Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio byłem na ustawieniu zbieżności, no i po wyjeździe okazało się, że kierownica stoi krzywo.

Po fakcie zgłębiłem temat, że powinno się najpierw podłączyć pod kompa i ustawić kierę na "0", a potem rozpocząć regulację przy aktywnym układzie kierowniczym.

W necie zbyt dużo informacji nie ma na ten temat, ale przeczytałem posty o E60, w którym ktoś programem przestawił źle ustawiona kierownicę o 15 stopni, ale nic dokładniejszego w jaki sposób.

Tez próbowałem wyzerować czujnik skrętu, ale jest bez zmian, może coś robię nie tak.

Czy ktoś w praktyce przerabiał ten temat?

Opublikowano
Sprawdź, czy nie masz luzu na kierownicy, bo to teź może być przyczyna złego jen ustawienia podczas robienia geometrii.

-------------------

Artur

Opublikowano

Masz wydruk pomiaru zbieżności po wykonanej regulacji ?

Regulowali tył i przód ? Były obciążenia na siedzeniach ?

Opublikowano
Pewnie zwykły błąd osoby robiącej zbieznosc, podjedz do niego jeszcze raz i powiedz ze ci zle zrobili, poprawią ci za darmo jeśli nie minęło dużo czasu od robienia zbieznosc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.