikowano
robilem adaptacje, jazda na benzynie nic nie da, jezdzxac delikatnie do 20% gazu ladnie sie zbiera nawet z klima w 5osob, silnik ma moc, ale dam muz przy 3tys obrotów 50% gazu i reakcji nawet nie tyle co 20% a nawet czuc ze mniej ze, ekonomizer nie wzrasta cos go blokuje i bedzie do 5tys RMP szedl mozolnie
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

Może katy zapchane, pompa paliwa odpada jak na gazie jest to samo. No i szczelność dolotu sprawdź tak jak wcześniej pisałem.

 

No i musisz być pewny co do sprawności przepływki

Opublikowano
No niestety musisz rozpiąć wydech,lub wal pięścią w kat.i słuchaj,czy nie posypany.Na pewno to inna bajka ale w oplu kadecie miałem tak,że jechał max 50 km/h i coś go blokowało.Mechanik odkręcił wydech od kolektora i odzyskał swą marną moc.Okazało się,że katalizator się rozsypał i zapchał ostatni tłumik.
niema nic lepszego niż BAWARKA
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

bylem dzis u zajomego mechanika, wsumie pokazal mi to samo w inpie co i ja widziałem, mianowicie

Przepyłwka - wykluczona, poprawne wskazania podczas jazdy z Inpą

czujniki położenia wału wałka- brak błedu

 

obstawiamy i bede sprawdzal

Katalizator - jak wyzej pisaliscie moze jest zapchany

pompa paliwa - sprawdzenie cisnienia bar na listwie, moze jest juz nie wydajna, a gaz zczytuje mapy z beznyny wiec jesli ona nie jezdzi to i gaz

cewki - przy takich cisnieciu na sile potrafi wyskoczyc blad wypadania zaplonu na 3cim i 6stym cylindrze

 

Macie jakies sugestie jeszcze?

genralnie jak tak dzis sprawdzalem to np na biegu 1, daje 100% gazu i auto do 3tys powiedzy ze jakos sie zwawo podniesie a po 3tyg spowalnaia i zatrzymuje sie na 5tys i tak stoi albo czasem uda sie wkrecic na 5500RPM

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

zastanawia mnie duze spalanie oleju, uzupełniłem stan na max, zrobilem jednego dnia 140km i nie ubylo nic, wczoraj zrobilem 250km ale wczoraj wlasnie sprawdzalismy z kolega go pod inpa wiec auto musialo probowac wchodzic na wysokie obroty, gaz w podlodze choc auto i tak 5tys rmp max i dzis jest oleju na minimum, teraz juz zastanawiam sie czy to nie wina odmy...

zmienie ja tak czy owak

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.