Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Ostatnio miałem okazję pojeździć bmw e46 330d polift znajomego( identycza jak moja :shock: ) i stwierdziłem ,że jego lepiej się zbiera.Okazało się ,że ma on u siebie ciekawą przeróbkę-przy prawym elektrozaworze(tym koło kolektora) ma wymienione przewody na silikonowe,natomiast ten lewy (który powinien być w okolicy turbo) jest przeniesiony na kielich(koło zbiornika spryskiwacza) i również wymienione przewody na silikonowe.Podobno to usprawnia pracę elektozaworka,który ma po prostu chłodniej w tym miejscu.Obydwa zaworki widać ,że były rozcinane(czyszczenie filterków). Ponadto znajomy twierdzi,że ten zaworek na kielichu jest od mocniejszego silnika(prawdopodobnie poj.3500cm).Co o tym sądzicie?Czy jeśli u mnie od nowości nic nie było przy tych elektrozaworkach grzebane może mieć wpływ na słabszą moc?Pzdr
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jeździ ci ta fura lepiej, zanim wskazówka temperatury dojdzie do pionu? Nie wydaje mi się. Sprawe temperatury i gupiego tłumaczenia kolegi możemy wyśmiać.

Wymień wszystkie wężyki na silikonowe i jeśli nigdy nie czyściłeś (wymieniałeś) elektrozaworów to zrób to. Powinieneś odczuć różnicę. Możesz pożyczyć je na chwilę od kolegi.

Ja mam tych zaworów kilka w swoim 320d. Na czyszczonym ,jak i na takim z allegro, jak i tak z mocniejszego silnika auto jeździ tak samo. Tylko jak był brudny to miało muła strasznego. To jest elektrozawór, więc jaki sygnał dostanie tyle puści podciśnienia. Nie ma znaczenia z jakiego jest auta. Tak to sobie wykminiłem :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mam problemy z dołem obrotów i dzisiaj postanowiłem wyczyścić zaworki po prawej wyczyściłem a po lewej i tu niespodzianka brak zaworka

Pytanie czy jest możliwe żeby ktoś coś pod-drutował i jeździ bo na turbo jest dźwignia zmiennej geometrii a podciśnienia brak ,tylko jakieś żebyż w kablach (kostce )

Opublikowano

w aucie mam parę błędów

4A27 inteligentny czujnik akumulatora

4B90 kontrola ciśnienia szyny paliwowej przy uruchomienia

4660 napięcie turbodoładowania zbyt wysokie

4A67 zarządzanie zasilaniem układ elektryczny pojazdu

problem polega na tym że jak wyłącze silnik to przez minute słychać prace zmiennej geometrii turbiny, a jak ręcznie na wyłączonym aucie wcisnę ten capień to B M ka

jedzie jak marzenie :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.