Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pamietaj tylko o tym, ze wydech nie jest nigdy spiety sztywno do auta, tylko wisi i pracuje na wybojach. Jak tak by nie bylo to bys wszystko w kabinie czul. To dokladki wiec bez obaw, ze cos sie przypali ;)
E92 335d Stage H
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 632
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Kilka aktualnych zdjęć auta, dziś mija 5miesięcy od zakupu. Awarii 0, te M57 to pancerne jednostki

Chodzi mi po głowie e91 335xi LCI ze względu na super trakcję 4s do setki i piękny dźwięk wydechu Performance, kolega taką może będzie sprzedawał ale póki co nie jestem zdecydowany

Diesla szkoda mi robić na 400+KM, za to taka 335xi w 450-500KM to byłaby fajna sprawa bo moc byłaby przenoszona w pełni z kół na nawierzchnie bez uślizgów i dźwięk wydechu Performance w 3litrowej benzynce robi robote

 

http://i68.tinypic.com/20ixdeq.jpg

http://i68.tinypic.com/2u587di.jpg

http://i64.tinypic.com/sqnuza.jpg

http://i67.tinypic.com/2ex2a7p.jpg

http://i68.tinypic.com/2j3o3ex.jpg

Edytowane przez Vaporr
Opublikowano

Jeszcze 2/3 tygodnie i nie bede ci zazdroscil podsufitki... wrecz przeciwnie :)

 

jestem za tym abys kupil E91 335xi LCI, jak ci sie znudzi ci odkupie.wyrzuce karoserie i caly srodek na zamiane na moj i bede mial fajne auto :norty:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Rivasi to wtedy sie posypią hejty że ogołacasz auto przed sprzedażą jak w przypadku e91 320d :)

ale też tak myśle że np koła czy dyfuzor chetnie bym zabrał ze sobą do następnego auta :)

Podsufitke samą robisz czy jeszcze te podłoge Ci ogarnie ?

Opublikowano

tom3k90 powinny działać

dlaczego wolisz RWD + szpere zamiast Xdrive?

gość robi 3,7s do sety i 8,2s 100-200 wg Racelogic to co tu chcieć więcej... tak naprawdę na codzień częściej używa się przyspieszenia od 0 czy 30km/h do 150 niż 100-250 i przy Xdrive odpalasz petarde podczas gdy RWD z dużą mocą miota dupą :)

 

Opublikowano
RWD jest lekkie i nadsterowne - przynajmniej z zalozenia. Z reszta jestem ciekaw czy jak na tylnia os zalozycie R-compy jakies to bedzie wami miotalo. Raczej majac R888 czy R1R nie zamiota :)
E92 335d Stage H
Opublikowano
Rivasi to wtedy sie posypią hejty że ogołacasz auto przed sprzedażą jak w przypadku e91 320d :)

ale też tak myśle że np koła czy dyfuzor chetnie bym zabrał ze sobą do następnego auta :)

Podsufitke samą robisz czy jeszcze te podłoge Ci ogarnie ?

 

niech sie posypie co chce, mam to generalnie gdzies :) sprzedam za 40 tysi golasa bo mam kupca, dyfuzor i kola zachowasz. ja chce silnik i trakcje. Tylko automat zaden tam manual. jedyny problem w 335i to silnik niestety ale M3 nie robia w xdrive.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
ktoś chętny na narty do Kamieńska koło Piotrkowa Tryb jutro po południu/ sobota rano ? mam miejsca z tyłu wolne i może ktoś ma ochote dołączyć :)
Opublikowano
tom3k90 powinny działać

dlaczego wolisz RWD + szpere zamiast Xdrive?

gość robi 3,7s do sety i 8,2s 100-200 wg Racelogic to co tu chcieć więcej... tak naprawdę na codzień częściej używa się przyspieszenia od 0 czy 30km/h do 150 niż 100-250 i przy Xdrive odpalasz petarde podczas gdy RWD z dużą mocą miota dupą :)

 

 

Nie ufam pomiarom z AWRONA ;)

 

Ale tak jak @w1lq powiedział chce RWD bo po 1 masa a po 2 większy fun w zime. Jezdzilem 440xi na mokrym i jakoś nie powalała duzo większy fun miałem prowadzać swoje e92 :norty: BTW. znalazłem ciekawy artykuł bo powoli interesuje sie tematem: http://youwheel.com/home/2016/03/27/detailed-analysis-the-bmw-b58-inline-6-cylinder-engine/

 

BMW needs to convert the N55’s open deck block to a closed deck design. This is also the reason why BMW never officially boost N54/55’s output to over 340 hp (because the block simply can’t take that much without risking its structural integrity).

 

To tak apropo krecenia tych 335i ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chodzi mi po głowie e91 335xi LCI ze względu na super trakcję 4s do setki i piękny dźwięk wydechu Performance, kolega taką może będzie sprzedawał ale póki co nie jestem zdecydowany
Podziwiam Cię za tak szybkie zmiany samochodów. :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z takimi wymaganiami jesteś skazany na USA :cry:
Opublikowano

hehe spokojnie nie zmieniam na razie auta, to że coś tam się po głowie kołacze na przyszłość to nie znaczy że od razu przechodzę do działania :)

Po prostu z przemyśleń myślę że jako następne zakupie benzynę bo już miałem 5 diesli, a z racji sporej mocy i tego że teraz nie da się ruszyć bez uślizgu to jestem za 4x4

Ten kolega co ma e91 335xi to jest poliftowa sztuka z DE z oryg. lakierem, przebiegiem 110tys i sam jeszcze nie jest pewny czy będzie sprzedawał także zobaczymy jak to się tam potoczy. A ja się nie napalam bo obecne 335d to najfajniejsze auto z tych co do tej pory jeździłem i oprócz dźwięku benzyny i lepszej trakcji ze startu nic mi w nim nie brakuje :)

Opublikowano
Jak chcesz ruszac bez uslizgow to zainwestuj w dobra trakcje. Szerokie opony, jakies semi slicki. Bardzo watpie czy na rozgzanych 275 AD08 / R1R / R888 bedziesz mial takie uslizgi.
E92 335d Stage H
Opublikowano

Mam 265 Pirelli P Zero, od 0 do 60 pełną mocą nie idzie ruszyć tylko tak na 70%, ale od 60 jak już załapie trakcje to jest ogień. Przez to do setki zbiera się w 5-5,3s (katalogowo 335d podaje w serii 5,8) a takim 335xi robi się 4,0 a nawet i mniej, a to jest juz spora różnica w odczuciach z przyspieszenia. Mowa o suchym bo na mokrym ta różnica się tylko powiększa :) w przedziale 100-200 nie jest źle bo 400konne 335xi robi taki sam czas jak 335d co jest nawet dość dziwne bo xdrive powinien spowalniać. 526konne 335xi ma czas 8,2s a dla porównania 507km m5 e60 ma 8,5s także Xdrive wychodzi na to że nie jest taki zły.

Co do zmiany na 335xi wątpię żeby była już na wiosnę bo musi to być polift od prywatnej osoby w fajnej opcji ale jak coś się trafi fajnego to rozważę, ciśnienia nie mam a marzenia trza miec

Opublikowano
P Zero to nie jest jakas rewelacyjna opona ;) Powiedzialbym 'normalna'. Chcesz sie przekonac - goraco polecam kupic jakies semi slicki bo roznica jest kolosalna. Oczywiscie bez rolki awd jest zawsze szybsze, ale dochodzi waga ktora nie pomaga prowadzeniu.
E92 335d Stage H
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

do auta wskoczył znaczek 335d, żeby te mocne benzyny co się czasem spotyka wiedziały że to diesel jedzie :P

http://i65.tinypic.com/v5juvp.jpg

 

no i zakupiłem dziś od znajomego z forum dn501 zestaw kosmetyków do pielęgnacji auta

 

Cleanser IPA

Meguiars Ultimate compound

Wosk Fusso Coat 12 months

Gliptone GT11 i GT12 do skór

+ pare pierdół typu ścierki aplikatory szczotke

 

pierwszy raz będę się tym bawił, zobaczymy jaki wyjdzie efekt zawsze coś przyjemnie porobić przy beemce w wolnym czasie

 

http://i64.tinypic.com/vq14b8.jpg

Opublikowano

jak mi się ten znudzi to wrzuce 316d ;)

tymczasem filmik z rodzimego podwórka

Opublikowano
No dyfuzor z końcówkami wygląda super :cool2: tylko ta klapa taka nudna może CSL :roll: :whistle:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W ostatnich paru dniach miałem dziwne objawy i okazało się że do wymiany było koło pasowe.

 

Opiszę jakie były objawy jakby ktoś miał podobną sytuację:

-zaczęło się od tego że kierownica jakby ciężej czasem chodziła na postoju a spod maski czuć było taki lekki smród palącej się gumy czy lepiku

-przedwczoraj auto jeździło a wczoraj rano auto w garażu nie chciało odpalić ,jakby prądu brakło.. myśle dziwne bo w zimę aku normalnie palił a teraz na plusie i ma problemy?

-pożyczyłem od arek11 woltomierz i napięcie na aku pokazywał 11,8V (powinno być na postoju 12,5 a po rozruchu ponad 14V)

-pomyślałem że może faktycznie aku padło bo auto ma 10lat a że znajomy miał do sprzedania oryginał z nowej BMW X5 w dobrej cenie to kupiłem za 3stówy

-aku wymieniony i auto odpaliło od kopa ale napięcie zamiast 14V pokazywało wciąż okolice 12V ... zrobiłem autem wycieczkę 10km i wyskoczył błąd od pasów i poduszek myślę sobie co jest grane...

-dziś ruszam z garażu i już po 2km zaczynają wyskakiwać różne błędy, co nigdy dotąd nie miało miejsca...zdziwiony tą niemiłą sytuacją zajechałem do ACS Raszyn gdzie od razu Adam podał diagnozę że koła pasowe jest na wykończeniu... wymienił na Corteco + zakodował akumulator i po 2-3 godzinach opuściłem warsztat a na desce 0 błędów i auto jeździ jak natchnione, kierownica kręci się lekko a z deski i systemu zniknęły wszystkie błędy.

Koło pasowe + wymiana + adaptacja aku 1380brutto

 

Podziękowania dla Adama z ACS że mimo kolejki aut jakie ma jego zakład każdego dnia do naprawy nie zostawił mnie z problemem tylko praktycznie od ręki rozwiązał mój problem :cool2:

po przyjeździe do garażu na włączonym silniku jeszcze sobie sprawdziłem napięcie na aku i jest wreszcie prawidłowe ,taką małą przygodę dziś miałem ale zakończenie pozytywne

 

http://i68.tinypic.com/jr90tz.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.