Skocz do zawartości

Kupno 1er - porady, opinie, porównania. Pomoc w wyborze.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Koledzy coraz bliżej. Ponoć ledów brakło i czekają :lol:

 

Zastanawiam się jeszcze nad Nerkami czarny połysk i wydech M Performance. Nie chce ktoś nówek oryginałów prosto z fabryki? :roll:

Opublikowano

za ok. 1000zł zrobisz w warszawie np w SSGarage wydech z kwasówki - np. tak zwany cat-back

 

takze wg mnie ten m pefrormance troche bez sensu ze wzgledu na cenę.

Opublikowano

z autopsji (czyli z wlasnego przykladu) - nie ma jakiegokolwiek wplywu na gwarancję -przy cat backu tracisz gwarancje na tlumik koncowy - tylko ze go nie masz bo go wyciales i wstawiles inny.

 

na nic innego nie ma wplywu - sprawdzone organoleptyczne u Fusa i w Inchcape

Opublikowano
z autopsji (czyli z wlasnego przykladu) - nie ma jakiegokolwiek wplywu na gwarancję -przy cat backu tracisz gwarancje na tlumik koncowy - tylko ze go nie masz bo go wyciales i wstawiles inny.

 

na nic innego nie ma wplywu - sprawdzone organoleptyczne u Fusa i w Inchcape

 

A czy miałeś jakąś grubszą awarię / naprawę w ramach gwarancji z tłumikiem?

 

Ja dostałem kiedyś dosyć ogólną informację, że każda zmiana / modyfikacja na coś nieoryginalnego, niezatwierdzonego przez producenta powoduje utratę gwarancji na ten element i elementy zależnych układów. I co do tłumika to inny układ wydechowy zmienia sposób w jaki opróżniane są gazy z silnika co może mieć wpływ na silnik. Ergo ASO może odmówić gwarancji w przypadku jakiejś awarii silnika.

 

Może nie znaczy musi, jeśli na szali stoją relację z dochodowym klientem pewnie i ASO na wiele rzeczy jest w stanie przymknąć oko.

 

Fus w jakimś wywiadzie wspominał, że dla stałego klienta mechanika helikopterem do Elbląga zawiózł, żeby mu na miejscu naprawić. Czym byłoby zatem przymknięcie okiem na podmieniony tłumik :)

Opublikowano

dwukrotnie po montazu tlumika mialem błąd awarii napędu, awarię oswietlenia tablicy rejestracyjnej (którą moim zdaniem uszkodzili montujac tlumik) i w sumie tyle - brak uwag wszystko zrobione jak trzeba.

 

natomiast gdyby zrobic tlumik typu przelot - wycinajac DPF i katalizator to wtedy zdeycodwanie gwarancji brak na auto

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam ponownie,

 

Jest już vin auta, może do dwóch tygodni będzie.. Termin w umowie 28.04 :evil:

 

Myślę ciągle nad tym wydechem M Perf. Pomijając kwestie finansowe, bralibyście bez namysłu? Jest różnica?

 

Czy mój nowy/ fabryczny wydech to rzecz w ogóle sprzedawalna? Podpasuje to komuś do innej jedynki z innym benz silnikiem?

 

Dzięki.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Kurcze, nie czaję tej polityki BMW. Skoro do 1.6 Mini takie pierdzi rurki wsadzają to i do BMW by mogli. Albo chociaż MPerformancowy zrobić.
Opublikowano
Kurcze, nie czaję tej polityki BMW. Skoro do 1.6 Mini takie pierdzi rurki wsadzają to i do BMW by mogli. Albo chociaż MPerformancowy zrobić.

 

to jest nie tylko kwestia pierdzi rurki ale też mapy silnika.

 

Countryman S nie pierdzi dopoki się magicznego przycisku z napisem "S" nie wciśnie. Wtedy inaczej przepustnica prac....przepraszam ale akurat jak sprzedawca na jeździe testowej zaczął to tłumaczyć zapaliło się zielone i przestałem go słuchać. W każdym bądź razie, mój znajomy ma Countrymana S bez magicznego przycisku i mu nie pierdzi.

 

Z drugiej strony to w sumie dobrze, że nie pierdzą. Nie oszukujmy 170 koni z hatchabaka diabła nie zrobią. Trochę było by to komiczne jakby każdy jeden silnik w gamie BMW pierdział i strzelał.

Opublikowano

Dlatego proponuję fabrykę z 125i a nie M Perf. ;-)

Myślę, że dla tych 170 kucy ładnie się współgra, a dla chętnego oddam naprawdę w takiej cenie że żal będzie nie spróbować.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Kurcze, nie czaję tej polityki BMW. Skoro do 1.6 Mini takie pierdzi rurki wsadzają to i do BMW by mogli. Albo chociaż MPerformancowy zrobić.

 

to jest nie tylko kwestia pierdzi rurki ale też mapy silnika.

 

Countryman S nie pierdzi dopoki się magicznego przycisku z napisem "S" nie wciśnie. Wtedy inaczej przepustnica prac....przepraszam ale akurat jak sprzedawca na jeździe testowej zaczął to tłumaczyć zapaliło się zielone i przestałem go słuchać. W każdym bądź razie, mój znajomy ma Countrymana S bez magicznego przycisku i mu nie pierdzi.

 

Z drugiej strony to w sumie dobrze, że nie pierdzą. Nie oszukujmy 170 koni z hatchabaka diabła nie zrobią. Trochę było by to komiczne jakby każdy jeden silnik w gamie BMW pierdział i strzelał.

177 a 184 konie to bardzo mała różnica. Chociaż z drugiej strony porównujemy jedno z szybszych Mini i co najwyżej średnie BMW i pewnie to jest przyczyną.

Gyc78, masz takie rzadkie auto, że pewnie za kilka/kilkanascie lat będzie osiągało niezłe ceny :D

  • Moderatorzy
Opublikowano
Mam tłumik z 328i za pińcet jakby ktoś chciał :twisted:
Opublikowano

Gyc78, masz takie rzadkie auto, że pewnie za kilka/kilkanascie lat będzie osiągało niezłe ceny :D

 

zwłaszcza, że ostatnie takie RWD :)

 

To chyba niepotwierdzone jeszcze info..?

 

Z tego co pytałem w salonie to na teraz jest 5szt. 125i w tym 2szt. 3dr ;-)

Opublikowano

Gyc78, masz takie rzadkie auto, że pewnie za kilka/kilkanascie lat będzie osiągało niezłe ceny :D

 

zwłaszcza, że ostatnie takie RWD :)

 

To chyba niepotwierdzone jeszcze info..?

 

Z tego co pytałem w salonie to na teraz jest 5szt. 125i w tym 2szt. 3dr ;-)

 

 

nastepca f20/f21 ma byc na tej samej plycie co mini

Opublikowano

Do kompletnego wydechu dokładam fabrycznie nowe nerki. Ceny do dogadania.

 

Z tego co czytałem w 2017 ma wyjść jakaś wersja F2x z silnikiem jak mój 2.0 ale 224km zamiast 218km.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nie jest to jeszcze oficjalne info z BMW, raczej przecieki.

 

 

Z tego samego źródła słyszałem, że X1 miało być oparte o architekturę przednionapędową(też na płycie mini tej samej co AT i GT).

Ciekawe co wtedy zrobią z serią 2 coupe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to nie są plotki ale stanie to się faktem w 2018r. silniki 3-4 cylindry, przedni lub 4x4 napęd oraz pożegnanie ze skrzynią aut. ze stajni ZF .... smutne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.