Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. macie może jakis dobry pomysł jak odpowietrzyc układ?

sporo czytałem tez na ten temat i staram sie robic jak piszą inni na ten temat ale mam problem z obiegiem wody, silnik nagrzewa sie do 90 stopni idealnie wskazówka w pionie a płyn w chłodnicy gotuje i wylewa sie przez korek... Wąż po lewej stronie na dole chłodnicy jest cały czas zimny jak by termostat nie puszczał wiec wymieniłem go na nowy ale efekt ten sam cały czas..

prosze o jakieś rady bo juz nie mam sił do tej sprawy, pozdrawiam!

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć

Odświeżę temat. Niedawno ukręciłem korek chłodnicy w e36 320. Przejechałem na rozszczelnionym układzie 100km. Płyn podszedł pod samą górę i parował a ja niestety musiałem jechać :duh: . Wskazówka była cały czas w pionie. Aktualnie mam cały czas twarde węże po wymianie korka. Czy to normalne? Czy po tamtym przejeździe bez korka mogło mi przypalić uszczelke pod głowicą?

Opublikowano
Mają być twarde. Korek trzyma ciśnienie w układzie do ok 2 bar. Więc ugnie się tylko lekko. Nie mają pęcznieć i uciekać z opasek bo to znak że korek jest wadliwy. Dlatego korek to tylko oryginał bo bywają z zamiennikami dość częste problemy. Albo nie utrzymują ciśnienia albo jest zbyt wysokie i rozszczelniania się układ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.