Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem pojechałem dzisiaj zatankować na stacje zgasilem auto i nie mogę już go odpalić. Wyświetla się czerwona kontrolka blokady kierownicy. I rozrusznik nie kręci. Blokada kierownicy po wyjęciu kluczyka raz się włącza raz nie. Kontrolki normalnie wszystkie się zapalają przy wciśnięciu zapłonu ale za chwile gasną i zaplon sam się wyłącza.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź mocowanie klem i stan naładowanie akumulatora.
Opublikowano
Kleme sprawdzałem i nie była luźna, natomiast poziomu naładowania aku nie miałem czym sprawdzić :-( ale czy przypadkiem nie jest tak ze jak aku jest słaby to pokaże to na wyświetlaczu ze jest za niskie napięcie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odkręć obie klemy,oczyść papierem ściernym.Zrób tak samo z bolcami akumulatora.Nasmaruj wszystko wazeliną techniczną i skręć.

Zbadaj pojemność akumulatora.

Opublikowano
Akumulatora nie miałem za bardzo czym sprawdzić ale podłączyłem go na noc do ładowarki do aku żelowych i cala noc się ladowal i jeszcze nie pokazało ze jest naładowany w stu procentach. Zauważyłem ze teraz blokada kierownicy blokuje i odblokowuje za każdym razem. A przy probie odpalenia cyka coś p9 lewej stronie kierownicy jakby jakiś przekaznik i do tego jeszcze przygasa wyświetlacz head up. Możliwe jest ze to wina aku? Jeżeli bym go w końcu naladowal albo kupił nowy trzeba wtedy coś programować czy powinien odpalić bez niczego?
Opublikowano
A wiec tak aku badalem specjalnym testerem i wyszło ze stan techniczny aku 96 % natomiast stan naładowania 100 %. Wiec to nie jego wina. Rozebralem dzisiaj ta cała blokadę i wszystko tam chodzi jak należy. No chyba ze stycznik nie widzi pozycji blokady i nie wysyła sygnału dalej. A to już nie Wiem jak sprawdzić. :cry:
Opublikowano
Nie wiem skąd pomysł ze to akumulator. Proponuje odczytać błędy zobaczyć co się dzieje z blokadą ELV, można też skasować licznik zadziałań blokady. Kasuje się to np. W INPA z modułu CAS. Czasem ELV zgłasza błędy kiedy koło samochodu jest oparte np. o krawężnik i zablokowana kierownica tak naciska na blokadę że ta nie może sie ruszyć i daje taki błąd jak widziałeś.
Opublikowano
Problem rozwiązany ;-) okazało się ze przyczyną był naderwany przewód masowy ten który przekazuje masę z nadwozia do silnika . Znajdujący się po prawej stronie pod turbina.
Opublikowano
Problem rozwiązany ;-) okazało się ze przyczyną był naderwany przewód masowy ten który przekazuje masę z nadwozia do silnika . Znajdujący się po prawej stronie pod turbina.

 

No to masz nowy przewód, ale to raczej nie była przyczyna błędu blokady kierownicy.

Opublikowano
Nie będę się sprzeczal ale wydaje mi się ze była bo kontrolka zgasla od razu jak wymieniłem ten przewód. Bo ona zapalala się dopiero podczas próby kręcenia rozrusznikiem a jak wlaczalem sam zaplon wtedy jej nie było. :shock: oj oby mnie to auto juz niczym takim nie zaskakiwalo bo się nerwowo wykończe :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.