Skocz do zawartości

[E46] Zmieniarka co polecacie i montaż


AdamEm

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pokaz zdjecie. W zyciu sie nie spotkalem z navi 16:9 na kasete. Nawet na zdjeciu nie widzialem, choc szukam usilnie.

Na kasete bylo male navi na pewno, nawet obie wersje.

 

Tak czy siak, zmieniarke na pewno mozna podlaczyc, bo wystepowala w standardzie.

Szczegolnie jak ktos juz taka navi w samochodzie ma. Zakladajac, ze jest ona na kasete, to zmieniarka albo chociaz okablowanie do niej w bagazniku byc musi, bo mapy byly na DVD!

Z kasety ciezko jest zaczytac mapy do tego navi, tak na moje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bagażniku po lewej stronie czytnik DVD do płyt z mapami.

Pod ekranem mam wejście tylko na kasetę.

Zmieniarki pod czytnikiem ani nad czytnikiem DVD (w bagażniku) brak.

Jakie rozwiązanie, abym mógł odtwarzać muzykę z płytek będzie najlepsze?

Oto zdjęcia jak to u mnie wygląda:

 

http://s14.postimg.org/bvkp36o3x/IMG_3615.jpg

 

 

http://s14.postimg.org/dbw7lbr0t/IMG_3619.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Line 3

Body type TOUR

Steering LL

Door count 5

Engine M47DO1

Cubical capacity 2.00

Power 110

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

Upholstery STOFF JACQUARD/ANTHRAZIT (H9AT)

Prod. date 2001-10-29

 

Order options

No. Description

205 AUTOMATIC TRANSMISSION

210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL

279 LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 45

313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

386 ROOF RAIL

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

473 ARMREST, FRONT

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

520 FOGLIGHTS

521 RAIN SENSOR

522 XENON LIGHT

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

550 ON-BOARD COMPUTER

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

612 BMW ASSIST

630 CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER

761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

Series options

No. Description

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

 

To twoje wyposażenie i wygląda że nie masz zmieniarki. Powinno być:

692 CD CHANGER I-BUS PREPARATION

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Widzę na fotce że nie masz. powinna być poniżej napędy navi. No właśnie tych kabli nie masz, wynika z tego twojego VIN. Tak to by wystarczyła sama zmieniarka. Co do doposażenia to potrzebujesz chyba pociągnąć wiązkę od monitora navi przez całą furę do bagażnika:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=65_0464&hg=65&fg=10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam, okazyjnie kupilem interfejs do podlaczenie zmieniarki frmy sony. wyglada on tak http://car-tronic.pl/en/images/mini2/0cf9bee7d0924423b0742657c9c9b543.jpg i pozwala na emulowanie i podlaczenia auxa. sek w tym ze interfejs ma kostke z plaskimi wtykami, moje radio (professional cd) ma starsze wtyki okragle. myslalem ze sprawa bedzie latwa, bo kabli do wpiecia jest zaledwie 6. 3 do zlacza zmieniarki i 3 do kostki glownej. te od kostki glownej to 12v, masa oraz ibus, te od zmieniarki to prawdopodobnie pin nr 1, 2 i 6. jednak po takim wpieciu nic sie nie dzieje, radio przerzuca tylko miedzy cd a fm. moglby ktos potwierdzil prawidlowe podlaczenie? tu sa 3 opisy pinow ale kazdy mowi co innego

 

http://images64.fotosik.pl/1076/a5c43a5f73391c88med.jpg

 

http://i764.photobucket.com/albums/xx287/triger41/carx9.png

 

http://i764.photobucket.com/albums/xx287/triger41/carx9.png

 

rozcharatana wiazka od interfejsu wyglada tak

 

http://images78.fotosik.pl/504/236a4caa7dc6dedbgen.jpg

 

macie panowie jakies sugestie zeby to uruchomic? moje radio ma nalepke mai.2004 wiec nie sadze zeby byl problem z obsluga zmieniarki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam wszystkich w moim aucie nie ma fabrycznie zmieniarki i bez sensu jest puszczać kable aż do bagażnika (zapewne trzeba całą podłogę rozbierać).

Szukam jakiejś zmieniarki z MP3 USB itd i chciał bym ją umieścić w schowku (fajnie by było jak by nie była zbyt duża i żeby można było bardzo łatwo to zamontować i nie walała się po nim) chciał bym też żeby była obsługa z kierownicy.

 

Myślę nad czymś takim: http://allegro.pl/new-zmieniarka-mp3-sd-usb-bmw-e46-e39-e38-x3-x5-i5078121032.html

 

Co to wartę waszym zdaniem ?? I jak by mi ktoś podpowiedział jak to w schowku zamontować (o ile się tam zmieści)

 

Tu macie link do naklejki z mojego auta:

 

https://zapodaj.net/53b4f1e6a2401.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Czyli lipa bo to rozładuje akumulator przynajmniej na to wychodzi z tego co napisałeś (co wydaje mi się bez sensu w sumie)

2) Jak aktywować funkcje zmieniarki ?

3) Czy mógł by ktoś powiedzieć jak to jest z tym montażem

 

 

Tony co masz na myśli "wyciągnij aux" Mam kupić kabel aux do mojego radia i podłączyć np MP3 z muzyką ? I jak na MP3 ponumeruje katalogi CD1 CD2 itd to bd mógł normalnie zmieniać wszystko radiem i kierownicą wielofunkcyjną ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Czyli lipa bo to rozładuje akumulator przynajmniej na to wychodzi z tego co napisałeś (co wydaje mi się bez sensu w sumie)

Jak trafisz na wadliwą to będzie ssała akumulator.

2) Jak aktywować funkcje zmieniarki ?

Musisz mieć radio z przyciskiem MODE, może być na płytę lub kasetę. Mam dwa takie o nazwie Business i zmieniarka Yatour działa.

3) Czy mógł by ktoś powiedzieć jak to jest z tym montażem

Ściągniesz schowek przed pasażerem, potem zdemontujesz listwę przed pasażerem i nad radiem. Odkręcisz dwie śrubki i wyciągniesz radio. Jak już będziesz miał wszystko na wierzchu to ciągniesz kabel od zmieniarki do schowka. Potem trzeba będzie wypiłować mały otwór na kabel w czarnym plastiku bo nie zmontujesz schowka. Ja przyczepiłem zmieniarkę do puszki bezpieczników, wykonałem mały otwór i zaczepiłem wszystko trytkami. Kabel montujesz do metalowego stelażu pod deską. uważaj na cięgno klimatyzacji, zauważysz je jak wyciągniesz radio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było tylko kilka przypadków rozładowanego akumulatora na forum. Nie ma się czego bać. Moim zdaniem, poza wadliwą zmieniarką, przyczyną rozładowania może być zły montaż. Dlaczego? Ponieważ pomiędzy oryginalną instalacją auta a radiem przychodzi przejściówka zmieniarki. Jest dość kiepsko wykonana, kable nie mają żadnej otuliny, piny delikatnie latają we wtyczce. Za radiem jest dużo ostrych elementów, które mogą przeciąć przewody i powodować zwarcie jak przyjdzie wilgoć. Do tego dochodzi kłopot z miejscem, czyli jak to wszystko upchnąć po włożeniu radia, bo przejściówka jest dość długa. Przejściówkę usunąłem i przylutowałem kable zasilania i szyny danych do oryginalnej wiązki. Sprzęt był na gwarancji :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.