Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie chciałbym zmienić moją kierownice ze stara 266 na taką http://moto.allegro.pl/kierownica-poduszka-air-bag-bmw-e36-e46-i1368679879.html tylko pytanie brzmi koło kierownicy leży jakiś sensor czy moduł z airbagi czy przy zmianie kierownicy potrzebna jest zmiana też modułu :shock: ... myślałem czy nie wziąść z multifunkcją ale nie wiem czy gra jest warta świeczki zeby tylko podgłośnić sobie radio na kierownicy..
  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W kierownicy nie ma żadnego modułu poduszek powietrznych i nie trzeba niczego zmieniać oczywiście oprócz samej poduszki. W kierownicy multifunkcyjnej są przyciski do tempomatu ale 'gratis' ze tak powiem (po poprowadzeniu odpowiedniego przewodu do DDE) otrzymasz go jedynie w przypadku silnika diesla. W silnikach benzynowych najczesciej trzeba montowac osobny modul tempomatu oraz serwomechanizm przepustnicy.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam,

 

Mam pytanie natury technicznej czy zmiana kierownicy z e46 przed liftem na kierownice (multifunkcyjną) po lifcie rodzi problemy ?? jak tak to jakie ?? z góry dziekuje za pomoc ...

Opublikowano

Rodzi problemy z podłączeniem dwustopniowej poduchy.

Poza tym musisz czekać, aż wpadnie na forum ktoś ze szklaną kulą i zgadnie, jaki masz rocznik (rok i miesiąc), silnik i czy obecnie masz multifunkcję.

Opublikowano
Rodzi problemy z podłączeniem dwustopniowej poduchy.

Poza tym musisz czekać, aż wpadnie na forum ktoś ze szklaną kulą i zgadnie, jaki masz rocznik (rok i miesiąc), silnik i czy obecnie masz multifunkcję.

użyje swojej szklanej kuli ;)

Posty: 1

Dołączenie: 30 Sty 2013 18:17

Moje BMW: Dopiero będzie ... E46

Opublikowano

Moja kula dawno temu przestała wierzyć w to, co ludzie w podpisach wypisują.

Jeśli jednak wierzyć słowu pisanemu, to pozostaje nabyć auto, albo przynajmniej zdecydować się na jakiś model.

Bo montaż MLF zależny jest od tego, co podałem w poprzednim poście.

Opublikowano

Witam też się zastanawiałem nad kierą od lifta .

Multi funkcje mam .

Z tą pduszką dwu stopniową to o co chodzi ,moduł AIR BAG musi być od lifta ?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

 

Mam pytanie czy w BMW e46 compact 2001 można podmienić kierownice czteroramieną, taką jak tutaj:

 

http://img163.imageshack.us/img163/6112/imag0790v.jpg

 

Na taką :

 

http://oi54.tinypic.com/156d207.jpg

 

Co trzeba zrobić i czy dużo jest z tym pracy aby uruchomić tempomat i sterowanie radia z kierownicy. W starej nie mam tych dodatków.

 

Wiem że były podobne tematy ale nie znalazłem informacji o tym konkrenym modelu z dołożeniem tempomatu i multifunkcji. Może ktoś z was to robił ?

Opublikowano
raczej to nie mozliwe sama kierownica z opcją tempomat nie sprawi ze jak ją założysz to ze bedziesz miał tempomat bo to nie możliwe jedynie co to mozesz korzystac z radia pod warunkiem ze masz tam kable podciągnięte lub kostkę do kierownicy
Opublikowano

Tu masz wszystko pokazane, tylko troche nie ogarniam tych kabelków przy włączniku świateł jak je popodłączał

 

Opublikowano

http://wstaw.org/m/2012/10/21/a2_1_jpg_300x300_q85.jpg

 

 

ja mam taką kierownice i wszystko chodzi tempomat radio .... i jest opcja telefonu czyli klikniece pozwoli odebrac rozmowe i prowadzic rozmowe przez radio ale nie mogę się połączyc telefonem przez bluetooth z tego wynika ze poprostu nie ma tego systemu bluetooth w moim samochodzie

 

jak poprawnie podłączysz wszystko to jedyne co bedziesz miał to możliwosc bawieniem sie radiem pod warunkiem ze od radia masz podciągniete kable do kierownicy innej opcji nie widze

Opublikowano
ale gadacie glupoty. zeby sterowanie radiem dzialalo wystarczy sie podlaczyc pod kable od modulu swiatel (tam gdzie wlaczamy swiatla). zeby dzialal tempomat trzeba sie dostac z kablami przez grodz i tam w odpowiedni pin sie podlaczyc zaleznie od wersji silnikowej i rocznikowej, problem jest w 316 i 318 chyba bo tam przepustnica jest sterowana linka a nie pradem i tam trzeba dokupic silownik tempomatu i inne pierdolki. w dziale zrob to sam na TYM FORUM wszystko jest opisane.
Opublikowano
Dokładnie, i tempomat i sterowanie radiem można w 30 min podłączyć, nawet jak wcześniej się tego nie miało, tylko kwestia kierownicy, musisz sprawdzić ilu strzałową poduszkę masz zamontowaną, ta w 3 ramiennej jest na 100% 2 strzałowa, a te w 4 ramiennych były zarówno jedno jak i dwustrzałowe, i też nie jestem do końca pewny czy wogóle można 3 ramienną wmontować zamiast 4 ramiennej, ale tu już sam poszukaj informacji.
Opublikowano
ja mialem jedno strzalowa a zamontowalem dwu strzalowa. airbag sie nie swieci a czy jasiek sie otworzy podczas crashtestu to ciezko powiedziec, ale podejrzewam ze tak :mrgreen:
Opublikowano
musisz sprawdzić ile przewodów wychodzi ci z poduszki do taśmy, ja bym się bał montować dwustrzałową w miejsce jednostrzałowej, a nóż sobie strzeli w czasie jazdy:p
Opublikowano
jakis racjonalny powod dlaczego by miala strzelic ot tak sobie podczas jazdy? btw w nowym sezonie top gear w e39 wywalilo im dwie poduszki bo jezdzili po bardzo dziurawych drogach.
Opublikowano

Jaki nóż wystrzeli?

Niech który przeczyta instrukcję na forum, bo się autor nigdy nie dowie, co ma zrobić.

 

Alomndo, możesz bez problemu zamienić kierownice:

1. Twoja obecna JEST dwunabojowa, więc tu nie musisz nic sprawdzać.

2. Twój silnik nie ma linki gazu, więc nie musisz NIC dokupować, żeby tempomat zadziałał (wiem, kolega sinio pisał, że to nie jest możliwe, ale ja twierdzę dokładnie odwrotnie).

 

Zrób dokładnie tak, jak pokazano na filmie (nawet pin 27 we wtyczce jednostki sterującej się zgadza; w niektórych autach będzie to pin 37, o czym łatwo zapomnieć).

 

I uwaga końcowa - następnym razem jeśli chcesz pomocy, to najpierw sam sobie pomóż i podaj, jaki masz silnik. Bo nikt nie jest jasnowidzem i trzeba szukać po twoich wcześniejszych postach. Dobrze, że niewiele tego.

Opublikowano
Jaki nóż wystrzeli?

Niech który przeczyta instrukcję na forum, bo się autor nigdy nie dowie, co ma zrobić.

 

Alomndo, możesz bez problemu zamienić kierownice:

1. Twoja obecna JEST dwunabojowa, więc tu nie musisz nic sprawdzać.

2. Twój silnik nie ma linki gazu, więc nie musisz NIC dokupować, żeby tempomat zadziałał (wiem, kolega sinio pisał, że to nie jest możliwe, ale ja twierdzę dokładnie odwrotnie).

 

Zrób dokładnie tak, jak pokazano na filmie (nawet pin 27 we wtyczce jednostki sterującej się zgadza; w niektórych autach będzie to pin 37, o czym łatwo zapomnieć).

 

I uwaga końcowa - następnym razem jeśli chcesz pomocy, to najpierw sam sobie pomóż i podaj, jaki masz silnik. Bo nikt nie jest jasnowidzem i trzeba szukać po twoich wcześniejszych postach. Dobrze, że niewiele tego.

 

Jasno i na temat. Dzięki za jednoznaczną odpowiedź, silnik to 316 ti 116km rozumiem że przy odpowiednim połączeniu będzie również działało sterowanie radia z kierownicy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.