Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, jak w temacie, oddałem samochód do warsztatu na sprawdzenie sprzęgła i koła, okazało się, że sprzęgło jest mocno zużyte a koło ma luz, ale jest to więcej niż dopuszczalne 1,6mm(?)

 

Objawy zużycia :

po długiej trasie jazda po mieście w korku to tragedia strasznie szarpało sprzęgło

wrzucając z jedynki na dwóję słychać było takie głuche uderzenie

bujało budą na wolnych obrotach ( nie zawsze)

ciężko było wrzucić płynnie biegi do czwartego biegu.

 

Pytanie gdzie zamówić części? Nowych nie można nigdzie dostać dzisiaj dzwonione do sześciu hurtowni samochodowych w żadnej nie ma sprzęgła. Samo koło 2050zł zestaw sprzęgła mówili coś koło 650 ale nei ma nigdzie.

 

Używanych nie chcę bo to nie do sprawdzenia czy przejeżdzą jeszcze z 80tyś.

Co z regeneracją? opłaca się? ktoś to robił?

Proszę o jak najszybsze info :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak dobrze zregenerowane to pojezdzisz a jak zle to zaplacisz dwa razy za robote.

Wbij numer czesci w wyszukiwarke to wyskoczy gdzie jest dostepne albo allegro

Opublikowano
no właśnie chodzi o to, że po numerze części, po silniku nigdzie nie ma, jest w jednej za 1770 ale to sam dwumas, gdzieś jest sprzęgło z LUK'a za 600 ale nie ma go na stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.