Skocz do zawartości

Kupno 1er - porady, opinie, porównania. Pomoc w wyborze.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Za zachodnia granica tez mało 125i, a w automacie to juz wogole. Mało zrozumiały jest dla mnie ten fenomen :worried:
  • Moderatorzy
Opublikowano
Wydaje mi sie ze jak już ktoś chciał mocna benzynę to brał m135i.. Za granica nie ma akcyzy to tymbardziej.
Opublikowano

U nas to już spory przeskok cenowy prawie 60k przed rabatami.....

Ale u mnie wszelkie znaki na niebie i ziemi i tak wskazują na x1, żonie się najbardziej podoba x1/GLA od brokera oferta dużo lepsza na x1 w sumie w podobnej konfiguracji X1 wychodzi niewiele więcej od 1, no nic czekam na 20 października i jazdy próbne.

Opublikowano

Może jednak 1? Kobiety chyba same nie wiedzą co chcą dzis byliśmy na jeździe próbnej na x4 i się SUV średnio podobał żonie :roll:

 

Lekko się zdziwiłem jak na jazdę próbną dostaliśmy x435D w praktycznie full opcji nie miał chyba tylko sportowych foteli niestety, normalne w porównaniu do moich z F10 słabe

Opublikowano

Nowa X1 ma już poprzecznie montowany silnik i domyślnie jest przednionapędowa a nie jak poprzednia generacja, to tak informacyjnie (w zestawieniu z GLA). Pewnie będzie się prowadzić nieco inaczej niż stare klasyczne. ;)

 

A co do 125i, to sam myślałem ale na 118i/120i są takie rabaty, że ten przeskok cenowy jest ogromny. Na 125i z rabatami jest dużo gorzej, więc przy tej kwocie za tak mały samochód faktycznie można się pokusić o m135i. A silnik jest teoretycznie ten sam co w 220i coupe/cabrio te silniki chyba są na forum.

 

A co do spalania to sam jestem ciekaw, bo moje 1.6 po mieście rzadko poniżej 11-12l spada. A to są w sumie takie wartości jakie słyszy się dla silników 2.0;

Opublikowano

No to w spalaniu do diesla będzie przepaść, w mojej f10 530d przy dynamicznej jeździe w mieście nie wychodzę ponad 9-10. Az z ciekawości wykasuje dziś komputer bo teraz 2 dni tylko po mieście będę jeździł i krótkie odcinki.

 

W 120D pewnie 6,5 - 7 będzie albo i mniej.

 

O jak dużych rabatach mówiłeś? U brokera na 125i wychodziło ok 20%

 

Wstępny konfig jest taki:

www.bmw.pl/myconfig/b2y5g5k4

 

Nęcą mnie LEDY ale to prawie 8k a żona po zmroku jak jeździ to tylko w zimie i wyłącznie miasto (trasy ok 100km Szczecin - Dziwnów ale to za dnia) więc może nie adaptacyjnie i coś innego wywalić ew podnieść budżet.

  • Moderatorzy
Opublikowano
120d dynamiczna jazda po miescie 70 tys mieszkańców - 7.8 - 8.2. Zawsze tyle wychodziło, liczone z kompa i z tankowania.
Opublikowano (edytowane)

W salonie raczej 20% nie dostaniesz, więc kupno u brokera jest dobrym rozwiązaniem.

 

Dziwi mnie czemu wywaliłeś:

 

Rezygnacja z pakietu BMW ConnectedDrive

 

C-D się bardzo przydaje

 

Weź jeszcze na pewno RTTI do NAVI P oraz nie pamiętam czy masz czujniki parkowania?

 

Ponieważ dodałeś sportowe zawieszenie M oraz kierownice z MP, to może rozważ zmianę wersji ze Sport na M :)

 

Co do spalania to moje 118i w mieście pali 9-10, zależy od korków.

Edytowane przez KrzysztofS
Opublikowano
Projekt jest taki żeby zakupić od razu bajerki które później nie ma jak dodać a koła dokupię później 18 + normalne Micheliny PSS a nie RunOnFLat. Ew teraz wezmę 17 i będą akurat na zimę docelowo. Zobacze jakie dostane rabaty jak sensowne to po prostu wezmę pełną opcję w środku zwłaszcza że samochód pewnie będzie na 7-8 lat jak zacznę nowy projekt budowlany za 10 miesięcy to moje zainteresowania pewnie ograniczą się do Matiza :lol: na jakieś 2 latka
Opublikowano

Connected Drive i Real Time Traffic Info też polecam. Sam to wywaliłem i efekt jest taki, że w godzinach szczytu odpalam nawigacje z iphone'a, bo nawigacja nie uwzględnia korków. Generalnie F20 powinieneś mieć zainstalowaną kartę sim, więc zawsze będzie opcja żeby to dokupić później.

 

Co do adaptacyjnych ledów za 8k to sprawdź dokładnie co za to dostajesz, bo ta ich "adaptacyjność" to nie to samo co np w serii 4. Światła drogowe nie potrafią się rozszczepiać i tylko przełączają się same drogowe/mijania. Dostajesz za to ledowe światła przeciwmgielne, przy tych ledach za 4k są halogenowe i praktycznie nie widać różnicy jak ledowe mijania są włączone(mijania świecą super, bardzo szeroko i super jasno). I chyba jest statyczne doświetlanie zakrętów, ale z naciskiem na "CHYBA".

Opublikowano

Nie wiem czy C-D i RTTI można sobie dołożyć potem, radzę sprawdzić.

 

Adaptacyjnych LED nie brałem, mam zwykłe LED i są ok.

 

Ta druga konfiguracja to już ponad 200 tysi, nie wiem czy chcesz dawać tyle za tak małe auto :).

Opublikowano
Nie wiem czy C-D i RTTI można sobie dołożyć potem, radzę sprawdzić.

 

Adaptacyjnych LED nie brałem, mam zwykłe LED i są ok.

 

 

Możesz, ale tylko jeśli masz karte sim czyli Teleservices to sie chyba jakos tak nazywa. U mnie bylo w standardzie, więc nie wnikałem dokładnie jak się to nazywa.

Opublikowano
Connected Drive i Real Time Traffic Info też polecam. Sam to wywaliłem i efekt jest taki, że w godzinach szczytu odpalam nawigacje z iphone'a, bo nawigacja nie uwzględnia korków. Generalnie F20 powinieneś mieć zainstalowaną kartę sim, więc zawsze będzie opcja żeby to dokupić później.

 

Co do adaptacyjnych ledów za 8k to sprawdź dokładnie co za to dostajesz, bo ta ich "adaptacyjność" to nie to samo co np w serii 4. Światła drogowe nie potrafią się rozszczepiać i tylko przełączają się same drogowe/mijania. Dostajesz za to ledowe światła przeciwmgielne, przy tych ledach za 4k są halogenowe i praktycznie nie widać różnicy jak ledowe mijania są włączone(mijania świecą super, bardzo szeroko i super jasno). I chyba jest statyczne doświetlanie zakrętów, ale z naciskiem na "CHYBA".

 

 

statyczne doswietlanie zakrętów można zakodować (jesli nie ma fabrycznie)

 

LEDy halogeny można łatwo dołożyć, pasują plug and play - kodowanie to 2 minuty :)

Opublikowano
Nie wiem czy C-D i RTTI można sobie dołożyć potem, radzę sprawdzić.

 

Adaptacyjnych LED nie brałem, mam zwykłe LED i są ok.

 

Ta druga konfiguracja to już ponad 200 tysi, nie wiem czy chcesz dawać tyle za tak małe auto :).

 

 

Zobaczymy co zaoferuje dealer u brokera trochę ponad 170k. Więc znacznie lepiej tyle że u dealera z reguły dużo lepsze ubezpieczenie ew leasing.

 

Jeśli zrezygnuję z adaptacyjnych LED + ew 120D nie 125D to jest kolejne 10k mniej. 10k za trochę zabawy :D ktoś jeździł obydwoma?

Opublikowano

 

Co do adaptacyjnych ledów za 8k to sprawdź dokładnie co za to dostajesz, bo ta ich "adaptacyjność" to nie to samo co np w serii 4. Światła drogowe nie potrafią się rozszczepiać i tylko przełączają się same drogowe/mijania.

 

Mylisz sie kolego,

Do twoich ledów też możesz domowić asystenta świateł drogowych, a nie zrobisz z nich adaptacyjnych.

W serii 1 są pełnoprawne adaptacyjne ledy

 

Pozdrawiam

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, jestem na etapie szukania i kupna auta BMW F20, dokładnie to jest auto dla ojca, takie sobie upatrzył i mówi ze takie chce, obojętnie czy diesel czy benzyna :D Moje pytanie jest nast, jaki model byście polecili dla starszego? Duzo nie jeździ autem, jedynie jak coś to moze weekendami troche więcej. Rok to minimum 2013. Które silniki są najmniej awaryjne, jakie są mocne s słabe strony tych aut, jak z rozrządami, elektryką i elektr, z góry dzieki za odp :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.