Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co jeżeli chodzi o te legendy z rozciągającym się łańcuchem rozrządu ? To tylko 2.0 polifotwe ?
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Odpowiedzi 632
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

w każdej legendzie jest ziarno prawdy, ja bym się nie bał jakoś specjalnie jednostki N57

kurnik już na miejscu + uchwyty na kubki i listwy, będzie okazja to porobię lepsze foty niż leciwym samsungiem :)

jeszcze właściwą ramke panelu CCC muszę załatwić z otworem w środku żeby przycisk od PDC mógł wylądować na swoim miejscu

czarna podsufitka by była wskazana ?

http://i63.tinypic.com/2ue1a82.jpg

Opublikowano
tu by sie rzydal CIC... tak przez przypadek mam swoj na sprzedaz :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Rivasi to może zamiana :D ?

 

a masz nbt do podmiany ? :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
no pewnie ,nbt używałem jakiś czas ale znudził mi się i dlatego w jego miejsce wstawiłem CCC i teraz nbt kurzy się na półce :D
Opublikowano

Aktualizacja rozwoju wydarzeń :P

Pare dni temu podczas jazdy autem zauważyłem w pewnym momencie że automat przeciąga bardziej biegi i temperatura oleju skoczyła do 99-101stopni, czyli ku mojemu zdziwieniu załączyła się procedura wypalania DPFa. Poprzedni właściciel usunął DPFa mechanicznie a elektronicznie już nie :duh:

Dlatego dziś udało mi się odbyć wizytę w TC-Performance w Łodzi gdzie procedura wypalania została wyprogramowana komputerowo, a ponadto... jak już tam byłem to zdecydowałem się na program :D

Z tego co tuner mówił wynik wyszedł bdb jak na serię- jedynie DPF out i 308KM 652Nm. Okazało się że auto nie miało wcześniej programu a mi po przejściu z 320d wydawało się tylko że jest coś dłubnięte ;)

Nie zależy mi na walce o każdego konia bo auto używane jest zwyczajnie raczej w trasie dlatego te 392/819 zostają bez ingerencji w turbiny czy inne kosztowne modyfikacje, tym bardziej że jest trochę mocniejsza od poprzedniej 335, wrażenia dziś z jazdy b.fajne , pod butem jest spory zapas mocy a opona 255/35/18 ma spore problemy z trakcją :cool2: w porównaniu do tego jak auto jechało przed wizytą w TC- przepaść

http://i66.tinypic.com/qohu8x.jpg

i jeszcze taki gadżecik od TC w prezencie ;)

http://i65.tinypic.com/351eafp.jpg

 

a w przyszłym tygodniu przy okazji pobytu w Krakowie jadę na serwis do Mariusza z Żor bo chcę mieć porobione co trzeba żeby auto było zadbane, a on wg mnie b. starannie robi swoją robotę i zna się na rzeczy

Opublikowano

Wiesz, jak ktoś często jeździ ostro to IC b. potrzebny by był jak mówisz ale ja mam styl jazdy raczej normalny tylko czasem lubię depnąć a do tego seryjny wystarcza. Za chwile jesien i zima, jak na wiosnę uznam że potrzeba to wrzucę Fmica

Dziś monitorowałem temperature jak jechałem przez 130km to nie była jakaś wyższa niż przed programem, IC bardziej się przydaje jak ciśniesz ostro przez długi czas w ciepłe dni bo wtedy turbiny się zgrzewają i auto z czasem nie ma pełnej mocy, ale jak dziś jechałem a było 25stopni w południe to było zupełnie ok i nawet jakieś 335i udało się skarcić ;)

Opublikowano

Hehe, wiedziałem, że to zrobisz, tylko czekałem kiedy :norty: Coś mi się wydaje, że ten IC też wpadnie szybciej niż na wiosnę :wink:

 

Dawaj znać co się udało poogarniać w aucie po wizycie u Mariusza.

Opublikowano
Vaporr a jak z dymem przy tej mocy, bo niemal 400HP i ponad 800NM na seryjnym IC i seryjnych turbinach to ... nieco mocno :roll:
Opublikowano
Wiesz, jak ktoś często jeździ ostro to IC b. potrzebny by był jak mówisz ale ja mam styl jazdy raczej normalny tylko czasem lubię depnąć a do tego seryjny wystarcza. Za chwile jesien i zima, jak na wiosnę uznam że potrzeba to wrzucę Fmica

Dziś monitorowałem temperature jak jechałem przez 130km to nie była jakaś wyższa niż przed programem, IC bardziej się przydaje jak ciśniesz ostro przez długi czas w ciepłe dni bo wtedy turbiny się zgrzewają i auto z czasem nie ma pełnej mocy, ale jak dziś jechałem a było 25stopni w południe to było zupełnie ok i nawet jakieś 335i udało się skarcić ;)

No chyba ze tak :) ja czesto smigam po trasach i lubie czasem "dynamicznie przyspieszyc", a po programie pewnie wybiore sie na tor :twisted:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
jak będziesz u Mariusza to umów sie z aligatorem i sprawdź ile ci wyjdzie

szkoda mi siana na robienie dodatkowych pomiarów ale zawsze można sprawdzić jak auto jedzie względem Mariusza albo Twojej jakbyś chciał porównać :)

clubber dymu brak praktycznie,a ja większość czasu jeżdżę raczej spokojnie to zobaczymy jak taki zestaw będzie się sprawować, w poprzedniej też była seria tylko był FMIC

tom3k90 no ja mam podobnie, ale na tor się nie wybieram :)

be..mw dam znać, pamiętasz jak pare dni temu jechaliśmy jak się auto ładnie zbierało a teraz wyobraź sobie że ma te 85koni więcej :) dam znać po wizycie u Mariusza co się udało ogarnąć :cool2:

Opublikowano
Tak dla ciekawosci jest gosc we francji na jednym z forum ktory wlasnie przerabia 600KM na 335D i jako dostawce sprezarki hybrydowej wybral firme Polska a to nie jest gosc ktory sie liczy z pieniedzmi jak chodzi o swoj samochod.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Tak dla ciekawosci jest gosc we francji na jednym z forum ktory wlasnie przerabia 600KM na 335D i jako dostawce sprezarki hybrydowej wybral firme Polska a to nie jest gosc ktory sie liczy z pieniedzmi jak chodzi o swoj samochod.

 

Z ciekawosci wiesz u kogo robi?

E92 335d Stage H
Opublikowano
Vipersoft. Jest w kolejce bo maja jakis zastun techniczny, szukaja goscia do obrobki czesci metalowych.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano (edytowane)
ładna dziś pogoda :) Edytowane przez Vaporr
Opublikowano

galeria dalej kontynuowana ,nie ma lipy :)

 

335d przeszło w piątek serwis u Mariusza z Żor :norty: :) rzeczy które zostały zrobione:

 

1. serwis skrzyni- miska z filtrem, wymiana oleju (stara była oryginalna tak jak wyszła z fabryki, nikt tego wcześniej nie robił !). Ze skrzynią nic się złego nie działo, ale postanowiłem zrobić to profilaktycznie tym bardziej że niutków jest teraz troche wiecej

2. odma

3. termostat główny i EGR (stary termostat był oryginalny!)- teraz temp trzymie jak w zegareczku 90stopni a przed wymianą różnie od 70do 80 stopni

4. filtr paliwa i powietrza (powietrza był mocno zabrudzony), olej wymieniany był 4tys km temu to na razie nie potrzeba tego

5. uszczelnienie pomarańczowej rury od IC -uszczelki kształtowej 2 szt. i 2 pierścienie uszczelniające

6. zamek kierowcy nie działał, otwierał się tylko z grota a z pilota już nie- Mariusz zakupił za 25zł zestaw naprawczy ,rozebrał cały zamek i jedno z kółek w środku było uszkodzone. Pozostało to wymienić, poskładać i wmontować spowrotem w drzwi i tadam -działa :) tak przy okazji to wyjęcie zamka nie jest taką banalną rzeczą jaka by się mogła wydawać

7. zbiornik spryskiwaczy + nadkole wymienione ,poprzednie były pęknięte, po wymianie mogłem sprawdzić że spryskiwacze reflektorów działają

8. klocki tył wymiana na nowe + czujnik + skasowanie inspekcji od klocków kompem- na manetkach tego się nie skasuje

9. wszystkie uszczelki w drzwiach przesmarowałem i teraz już nic nie skrzypi, nie piszczy na nierównościach, w środku zapanowała cisza :)

 

na chwilę obecną w aucie jest wszystko ogarnięte i śmiga bezawaryjnie, jedynie opony tył przydałoby się wymienić na nowe modelu który polecił mi Mariusz bo ma je u siebie i kleją do asfaltu przepięknie, a te co mam obecnie Kumho pomimo stanu bieżnika 7mm do 70-80km/h przy pełnym gazie ślizgają się na suchym. Także bieżnik to jedno a marka opony i mieszanka z której są zrobione to drugie ! Obecnie jest z dystansem włożone 255/35/18 a planuje 265 lub 275 jak wejdzie dać a na przodzie jest 235/40/18 teraz

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.