Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowym posiadaczem pierwszego w życiu BMW , e39 2.3 170km, manual. Autko 99rok. Mam problem z nim, a dokładnie strasznie go dusi. Samochód nie ma pełnej mocy, chociaż czasami chwilowo go odcina i dostaje kopa. Swieci sie Check. Ogólnie jak go kupiłem była odpieta przeplywka. A wiec tak, podpiąłem pod kompa, wywaliło przeplywke, jakiś problem z zapłonem na 3/4 cylindrze. Nowa przeplywka zamówiona z intercarsu ( z firmy na M- nie pamietam dokładnie ) , świecie zamówione. Wymieniłem wszystko + filtry, problem nadal ten sam. Dusi go przy dodaniu wiecej gazu. Komputer dalej wykazuje przeplywke i tylko 3 cylinder, wiec po sprawdzeniu wychodzi ze to cewka. Dzisiaj kupie i podłoże, zobaczę. Ale teraz pytanie dlaczego ciagle wywala przeplywke ? Waż wychodzący od przeplywki jest w 2 miejscach poklejony, może dlatego wywalać ciagle przeplywke bo zasysa lewe powietrze ? ( waż juz zamówiłem i czekam na przesyłkę ).

Czy takie objawy jak wlasnie duszenie , uttrata mocy jest skutkiem braku zapłonu ja cylindrze i tej przeplywki czy szukać dalej ?

Opublikowano
Ok, dzisiaj wymienię cewkę i ten waż i zobaczymy czy pojdzie. Wcześniej była przeplywka z siemensa, kupiłem nowa - nie jakas tam zwykła chińska , ale nadal problem. Zobaczymy dziisja , najwyżej bede radził sie dalej
Opublikowano

Nie czepiajmy sie szczegółów.

 

Jakby lewe powietrze lapał to by wywalało na kompie złą mieszankę paliwową na wszystkich sondach, ale jak rury są poklejone warto je wymienić. Sam nie dawno zmieniałem u siebie, koszt tej przy przepustnicy to 40-50zł.

Co do przepływki to jak kolega wyzej pisał, lepiej kupić używaną, sprawną. O ile pewna. Co do cewki to zamień jakąś miejscami i zobacz co komp pokaże.

Opublikowano

Zmieniłem waz na nowy, nadal mu brakuje mocy. Raz jest raz nie ma. Po wymianie 1 cewki i skasowaniu błędów Check zgasł. Tam coś wykazało raz ze 4 cylinder. Ale Check nie świecił, ale nawet jak nie świecił komputer pokazywał błąd przeplywki. Wiec jak wymieniłem ten waż to należy skasować błędy teraz ?

 

Teraz jeszcze jedno pytanie , na tym wężu jest taka biała zatyczka , powiedzcie mi tam czegoś brakuje ? Jakiegoś podzespołu? Jak był stary waż to byla wsadzona zakrętka zwykła , teraz włożyłem tam zaślepkę ale nie wiem po co taka dziura. Proszę o pomoc

b24d1c0ff5.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.