Skocz do zawartości

Kupno 1er - porady, opinie, porównania. Pomoc w wyborze.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ciekawe dlaczego handlarz nie podaje prawdziwego VINu oraz numerów tablic rej. Nie ryzykowałbym zakupu samochodu u tego sprzedawcy, nawet jeżeli jest to salon PL.
  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Cześć wszystkim.

Planuje zakup BMW F20 koniecznie 120d. Mam pytanie odnośnie xdrive. Czy jest sens patrzeć na wersje xdrive czy jest to rzecz psotliwa w użytkowaniu.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Widnieje szkoda w historii, przedni zderzak M dokładany. Widnieją dwie akcje techniczne do wykonania.

Auto uzytkowane przez kobiete

To jest minus, nie wiem czemu oni to jako plus wpisują w ogłoszeniach.

Opublikowano
Jak siostrze pożyczyłem to do prostowania felga i urwany drążek kierowniczy, a jechała ponoć tylko autostrada :D No i oczywiście nic nie zauważyła :)
Opublikowano
Widnieje szkoda w historii.

 

Zakładam ze to wiadomość do tej mojej 116i rudej.

A coś więcej widać? W sensie wartość szkody lub jakiś zakres? Pytanie czy coś grubego czy kosmetyka ... :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witajcie Panowie i Panie,


jestem na etapie oględzin samochodu BMW M135ix z 2015 roku (silnik N55, automat, xdrive)

auto ma 60tys km przebiegu, w historii serwisowej widnieją 3 wymiany oleju - przy 1800km, 24000km i 46000km

po sprawdzeniu VIN wiem, że były 2 małe szkody (wymieniona przednia szyba, wymieniony zderzak tył) - poza tym samochód wygląda i jeździ bardzo porządnie.

Na dniach oczywiście będę go zabierał na wizytę w warsztacie na przejrzenie zarówno pod kątem mechanicznym jak i ew ukrytych szkód - a pytanie do Was - co warto wiedzieć i ewentualnie czym się martwić przy zakupie tego auta?

Z góry dzięki za odpowiedzi


VIN: WBA1V31000P812389

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam kolegów/koleżanki z działu "jedynek". Z racji, że moje 323ci przestaje być autem całorocznym i będzie już autem sezonowym chciałem kupić coś "z jajem" jakie drugie auto do domu tak aby trochę radości dawało. Wiadomo pierwszy wybór padł na m135i, ale obawiam się że nie jest to auto całoroczne więc tą opcję odrzuciłem. Na M przyjdzie czas. Chciałem Was zapytać o 125i, o silniku poczytałem bo o r4 nie mam takiej wiedzy jak o r6. Na co rzeczywiście zwrócić uwagę, jakie są koszta napraw, które należy wykonać po zakupie, jaki jest potencjał tuningowy tego silnika (czy bezpiecznie można go wrzucić na jakąś większa moc i moment) itp. Nie ukrywam , że autem głównie będzie jeździć żona, ja pewnie popołudniami w porze jesienno-zimowej. Zastanawiam się między 125i lub 228/230i. Problem polega na tym, że lubię auta z pewną historią, polski salon itp.- no i tu rodzi się problem bo takich aut prawie nie ma. Jakieś rady, wskazówki?
Opublikowano
Jako użytkownik 125i mogę Ci powiedzieć że to całkiem fajne jeździdło. Potencjał na mody jest jak w każdym aucie. Pewnym ograniczeniem jest układ chłodzenia powietrza doładowującego, bo jest wodny... ale wg speców lepszy/wydajniejszy niż zwykły intercooler. Zacząłem od zmierzenia parametrów i wyszło 237KM/325Nm na seryjnych gratach i paliwie „95”. Potem poszedł program do silnika, skrzyni, nowy down-pipe, paliwo „98” i „popcorn”... Wyszło 315KM/420Nm. Chyba tyle wystarczy jak na razie..? :wink: Przez niemal 4,5 roku użytkowania wymieniłem tylko uszczelniacz na jednej półosi. Oleje i filtry wymieniane co 12-15kkm, olej w skrzyni przy ~75kkm, na dniach wymieniam tarcze hamulcowe /80kkm/. Generalnie unikałbym aut serwisowanych wg wskazań komputera i ASO :nienie: , a jak chcesz sprawdzić stan silnika i skrzyni, to jedź na hamownię. Aha, to auto ma jedną zasadniczą „wadę” :wink: . „Zjada” opony na tylnej osi w tempie ekspresowym, ale to chyba wina mojego stylu jazdy :norty:
Opublikowano
Dzięki wielkie za info,no to ładny skok mocy i momentu...do "setki"ile wychodzi-5,5? Aż tyle nie chciałbym dłubać z racji, że to ma być takie daily głównie dla żony, również na zimę. Ale widać, że potencjał jest. Problem tylko taki, że tych aut jest strasznie mało. Kurcze łatwiej m135/m140i dorwać, szczególnie na xdrive niż 125i, 228/230i. Ciekawe jak ogólnie taki xdrive w takich autach się sprawuje. No nic czas uzbroić się w cierpliwość i liczyć , że coś się trafi ciekawego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.