Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam 118d 143km z końcówka A, z 2008r , niestety przy 186 tys pękł łańcuch .

Szukam silnika , czy silnik z mini mini o tym samym oznaczeniu podejdzie ? Czy sie czymś różni ? Wie ktoś ?

Opublikowano
Kiedys Stinger działał w temacie, gdyby mi silnik pierdyknął poszedł bym w jego ślady viewtopic.php?f=164&t=282854&p=2133393#p2133393

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano
Naprawa silnika z literką A może być dość droga ( zębatka rozrządu na wale nie jest wymienna i w grę wchodzi wymiana wału a to już koszty ok 3500,-zł )najlepiej kup silnik z oznaczeniem C gdzie owa zębatka jest wymienna :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najpierw pasuje rozebrac i ocenic straty...

Zebatke mozna wymienic bez problemu tylko czy mozna ja kupic?

Jeszcze nikt nie wie ktory lancuch pekl i co trzeba wymienic...

Opublikowano
Ja kupiłem świeży silnik. Masz silnik w którym wszystko bedzie powoli do wymiany. Ha kupiłbym silnik z oznaczeniem c i olalbym temat. Jak masz tyle nalotu za chwile sprzeglo dwunas tłumik drgań i pieron wie co jeszcze poleci i nadal masz motor po 200 kkm prawie. . Mój nowy silnik ma nalatane 25 kkm id wymiany i nic sie nie dzieje wypluł 252 ps zamiast 239 na starym

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano

Od jakiej daty jest wymienna zębatka w N47D20C??

 

Ja do 118d zakładałem silnik C z datą produkcji 04.2009, ale nie zaglądałem do silnika bo miałem gwarancję rozruchową.

W 2010/2011 roku już szły zupełnie inne silniki N47d20C (inny kolektor ssący, przewody płynu chłodzącego, egr...) i te już bez dużej ingerencji nie podejdą.

Pomiędzy silnikami N47D20A/C w 118d i 120d (poniżej roku 2011) jest różnica w średnicy otworu w głowicy. Chodzi o rurkę która idzie z kolektora ssącego - w 120d jest większa średnica i trzeba ewentualnie dokupić (od 120d montując taki silnik w 118d) i zaślepić otwór na czujnik.

 

Rurka nr 26:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4101-instalacja-ssaca-agr-ze-sterow-klapami/i51029/kL/sN/r2009/m04

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z moich informacji od

01.01 2009 jest zebatka wymienna

lecz jesli urwanie lancucha ma cos uszkodzic to predzej uszkodzi blok ktory jest z aluminium

Opublikowano
Naprawisz ten złom czy niwy słupek wkładasz ?

 

Nie rozumiem dlaczego obrażasz złom ,

Naprawiam jak skończę dam znać .

 

Po drugie nie mam jakiejś dwumasy bo mam same automaty .

Opublikowano
Naprawisz ten złom czy niwy słupek wkładasz ?

 

Nie rozumiem dlaczego obrażasz złom ,

Naprawiam jak skończę dam znać .

 

Po drugie nie mam jakiejś dwumasy bo mam same automaty .

Oh panie przepraszam ze cie uraziłem buhahaha

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Pamiętaj , aby nie mierzyć wszystkich własna miara ;) a po 2 jak facet moze jeździć 4 cylindrowym klekotem ?:d toz to wstyd . :8) :D
Opublikowano
Pamiętaj , aby nie mierzyć wszystkich własna miara ;) a po 2 jak facet moze jeździć 4 cylindrowym klekotem ?:d toz to wstyd . :8) :D
a ci co jezdza 3 cylindrowym klekotem?
Opublikowano

To trzeba im współczuć . 118d żony jest . ;)

Zdam dzis relacje co sie rozsypało . Wczoraj wyrargalem motor .

Opublikowano
Chłopaki podpowie ktoś jak zablokować wał korbowy aby był na swoich cechac ? Kupiłem blokadę ale Nie mam pojęcia gdzie to zablokować
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zamontoj dwumas i od strony rozrusznika masz otwor na trzpien blokujacy wal.

wkladasz go w ten otwor a on blokuje wal za posrednictwem dwumasa.

W dwumasie jest blaszka z otworkiem na obwodzie kola i w ta blaszke ma wejsc blokada.

Uwarzaj i nie pomyl blaszek bo sa dwie ale tylko jedna ma pelny otwor.

Walki blokujesz za zebatkami - sa nafrezowania jak na klucz plaski i tu nastepna niespodzianka bo blokada pasuje w dwuch pozycjach wiec ustaw na 4tym cylindrze mijanke.

Po zakonczeniu nie zapomnij sprawdzic - BMW nie wybacza bledow.

P.S

Lepiej bylo wyciagnac skrzynie biegow -mniej roboty

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Od soboty nie bede mial neta przez 2-3 tygodni wiec jak masz jeszcze jakies pytania to dawaj.

Zeby nie bylo nieporozumien i podwojnej roboty - 1szy cylinder jest zawsze od strony rozrzadu

Jesli na uszczelce pod dekiel rozrzadu nie masz silikonowych zakonczen to liznij ja cala ciniusko silikonem i laczenie dekla z glowica tez...-to tak na marginesie drobnych porad

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Siema chlopaki , silnik naprawiony , koszta ? 3600zl + wlasna robota . Zrobilem 500 kilometrow i chodzi super . Wydaje mi sie ze wyszlo taniej niz zmiana silnika i lepiej bo duzo czesci nowych . Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.