Skocz do zawartości

Kupno 1er - porady, opinie, porównania. Pomoc w wyborze.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzieki za to forum! :cool2:

 

Sprzedawcy nie wspominali o tym co mowicie.

 

A przebiegi to 30k rocznie, i mowli jeszcze ze przy automacie musze sie liczyc z wiekszym zuzyciem klockow i tarcz a komplet ok 2 k pln i jeden w roku, przy tych przebiegach, bedzie potrzebny. Takze kupujac rozszerzony pakiet gwarancyjno/serwisowy ijuz tylko na tym bede do przodu. No i jeszcze odbieranie samochodu spod domu w razie awarii, podstawianie zastepczego i takie tam pierdy:-)

Opublikowano
Gruba przesada. Ja w trójce mam przejechane 100 tys km i jeszcze klocki fabryczne (komp pokazuje 20 tys do przejechania). W jedynce mam automat i faktycznie klocki idą szybciej. Ale obecnie mam przejechane 50 tys i pokazuje jeszcze 20 tys. Do wymiany. Jeśli ktoś jeździ na tor to mu sie ten pakiet z klockami opłaci. Jednak ocena jego sensownosci przyjdzie wraz z przejechanymi kilometrami. Niektórzy faktycznie zużywają klocki po 20 tys.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jako wlasciciel 120d F20 w manualu mowie Wam wszystkim jeszcze raz TYLKO AUTOMAT :nienie: :nienie: :nienie:
Opublikowano

Nasunely mi sie jeszcze pytania poczatkujacego :-)

1. Czy zestaw hifi gra duzo lepiej od standarowego proffesional, czy to tylko wzmaczniacz dodatkowy?

2. Czy jest jakis tuner bmw, ktory podlubie mi w silniku tak zebym nie stracil gwarancji. Na forum znalazlem cos o Hartge, ale pewnosci ze nie trace gwarancji nie mam.

3. Czy przy skrzyni automat zmiana parametrow silnika nie wplynie na jej efektywnosc. Jesli jest tak, ze rzeczywiscie automat jest ustawiony tak zeby wykorzystac maksymalnie mozliwosci napedu to jesli zmienimy parametry silnika to skrzynia bedzie mniej efektywna? dobrze kombinuje?

4. Niby drobna kwota ale zawsze - czujnik deszczu i swiatel, czy warto? We wszystkich markach jakimi do tej pory jezdzilem ten cxujnik deszczu to byla mega lipa. O ile w normalnym deszczu jeszcze dawalo rade o tyle w przypadku drobnej mrzawki lub drobnego syfu spod kol samochodu jadacego przede mna i tak ciagle wachlowalem recznie. Co do czujnika zmierzchu to chyba wole jednak recznie no bo tak: w garazu wlaczy ksenony, pozniej zaraz wylaczy zanim sie nagrzeja, potem po drodze do roboty 3 mosty nade mna i jeden tunel i znowu trzy razy wlaczy i wylaczy itd. A wiadomo im wiecej wlaczen tym ksenon sie szybciej skonczy. Nie mowiac o tym ze jak jest jasno a pada deszcz to i tak trzeba recznie wlaczys swiatla.

5. I temat rzeka - rzeczywiste spalanie 120d w automacie. Na spritmonitor.de wyglada to obiecujaco ale jak czytam to forum to od x3 po 520 w xdrive spalanie jest czasami w granicach 10 litrow. W tej chwili mam 2l diesla 150km i baaaaardzo go cisne, chyba bardziej nie mozna w miescie i nigdy nie przekroczylem 8,5l. Waga poltorej tony jak przy jedynce.

6. W standardzie sa felgi stalowe, czy zamawiajac od razu z alu powinienem te stalowki dostac?

 

P.s.

Obejrzelem dzisiaj dobrze golfa 7 i powiem szczerze ze nie rozumiem osoby ktora kupi A3. Materialy, jakosc wykonczenia genialna - to bardzo porzadne auto. Co ten VAG wyprawia, jakby w ogole im nie zalezalo na A3 i zarezerwowali sobie klase kompakt dla golfa i koniec.

Opublikowano

6. W standardzie sa felgi stalowe, czy zamawiajac od razu z alu powinienem te stalowki dostac?

 

A czy jesli zamowisz auto doposazone o sportowe fotele, klime auto i automatyczną skrzynie biegów to zamierzasz sie dopominac o wersje tych gratow bedace w standardzie? :mrgreen: :norty:

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

6. W standardzie sa felgi stalowe, czy zamawiajac od razu z alu powinienem te stalowki dostac?

 

A czy jesli zamowisz auto doposazone o sportowe fotele, klime auto i automatyczną skrzynie biegów to zamierzasz sie dopominac o wersje tych gratow bedace w standardzie? :mrgreen: :norty:

 

Dobre - tak na to nie patrzylem, ale moze warto :-)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Też chętnie zrobiłbym program jeśli by nie zabrali gwarancji :norty:
Opublikowano

No niby jest power kid diesel. Tylko ile kosztuje?

A jak maja swojego tunera to bardziej bym mu ufal niz aso. W aso to przeciez nawet hamowni nie maja.

Czytalem troche o Hartge, napisze do nich co z gwarancja.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Też chętnie zrobiłbym program jeśli by nie zabrali gwarancji :norty:

Przecież jest taka opcja.

 

Masz na mysli 15km za 5000zl ? Jednak podziekuje.

Opublikowano

Dzisiaj BMW oznajmilo w komunikacje do dilerow ze 120d xdrive nie bedzie dostepna z automatem przynajmniej do roku 2015.

No i moja wymarzona konfiguracja wziela w leb! wiec zostaje albo 120d z xdrive albo z automatem. No i bol glowy od poczatku, no rzesz #%&@#

Opublikowano
Dzisiaj BMW oznajmilo w komunikacje do dilerow ze 120d xdrive nie bedzie dostepna z automatem przynajmniej do roku 2015.

No i moja wymarzona konfiguracja wziela w leb! wiec zostaje albo 120d z xdrive albo z automatem. No i bol glowy od poczatku, no rzesz #%&@#

 

Zeby sie nie okazalo ze w tym tempie to zanim skonfigurujesz auto to bedzie jakis face lift (nowe opcje, nowe konfiguracje) no i zanim czlowiek sie w tym wszystkim na nowo odnajdzie i przeanalizuje wszystkie opcje to produkcja F20 zostanie zakonczona :mrgreen: Ale nic straconego - bedzie mozna na nowo rozpoczac zabawe z konfigurowaniem nastepcy F20 :norty: :D

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

Problem w tym ze byl juz skonfigurowany :-) tylko trwaly targi :-)

Z tego co tu czytalem na forum to niektorzy sie rok szykowali zanim podjelu decyxje, w takim rankingu sie jeszcze nie licze.

Prawda jest taka ze cos im w tym polaczeniu nie wyszlo albo z badan wyszlo ze bedzie za maly popyt.

Opublikowano

W nowym auto motor i sport test porownawczy A3, bmw 125, MB A i volvo v40.

Jak zwykle a3 wygrywa, pozniej a klasa, pozniej bmw.

 

Jest tez sporo o uzywanych bmw i o najczestszych awariach diesli szczegolnie wersji 2.0.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Zima była pracowita, dopiero teraz znalazłem czas żeby wybrać się na jazdę testową jedynką po śniegu. Jazda po lekko zaśnieżonej, śliskiej drodze nie stanowi problemu, wystarczy ostrożnie używać gazu. Natomiast ruszanie z nieodśnieżonego miejsca dostarcza prawdziwych emocji;) Trochę ubitego, trochę sypkiego śniegu, długą chwilę trwało zanim udało się wygrzebać. Z dużym trudem, ale tyłem udało się wyjechać, do przodu nie było najmniejszych szans. Nowe opony zimowe. Dla mnie dyskwalifikacja, przy obecnych warunkach rano miałbym codziennie zapewnioną loterię, wyjadę, nie wyjadę;) Wyjazd na narty jedynką to musi być coś:)

 

A zatem samochód jeździ genialnie, ale jest za mało uniwersalny dla mnie. Gdybym mieszkał w mieście i używał samochodu wyłącznie na odśnieżonych drogach wziąłbym bez długiego namysłu.

 

Na placu boju zostaje x1:)

Opublikowano
Zima była pracowita, dopiero teraz znalazłem czas żeby wybrać się na jazdę testową jedynką po śniegu. Jazda po lekko zaśnieżonej, śliskiej drodze nie stanowi problemu, wystarczy ostrożnie używać gazu.

 

Przy standardowo wlaczonym DSC nie przesadzal bym z ta koniecznoscia ostroznego uzywania gazu - uklad skutecznie dlawi auto przy kazdej mocniejszej probie dodania gazu na sliskiej nawierzchni.

 

Natomiast ruszanie z nieodśnieżonego miejsca dostarcza prawdziwych emocji;) Trochę ubitego, trochę sypkiego śniegu, długą chwilę trwało zanim udało się wygrzebać. Z dużym trudem, ale tyłem udało się wyjechać, do przodu nie było najmniejszych szans.

 

Probowales z wlaczonym DTC? Trakcja wtedy bylaby lepsza.

Zreszta to co opisujesz tak naprawde nie jest wada RWD - przy FWD mialbys analogiczna sytuacje = wjazd przodem na miejsce parkingowe wypadl by lepiej niz pozniejsza proba wyjadu tylem.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

Jadąc jedynką specjalnie szukałem miejsca zbliżonego do mojej nieodśnieżanej podmiejskiej uliczki. Fwd w takiej sytuacji wyjeżdża bez większego problemu tyłem i przodem (opony zimowe jeżdżą drugi sezon), coś tam zabuksuje, kontrola trakcji się zaświeci, ale samochód jedzie. Jedynka na nowych oponach naprawdę rozpaczliwie walczyła wyjeżdżając tyłem, do przodu nie było szans. Wszystko przy całkowicie wyłączonej kontroli trakcji, przy włączonej nie było sensu dłużej próbować, tylko wyślizgałbym śnieg pod kołami.

 

Anwod zamówiłeś xdrive z manualem? Ja jednak jestem zdecydowany na automat co eliminuje xdrive w jedynce. Mam nadzieję, że znajdę x1 w sensownej cenie.

Opublikowano
Tak jest. Automat niestety musialem odpuscic, ale przy okazji dowiedzialem sie czegos interesujacego. Jesli zadowoli cie slabszy diesel to niedlugo powinien byc xdrive z automatem i slabszym dieslem w ofercie, kilka miesiecy. Info z bmw polska.
Opublikowano
U mnie koniec z dylematami. ....

 

zamowione :-)

 

niestety dlugo przyjdzie poczekac, koniec kwietnia.

 

Wrzuc konfigurację :D

Pzdr, MtothaJ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.