Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdjęcia zrobione tak, aby nie było widać fotela, kierownica mocno styrana, ciekawe który raz mija 201 tyś przebiegu.

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBADT61010CE54217

Type code: DT61

Model: 530I (EUR)

E-F-R series: E39

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M54

Displacement: 3.00

Power: 170 (231 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 397 - ANTHRAZIT METALLIC

Upholstery code: N6SW - STANDARDLEDER/SC

Prod.date: 2001-01-16

S202 Steptronic

S210 Dynamic stability control III

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S248 Steering wheel heater

S249 Multifunction f steering wheel

S266 BMW light alloy wheel, radial spoke 48

S319 Integrated universal remote control

S320 Deleted, model lettering

S401 Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S415 Sun-blind, rear

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S473 Armrest front

S494 Seat heating driver/passenger

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S555 On-board computer V with remote control

S602 On-board monitor withTV

S609 Navigation system, Professional

S632 Preparation BMW Handy (Motorola)

S672 CD changer for 6 CDs

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S775 Headlining anthracite

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S940 special equipment BMW Individual

S970 Business Package

Opublikowano
Byłem obejrzeć samochód. Ostatni wpis w książce w 2008 roku przy 117k. Wnętrze zadbane, skóra w bardzo dobrej kondycji. Jedynie ta kierownica wygląda nieestetycznie. Wyposażenie sprawne, mechanicznie bez zastrzeżeń. Podwójny lakier na całości oprócz dachu. Po rozkodowaniu VIN na stronie http://bimmer.work/ pokazuje się zdjęcie poglądowe a na nim inna kierownica oraz listwy ozdobne niż w rzeczywistości. Jesteście Panowie w stanie stwierdzić, czy tak wyszła z fabryki czy było coś zmieniane? Jak zapatrujecie się na to, że auto było ponownie lakierowane? Czy to BMW warte jest tych pieniędzy? Proszę o radę.
Opublikowano

samo lakierowanie musiało kosztować minimum 3 tysie więc o tyle jesteś do przodu,jeżeli to poprawiło znacząco wygląd auta to tylko na plus

auto jest zawsze tyle warte ile jesteś w stanie za nie zapłacić sam

Opublikowano
bimmer.work czasami (rzadko) się myli. Co do listew to bardzo często ludziom nie odpowiada "drewno" i zmieniają. Podwójne lakierowanie to dość często spotykane zjawisko w starszych autach, grunt aby nie było rzeźby lub odpadającej szpachli ;-) Trzeba dobrze obadać auto i brać jak dobre i się podoba.
Opublikowano
W związku z tym, że mam stosunkowo niedaleką drogę do przebycia aby przyjrzeć się autu dokładnie pojadę jeszcze raz w weekend aby szczegółowo ją zbadać. Grubość lakieru mierzona pobieżnie więc chciałbym sprawdzić to dokładniej. Na co zwrócić uwagę aby nie kupić samochodu po przejściach? Zależy mi żeby auto nie było spawane z kilku co jak wiadomo często się zdarza wśród aut na naszym rynku. Można liczyć na jakieś rady z Waszej strony?
Opublikowano

To jest bardzo stare auto,żeby było spawane z dwóch.

Nie opłaca się sprowadzać takich parchów które są mocno uszkodzone.

No chyba,że były uszkodzone jak miały parę lat,a nie prawie 20.

Takie auta przeważnie sprowadza się na duży przebieg.

Opublikowano
Warto zapytać sprzedawcy, czemu po sprowadzeniu dla siebie (o ile sprowadził dla siebie) bardzo szybko sprzedaje auto. Co z tą kierownicą, nie zmienił jej raczej, żeby ukryć przebieg, bo ta też wygląda fatalnie. No i przede wszystkim, albo znaleźć warsztat od BMW albo dogadać się z ekipą http://bmw-check.com, aby pojechali z Tobą i sprawdzili autko. Dwa razy miałem przyjemność oglądać kolegę DRAY w akcji i warto powierzyć mu sprawdzenie autka. Koszt relatywnie niewielki do potencjalnych kosztów miny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zapytaj ile pobiera oleju i jaki jest wlany.
Opublikowano
Sprzedawca twierdzi, że od lutego przejechał niewiele ponad 3k km po naszych drogach i zarzeka się, że odkąd jest w posiadaniu auta nie dolewał oleju.
Opublikowano
Warto zapytać sprzedawcy, czemu po sprowadzeniu dla siebie (o ile sprowadził dla siebie) bardzo szybko sprzedaje auto. Co z tą kierownicą, nie zmienił jej raczej, żeby ukryć przebieg, bo ta też wygląda fatalnie. No i przede wszystkim, albo znaleźć warsztat od BMW albo dogadać się z ekipą http://bmw-check.com, aby pojechali z Tobą i sprawdzili autko. Dwa razy miałem przyjemność oglądać kolegę DRAY w akcji i warto powierzyć mu sprawdzenie autka. Koszt relatywnie niewielki do potencjalnych kosztów miny.

 

ile kosztują takie oględziny u draya?

Opublikowano
Już wyjaśniam. Nerwowej atmosfery nie wprowadziłem ja, tylko mój przedmówca, leszcz czy jak mu tam, pejoratywnym charakterem swojej wypowiedzi. Zadałem pytanie, konkretnemu użytkownikowi i od niego oczekiwałem odpowiedzi. Przedmówca o którym wspomniałem wcześniej, swoim butnym i nic nie wnoszącym postem dał początek niezręcznej sytuacji która tym wyjaśnieniem powinna się zakończyć. Mam nadzieję, że wyraziłem się w sposób czytelny i kulturalny, jak przystało na fana marki BMW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.