Skocz do zawartości

Swap/ dawca e34m50b20 / pacjent e36m43b16 / Jak podlączyc ?


Neo1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam niedawno zakupiłem kompletnego swapa e34 m50b20 vanos(1993-04-20) bez immo i przygotowuje się by włozyc go w miejsce e36 M43b16 (1993-11-23) z dokładanym immobilazerem w breloku/ miska,smok,łapy,bagnet itd juz zamowione mam pod e36.

wiązka pozostaje z e34.

 

Z racji iz będzie to moj 1 Swap

chciałbym się upewnic do czego podpiąc poszczegolne przewody tak by wszystko działało jak należy.

///

 

http://images76.fotosik.pl/829/1b78b7f48bdc4617med.jpg

 

przy wtyku do komputera są 2 bezpieczniki Zgaduję ze niebieski to od pompy paliwa i bialy od komputera,

w swoim aucie aktualnie mam 2 takie same bezpieczniki w skrzynce bezpieczników/ z tego co widze gdy u mnie wyjmnę wiązke bezpieczniki przy skrzynce znikną.

ale nie przypatrzałem się czy dawca mial sonde lambda a i tez nie widze do niej brązowego bezpiecznika przy wiązce, czyli spawam tłumik bez sondy ?

 

czerwony kabelek idzie bezposrednio do akumulatora ?

///

 

czerwony kabel idący od alternatora do rozrusznika na niego jest przykręcony drugi kabel, połączyc go mam do skrzyni bezpiecznikow ?

 

(czy też powinienem połączyc rozgałęziając czerwony kabelek idący z wiązki przy komputerze razem z alternatorem skrzynią bezpiecznikow oraz akumulatorem (+)

 

http://images75.fotosik.pl/828/563f26914e8db861med.jpg

 

zdjęcia Komputera:

 

http://images75.fotosik.pl/828/6a88e132151d1862med.jpg

 

http://images75.fotosik.pl/828/6e088ac52955117cmed.jpg

///

 

ponizej wtyku komputera idą 2 kable w czarnej otuline ktore mają w srodku brązową otuline zgaduje ze jest to masa, podlączyc po prostu do karoserii ?

prosze nie zwracac uwage na brak wtyku był w trakcie wymiany z racji iz był mocno zasniedziały.

 

http://images76.fotosik.pl/829/2d0e2d8b043342d0med.jpg

///

 

Brakujący przewod podłączyc do Czarnej Puszki Filtra ?

 

http://images75.fotosik.pl/828/b22b78a8dae41df9med.jpg

///

 

w moim przewodzie do serwa nie ma dodatkowego węzyka podcisnieniowego, czy powinienem włozyc węzyk z swojego m43 jesli zostawiam serwo z m43 ?

http://images76.fotosik.pl/829/0683de3d15530013med.jpg

 

Wszystkim Serdecznie Dziękuje za Pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pierwsza fota to przekaźniki a nie bezpieczniki.Siemens ms40 ma tylko 2 przekaźniki biały główny na osprzęt i sondę i niebieski od pompy paliwa.Szukaj wtyczki od sondy.

Czerwony kabel do akumulatora.

 

Druga fota.Podłącz do skrzynki bezpieczników.

 

Fota z dwa kable w czarnej otulinie to masa ,podłącz do karoserii.

 

Następna fota to zaworek odpowietrzenia zbiornika.Jeden króciec idzie do przepustnicy od spodu drugi do filtra węglowego.

 

Jak zostawiasz swoje serwo to po prostu je podłącz bez tego wężyka albo zaślep wężyk..

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie bedzie bezpieczniej ten kabel gruby z rozrusznika pociagnac drugim grubym z wiazki ktory ma kleme bezposrednio do akumulatora a zas czerwony cienki pociagnac do skrzynki bezpiecznikow? Przeciez on jest za cienki zeby do akumulatora szedl, a z racji ze w e34 skrzynka bezpiecznikow jest przed komputerem wnioskuje ze ten cienki czerwony przy wiazce komputera byl wlasnie do niej podlaczony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy takie podłączenie będzie prawidłowe ?

 

http://images75.fotosik.pl/830/7e05aac99e2dbb99med.jpg

 

** Jasny czerwony to podłączenie cieniutkiego czerwonego kabelka wychodzacego przy wtyczce z komputera

 

*** Ciemniejszy czerwony to połączenie plusa rozrusznika do akumulatora

 

obydwa kable, połączenia powinny byc zmostkowane ? czy tez osobno ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Będzie prawidłowo.

Jeżeli ten gruby kabel na drugiej focie to plus rozrusznika to ma być bezpośrednio podłączony do akumulatora.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak oczywiscie jest 1 kabel gruby ktory laczy rozrusznik i alternator i w miejsce gdzie laczy sie plus alternatora z rozrusznikiem dodatkowy gruby kabel i to wlasnie on :) Tylko nie rozmiem jednego skoro ten cienki plusowy z wiazki wepne do puszki bezpiecznikow to skad ona prad bedzie czerpac jesli tylko w takim ukladzie rozrusznik bedzie mial prad z aku, a bezpieczniki tylko czerwony kabel z wiazki?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolego napisze najprościej jak potrafię,każdy z czerwonych kabli ma mieć napięcie z akumulatora i na skrzynce bezpieczników też masz mieć napięcie.A w jaki sposób to doprowadzisz to zależy od ciebie i twojej fantazji, bo zaczyna robić się problem tam gdzie go nie ma.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.