Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ok to jaczekam na rozwoj sytuacji bi milaem kupowac 18 na zimo wiosne a tak to poczekam, daj mi na priv cene jakabys chcial w razie czego

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 632
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No więc tak podsufitka w kolorze czarnym razem z plastikami i innymi drobiazgami jest spowrotem w aucie. Efekt b. elegancki, środek się sporo zmienił :) Tkanina użyta do tego jest lepsza niż w standardowych czarnych podsufitkach, przypomina bardziej Alcantare niż takie chamskie cienkie płótno.

Fotki wrzucę niedługo a podziękowania dla Old Youngtimer's Car Care z Wawy (blisko Arkadii) tel. 794 770 670 polecam jak ktoś chce zmienić wnętrze swojego auta włącznie z demontażem/ montażem gotowej podsufitki za niewygórowaną kase.

Robią generalnie wszystko w środku od podsufitek po tapicerkę głównie renowacje starszych modeli Porsche BMW itp ale i nowsze auta też , :)

Opublikowano

slinisz sie duzo ! Dawaj zdjecia ! :lol:

 

ile ci to wyszlo ? nie maja strony internetowej ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

hehe jakie ślinie, po prostu polecam bo jakość jest lepsza niż standardowa podsufitka a te chodzą za 1000+ ze 300 za demontaz + ponowny montaż (jest z tym troche roboty)

mi wyszło 650 (+ za 120 kupiłem w necie 2 czarne słoneczniki + 4 rączki) ale dostałem rabat, normalna cena to 800 to i tak się opłaca

nie mają strony bo mają zlecenia z polecenia innych, to nie jest jakas ogromna firma

mają fb https://www.facebook.com/OldYoungTimerCarCareWarsaw/

foty... będą będą :)

Opublikowano
nic nie widac na zdjeiach, musze to samlooknac

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

fotka czarnej podsufitki, zostały do pomalowania/kupienia 4 plasticzki od airbagów i 2 przy pasach

http://i65.tinypic.com/2e36dt5.jpg

dziś spotkałem się z forumowiczem Bezel141 i kupiłem od niego moje 1sze 19tki Z-Performance ZP.06 Hyper Silver

przód 8,5x19 a tył 9,5x19

obecnie na aucie są z tyłu 255 ale jest lekki naciąg i jako że jedna z opon kwalifikuje się do wymiany to myślę o wrzuceniu 2 jednakowych szerszych opon na tył

czy przy zestawie 225/35/19 przód i 275/30/19 będzie ok czy poprzestać na 265 ?

przy okazji obejrzałem jego e92 335d, którą kiedyś miał klagosz- BARDZO ŁADNE AUTO :cool2:

http://i68.tinypic.com/2ci8pxi.jpg

http://i67.tinypic.com/9qwvpw.jpg

http://i65.tinypic.com/ofbmaa.jpg

Opublikowano
+1 na265 270 bedziesz iskrzyl przy mocniejszych zakretach

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dzieki, dziś fajna pogoda była to przejechać się po koła w taki dzień to sama przyjemność :)

Kupie więc 265, może się coś trakcja poprawi delikatnie :twisted:

przednie opony są ok

19 wrzucę po weekendzie a 18 wzór 135 są do sprzedania

Opublikowano

:cool2:

felgi mi sie podbalo najbardziej pod tym wzgledem, ze wygladaly na cal wieksze stojac przy innych 19stkach.

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano
tez radze 265 przy 9,5 ale w sumie 255 wyglada pewnie fajnie bo ma taki delikatny naciag. Gratuluje zakupu!

 

Na 9.5 optymalne jest 275 ;-)

E92 335d Stage H
Opublikowano

a ty jakie masz u siebie ?

jak na razie wszyscy piszą że 265 bedzie lepsze

jakbym dał 275 tył to przód by trzeba zmienić z 225 na 235 żeby obwody kół się zgrywały idealnie a wolałbym te 225 zostawić :)

Opublikowano

Na mnie nie patrz ;) ja jeszcze nie mam docelowych kol wiec jezdze na badziewnych przejsciowkach, a zanim kupie kola musze zawieszenie przerobic / przystosowac. Bedziemy mogli do tego tematu wrocic wiosna ;-)

 

Spec z m3 to bodajze 245/265, niemniej wiekszy profil.

 

IMO nie radze ci isc w takie rozbieznosci - im wieksza dysproporcja miedzy tylem a przodem tym wieksza podsterownosc.

E92 335d Stage H
Opublikowano (edytowane)
Spec z m3 to bodajze 245/265, niemniej wiekszy profil.

 

Przód: 245/35/R19 = 654,1mm średnica koła, tył 265/30/R19 = 641,6mm średnica koła, -12 mm -1,9 % różnica między osiami

Przód: 245/30/R19 = 629,6mm średnica koła, tył 265/30/R19 = 641,6mm średnica koła, 12 mm 1.87 % różnica między osiami

 

W efekcie przód kręci się szybciej od tyłu i na odwrót...

Przy takich różnicach między osiami nie wiadomo jak się będzie zachowywał ESP, ABS.

 

 

Przy 19" BMW zaleca:

Przód 225/35/R19 = 640,1mm średnica koła, tył 255/30/R19 635,6mm średnica koła, -4.5 mm -0.71 % różnicy między osiami.

 

To jeśli iść na całość to coś z M3 GTS np.:

Przód 245/35/R19 = 654,1mm średnica koła, tył 285/30/R19 653,6mm średnica koła, -0.5 mm -0.1 % różnicy między osiami.

 

Tylko trzeba by skalibrować licznik by nie zawyżał prędkości bo koła będą ciut wyższe.

 

Naj rozsądniej będzie:

Przód 225/35/R19 = 640,1mm średnica koła, tył 265/30/R19 641,6mm średnica koła co daje 1,5 mm 0,2 % różnicy między osiami.

 

:wink:

Edytowane przez aditonie
Opublikowano
Tyl w M3 to 265/35/19 nie 265/30/19. Jak wspominalem - wiekszy profil. Zarowno przod jak i tyl z takim profilem sie nie zmieszcza. Przynajmniej w coupe. Sedan ma bardziej pojemne nadkola - ale watpie, ze az tak bardzo.
E92 335d Stage H
Opublikowano

Udało się dziś założyć koła Z-Performance 06 ,na tył dodatkowo nowe opony Pirelli P Zero Silver 265/30/19

o komforcie jeszcze się nie wypowiadam bo przejechałem raptem kilka km

za to zważyłem z ciekawości obecne i nowe koła i wyszło tak

 

TYŁ

ZP 06 koło 9,5x19+ opona 265/30/19 waga 22,1kg

był styl 135 8,5x18 + opona 255/35/18 waga 23,9kg !

 

PRZÓD

ZP 06 koło 8,5x19+ opona 225/35/19 waga 19,4kg

był styl 135 8x18 + opona 225/40/18 waga 22,2kg !

 

To wychodzi że moje 18tki ważą sporo więcej niż obecne 19tki. Łączna masa zestawu "19" to 83kg a "18" 92,2kg . Różnica prawie 10kg, wynik zaskakujący jak dla mnie bo panuje powszechna opinia że im większe koła tym auto ma gorzej z przyspieszeniem.

Do tego zdjąłem dystans z tyłu 25mm bo 18tki miały ET 50,a ZP ma 35 + felga szersza o cal

 

Na razie tylko taka 1 fotka w stylu retro ;)

http://i63.tinypic.com/51vsd4.jpg

i opony

http://i64.tinypic.com/2ms1v7d.jpg

Opublikowano
wynik zaskakujący jak dla mnie bo panuje powszechna opinia że im większe koła tym auto ma gorzej z przyspieszeniem.

 

No właśnie nie do końca, wszystko zależy od rodzaju felg (opona jako drugi czynnik).

 

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=265756

 

Zdjęcie słabe, ale wierzę że jest dobrze :cool2:

Opublikowano

Wszystko zalezy od tego jak kolo jest zbudowane. Pamietaj, ze to co kupiles jest i tak strasznie ciezkie. Z kolei takie Volki Te37 waza 8 kg w 18x10 ;)

 

Waga nieresorowana ma naprawde marginalne znaczenie jesli chodzi o przyspieszenie ;-) Jak chcesz sie scigac w linii prostej.

Dopiero jak zaczniesz zakrecac to poczujesz roznice. Auta ktore kreca lepsze czasy na lzejszych kolach nie robia tego z uwagi na szybsze przyspieszenie a z uwagi na to ze zawieszenie o wiele lepiej radzi sobie z nierownosciami.

E92 335d Stage H
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.