Skocz do zawartości

[320d M47TU 150KM] Kręci do 2000obr./min 3f01, 3f03, 4063


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was moi drodzy!

 

Mam duży problem, autko sobie stało miesiąc z powodu drobnych awarii, aczkolwiek teraz jest problem.

Sytuacja wygląda następująco, po dodaniu gazu, czy to spód czy kawałek auto maksymalnie kręci się 1900-2000 obr./min do tego kopci na siwo, brak mocy to wiadome, no i przy tym gazowaniu do 1900-2000 auto sobie podskakuje jakby dławiło coś.

Błędy które wyskakują po podłączeniu pod komputer:

3f01 - Boost Pressure Sensor -Short circuit to B- or Open

3f03 - Boost Pressure Sensor -Plausibility

4063 - Atmospheric pressure sensor DDE - plausibility ref. boost

 

Jeśli ktoś miał taki problem lub ma pojęcie jak się za to zabrać i z tym uporać proszę o kontakt :) Bez Buni jak bez ręki, tym bardziej że miesiąc wyłączona z użytku :P

Pozdrawiam, Rafał !

Opublikowano
Wczoraj zamontowałem zły model zaworu podciśnienia i objaw był bardzo podobny auto lekko trzęsło i kopciło na szaro różnica taka bo mój po chwili gasnął :) więc może sprawdź u siebie zawór podciśnienia ??
Opublikowano

Zawór jest jak najbardziej w porządku ponieważ tubina rusza, "dzyndzel" po odpaleniu normalnie się przesuwa, wymieniłem dzisiaj "Czujnik ciśnienia powietrza" aczkolwiek problem nie ustąpił, teraz nawet nie kręci się do 2000obr./min tylko 1500-1600obr./min. Nie mam pojęcia co to może być, szukałem po forach ale nigdzie nic nie mogę znaleźć .

 

Ps. Jednak wszystko wskazuje na ten zawór, zamawiam i zobaczę co będzie się działo.

Opublikowano

Niby idziesz dobrym tropem ale jeszcze można sprawdzić co nic nie kosztuje, np czy turbina nie pompuje w powietrze ? albo test jazdy z odpiętą przepływką , czy sprawdzić filtr powietrza.

Zastanawia mnie czemu kopci na siwo , czy to na niebiesko ? czy na biało ? powinno być na czarno.

Podłączyć pod kompa i zrobić tz life-data, czyli odczytać parametry pod obciążeniem.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Turbinę wymieniałem tydzień temu ponieważ myślałem że to ona jest tutaj problemem, aczkolwiek jak się okazało nic to nie pomogło, wszystko jest podłączone tak jak być powinno, była składana dwa razy, raz założyłem i po tym jak nie wkręcał się samochód drugi raz wszystko sprawdzałem. Tzn siwo to źle określone, bardziej biały dym, a na czarno to bardziej bym wtedy stawiał na wtryski. Filtr powietrza jest poprawnie założony, nowy i wszystko jest skręcone poprawnie. Co do jazdy z odpiętą przepływką, to nie ma mowy o jeździe :P Nie mam jak się nawet rozbujać, jedyne co to na półsprzęgle :P

 

25.08.

A więc wymieniłem elektrozawór i nie pomogło nic, auto oddaje na warsztat z powodu braku siły do niego :P

  • 2 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz takie błędy jak autor tematu to chodzi o czujnik ciśnienia doładowania (jest w kolektorze dolotowym od strony podszybia, oczywiście w silniku z tytułu), albo uszkodzona wtyczka (konektory nie trzymają) albo sam czujnik umarł/umiera, dobrze to widać na odczycie ciśnienia doładowania, rzeczywiste stoi w miejscu na wartości bodajże 989.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.