Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja moge jedynie potwierdzic ze to wykonalne ^^ mi sie kiedys udało zrobic trase ze srednia ok 6.5l ale to było tylko raz :mrgreen: Zazwyczaj srednia z baku wychodzi 9-10l ale i tak jestem z tego bardzo zadowolony.

 

PS. Teraz zauważyłem ze nie masz "pletwy" na dachu :norty: myslalem ze to juz standard byl w 335 :D

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

  • Odpowiedzi 632
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Muszę następnym razem od Ciebie pożyczyć na chwilę ten kubek i przymierzyć czy do mnie podpasuje :) Jest chyba węższy niż ten biały? Biały u mnie nie wchodzi w uchwyty...

 

BTW. Piękne bawarskie grzybki :wink:

Opublikowano
Tak teraz patrze na fotki i w sumie to lampom(?) z przodu polerka by się przydała nie ? :P
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

tom3k90 nie wiem czy standardem czy nie, w poprzedniej miałem, w tej nie mam ale nie przeszkadza mi to jakoś strasznie tak jak i brak szyberdachu. W 335 trzeba iść na kompromisy , główna zaleta to silnik a z wyposażeniem bywa różnie i można po swojemu doposażać ;)

 

be..mw też najpierw kupiłem ten biały kubełek bo ładnie wyglądał i sie nie mieścił bo jest za duży, za to ten czarny pasuje już idealnie. Chociaż biały ma ciekawszy wygląd i szkoda że go takiego niewymiarowego zrobili. Bawarskie grzybki b.dobre, właśnie się nimi zajadam :D

 

2girls1horse bez przesady są ok :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
PS. Teraz zauważyłem ze nie masz "pletwy" na dachu :norty: myslalem ze to juz standard byl w 335 :D

Brak nawigacji = brak płetwy.

Opublikowano
Mam magika który robi takie rzeczy ,dołożył antenę wewnątrz i navka działa
Opublikowano
Interesowałeś się może jak wyglądałby koszt dołożenia płetwy?

nie orientowałem bo w sumie po co mi ona skoro mam antene wewnątrz i działa :)

2girls1horse no to rób moda i będziesz miał gdzie trzymać kubki :) ostatnio widziałem ciekawy filmik na YT żeby cupholdery wysuwały się szybko a nie standardowo tylko ciekawe czy napoje się wtedy nie będą wylewać

Opublikowano
Zrób moda, łatwo powiedzieć gorzej zrobić :D. Nie mam pojęcia jak mogę wymienić ten panel bez wymiany całej deski :roll:
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
Jasne że się da, ale patrząc przez pryzmat tego że po wakacjach w przyszłym roku chce wziąć coś w leasing, to i tak rzeczy które zrobiłem do tej pory w aucie to droga hard. :) Zapowiadam że zrobie zdjęcia od piernik wie jakiego czasu ale zapiernicz taki że nie ma kiedy taczki załadować ostatnio.
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Ostatnio kumpel pokazał mi ciekawą replike Wagnera za +-1200zł (ori kosztuje 3000)

http://pl.aliexpress.com/item/325d-330d-335d-335-diesel-coupe-E90-E91-E92-E93-Front-Mount-Intercooler/32606765644.html?spm=2114.13010608.0.51.2yzUZU

nie trzeba nic ciąć jak przy FMIC, montaż P&P , ciekawe jak to chłodzi

Opublikowano
wyglada na pozadnie zrobionego na zdjeciach (conie zawsze ma odzwierciedlenie w tym co dostajesz) szkoda ze nie podaja producenta jak na alibaba to bybylo wiadome. Jezeli to np Chui si to jakoscia przewyzsza Wagnera.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Hmm cos za dobre te wyniki ;) ja mam 410KM/750Nm i best jaki mialem 0-100: 5.3s 100-200: 10.4s wiec jakos nie chce mi sie wierzyc zeby 20KM wiecej dało rade urwac przy 0-100: 0.6s no chyba, ze ma cos zrobione z ukladem napedowym albo probowal na super przyczepnej nawierzchni :norty:

 

O ile 0-100 mozna jeszcze tlumaczyc trakcja itp. to bardziej zastanawia mnie 100-200 z tego co widze to tu wychodzi 9,4s czyli 1s szybciej niz moje... dziwne....

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

czas 0-100 to w przypadku 335d+ to głównie trakcja

U mnie w tej i poprzedniej z tego co zmierzyłem +-5,2 ale do 60 jest prawie zawsze z uślizgiem a od 60 ciągnie już jak trzeba

0-200

https://youtu.be/6XI7mHd-ZB4

http://i65.tinypic.com/2yjriu9.jpg

to jakby ogarnąć temat przyczepności np. na semislickach to spokojnie poniżej 5s się schodzi.

Jnx w 535d 486KM zrobił 4,5s RL (auto sprzedane) a przy 417KM 4,9s ale 100-200 dopiero w 11s to dość kiepski wynik jak na 417km ale może jechał z pasażerem nie wiem

https://www.youtube.com/watch?v=6yHHw9XjVEQ

 

100-200 w 9,4s tego gościa z e90 to już gruby wynik - rozumiem że ten Awron mierzy po GPS tak jak Racelogic ? Może dobra górka była i wiatr sprzyjający to przy parciu na wynik tą sekundę idzie urwać. Dopiero jak ktoś pokazuje wynik RL + plik z RL z wykresem pochylenia terenu to ja bym uznał wynik za miarodajny :)

Opublikowano
Niestety sa plusy i minusy RWD szkoda, ze bmw nie robilo 335d w xdrivie zeby miec jakis punkt odniesienia :mrgreen: Jestem tylko ciekawy jak w przypadku nowych bmw np. 440i i 435d. Z tego co widze to najmocniejsze diesle wystepuja juz tylko w xd i maja 4.7s a przy benzynach 440i ma 5s a 440xi 4,9s ciekawe ze taka mala roznica... Wiadomo xdrive swoje wazy ale w 0-100 wydaje mi sie ze powinna byc znaczna roznica. Ja mialem okazje jechac 440xi i powiem sczerze, nie czulem zeby tam bylo 4.9s ;) Ciekawie ile jest prawdy w danych katalogowych.

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

tu masz 335xd 440KM

0-100 w 4,39 ale 100-200 niestety czas 10,83 przez Xdrive właśnie

przy tej mocy i szybkiej skrzyni w RWD by miał koło 9-9,5s

coś za coś ;)

 

do setki 5,2 czy 4,8s to nie czuć zbyt różnicy. No chyba że np. w GTR co się przejechałem 750KM miał to robił 2,8s do setki to wtedy było faktycznie takie je...nięcie od startu że myślałem że mi oczy z drugiej strony czaszki wylecą :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.