Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

"Honda Civic Type R 2015 to najszybszy seryjnie produkowany samochód z przednim napędem na torze Nurburgring."

http://www.honda.pl/cars/new/civic-type-r-2015/performance.html

 

Trafiłem przypadkiem na spory spot/ścigi Civic Type R tych nowych i Nissanów 350/370z i podczas dwóch ścigów przykleiłem się do nich. Nie wiem czy pomodzone były czy nie, seryjne to 310km a pomodzone dochodzą do 400, ale kluczowa dość jest waga bo jak na sprinterów przystało ważą aż 250kg mniej od mojej e90. Civic za każdym razem zostawał z tyłu choć do 2xx nieznacznie z 2 długości ,im szybciej tym bardziej zostawał. Był też jakiś seat leon niepozorny i jechał równo ze mną cały czas. Wszystkie te Civici miały strasznie głośne sportowe wydechy, chłopaki się musieli lekko zdziwić że jakieś przypadkowe 335d im popsuło zabawe :)

  • Odpowiedzi 632
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zapominasz o przelozeniu masy ;) To powod czemu juz nie jezdze mocnymi FWD. Po prostu fizyki nie oszukasz i o docisk trudno.
E92 335d Stage H
  • Moderatorzy
Opublikowano
Type-R ośla od zawsze :D niedawno dopiero wpadli na pomysł że bez turbo już nikogo nie dogonią, więc w tym tempie za jakieś 15 lat może będzie 4x4 i szybki automat zamiast patyka :)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Patyk to rzecz gustu, bez turbo dalszej drogi nie było tak jak mówisz :)
Opublikowano
To co fajne w Type R'kach to po prostu to ze sa stosunkowo lekkie - czego nie moge powiedziec o e9x :D
E92 335d Stage H
Opublikowano
Muszę napisać, że twoje felgi miażdżą :twisted:

 

Co do TYPE-R mimo wagi jak niby mają wygrać taki drag race ?

 

Braki w mocy duże... a nie wiem czy nie czynie herezji, ale obecnie chyba TYPE-R ma napęd na cztery koła?

 

seryjny TYPE R przegra z 335d+ ale pomodzony już będzie szybszy

logiczne że mniejsza masa to szybciej przyspiesza... jak one ważą 1382kg a e90 1610 bo ważyłem to różnica jest kolosalna, w końcu sportowe auto to nie może być krową

 

seryjny TYPE R mimo tylko 310km robi 100-200 w 12sekund

 

365KM 100-200 w niecałe 10s

https://www.youtube.com/watch?v=bbmJnTMReNA

 

a 400KM w 8,8s- jak na tą moc to b.szybko (to mniejwięcej tyle co m5 e60 507KM)

https://www.youtube.com/watch?v=Gl4Y0zG9JcM

 

no a ja mam 392KM i 10,6-11s RL czyli seryjnego type r przegonie ale pomodzonego już nie ,widocznie wczoraj trafiłem te seryjne sztuki albo wiatr mi wiał dobrze w plecy ;)

Opublikowano
Ciagle patrzysz tylko na proste ;) a lekkie auto przede wszystkim zje ciezsze w zakretach. M3 e92 tez jest ciezka krowa ;-)
E92 335d Stage H
Opublikowano
"Honda Civic Type R 2015 to najszybszy seryjnie produkowany samochód z przednim napędem na torze Nurburgring."

 

Jeżeli jakieś auto jest najszybsze to nie znaczy, że jest najszybsze w rozumieniu na prostej. No właśnie, Nurburgring to pętla a nie prosta, tam Type R czuje się jak ryba w wodzie, na prostej jak się miałeś okazję przekonać niekoniecznie.

 

Gdzie pomodzone 335d czuje się mocne (prosty odcinek drogi) civic jest nieznacznie słabszy. Type R bije za to 335d na zakrętach. Mogę się założyć, że gdybyś chciał dotrzymać kroku takiemu syfikowi na torze, o ile na prostej dawałbyś radę, o tyle na zakręcie twój ciężki silnik miałby trochę inną koncepcję toru jazdy.

 

No ale z drugiej strony, oba samochody (zwłaszcza w przedstawianych wersjach) powstały na bazie innej koncepcji i w innym celu.

Opublikowano
By e92 było dobre w zakrętach trzeba już niemało wydać ;) a nawet wtedy nic nie pomoże temu że wszystko poza e92 m3 DTM jest bardzo ciężkie.
E92 335d Stage H
Opublikowano

Macie racje co do zakrętów ale zasadniczo nie jeżdżę na codzien po Nurburgringu czy krętych serpentynach tylko autostradach i drogach krajowych także właściwości jezdne type r nie są mi potrzebne ;) chodziło mi bardziej o to że fajnie że idzie nawiązać walke z nowymi autami które teoretycznie służą do sportu i są uznawane za dość szybkie i lekkie

Jeszcze zauważyłem że te hondy do 200 sobie fajnie radzą ale powyżej 200 puchną, chyba przez to że 2 litry pojemności i mniejsza moc. Ale fajnie by mieć taką zabawke w garażu choć w tej cenie to już fajne m3 e92 idzie kupić a nie jakąś hondzinę

Opublikowano
By e92 było dobre w zakrętach trzeba już niemało wydać ;) a nawet wtedy nic nie pomoże temu że wszystko poza e92 m3 DTM jest bardzo ciężkie.

 

jestes HS, moc w samochodach nie jest po to aby skrecac tylko po to aby jezdzic prosto... wystarczy porownac ilosc ludzi ktorzy sie zapisuja na roznych zlotach na zawody na torze a tych ktorzy tylko biora starcie na prostej. Jak jest zakret to moze byc potrzebny lakiernik. Proste.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Zrezygnowałem z 2kolorowego dyfuzora i pomalowałem go tym razem cały na czarno a narożniki dałem czerwona folią "karbon" na wzór kolegi kulfon ,dodatkowo poprawiłem jego mocowanie i spasowanie. Jeszcze jest opcja żeby wykleić te środkową listwę. Bardziej mi się widzi taka kolorystyka niż plastikowe czarne listewki 5x25cm które kosztują w ASO po 225zł sztuka

Na Bmw spocie pod Narodowym było coś koło 200 aut mimo średniej pogody i było spoko :cool2:

 

http://i65.tinypic.com/vsjh28.jpg

http://i67.tinypic.com/2z56ex4.jpg

http://i68.tinypic.com/23mjxi0.jpg

Opublikowano
uzyskales ciekawy efekt uwarzam. jest nawzanie dokoloru swiatel powyzej. Fajne !

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dzieki ;) pobawie się jeszcze folią z tąsrodkową listwą - może np niebieski w nawiązaniu do znaczka bmw

 

1 fotka od paparazzi z dzis, pogoda była dla wytrwałych ale ubrałem się jak na -10 i było mi w sam raz :)

na 1planie m6

 

http://i63.tinypic.com/1zgepth.jpg

Opublikowano
Doprecyzowujac - komplet oficjalnych nalepek symulujacych plastikowy element z bmw to 45zl... chyba ze o czyms innym myslimy?
E92 335d Stage H
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
a ta listwa na środku 186zł czyli za 3 male listewki z plastiku jak ktoś ma ochote może zostawić w ASO 636 zl
Opublikowano
a ta listwa na środku 186zł czyli za 3 male listewki z plastiku jak ktoś ma ochote może zostawić w ASO 636 zl

 

i to sie nazywa Buisness ! wystarczy tylko na tyle golebi i dobry marketing.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

To ciekawe - zapomnialem ze to e90. W e92 rzeczywiscie ten dyfuzor jest inaczej zrobiony i co najwyzej sa dwie nalepki do nalepienia w te miejsca gdzie tu sa wstawki.

 

Osobna sprawa jest to ze nie widze by bmw sprzedawalo dyfuzor osobno bez tych dokladek - ale moge byc slepy.

E92 335d Stage H
Opublikowano
Osobna sprawa jest to ze nie widze by bmw sprzedawalo dyfuzor osobno bez tych dokladek - ale moge byc slepy.

 

części obudowa zderzaka Performance tył:

 

osłona lewa 51 12 2 148 725 (228,66 zł)

osłona prawa 51 12 2 148 726 (228,66 zł)

osłona środkowa 51 12 8 040 152 (85,43 zł)

 

oprócz tego:

 

osłona dyfuzora 51 12 2 147 478 (1211,05 zł)

obudowa zderzaka 51 12 8 041 139 (2642,38 zł)

Opublikowano
Kupujac w pakiecie wydaje sie taniej (nie ma tylko srodkowej) -> 51 19 2 153 917 - 1 418,81 zł
E92 335d Stage H
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.