Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wlasnie tego nie wiem wtrysk wymienilem i sie polepszylo ale czasami tez jest ten mol z dolu...:/ moze jutro dam ja na kompa i dowiem sie co nie co , zastanawiam sie tez ze moze egr zapierdzielony jest?
  • 8 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 493
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

BMW X3 E83 150 koni 2007r nie jestem mechanikiem miałem brak mocy mul na 4.5.6 biegu maks jazdy 170kh. mechanicy mówili pada turbo, wtryski, coś wspomnieli o zaworach ze nie domykają się czy coś, inni ze nie ma pierśćeni kapitalny remont mnie czeka. a wiec rozebrałem cały układ dolotowy powietrza jakaś przepustnice nie wiem do czego już było widać tam okopcenie, nastepnie zawór co wszyscy kochają EGR doznałem szoku tak zafajdanego dawno nie widziałem a bylem posiadaczem GDI w bęzynie podobne problemy z EGR. Z demontowałem kolektor dolotowy po ogledżinach tragedia zawalony syfem w h..... po myciu wszystkiego dobrałem się do do separatora oleju tam miał być filtr fabrycznnie jest jakiś plastik wiec telefon do kolegi z warsztatu powiedział wywal to wstawiaj filtr. po wymianie oleju filtrów auto smiga jak nowe . co do klapek na kolektorze nie wywaliłem co wszyscy radza nity pancerne wiec czemu maja odpaść . moje zdanie skoro jest ma w czymś pomagać .

nie jestem mechanikiem w razie pytan 793.215.748 będe mógł odbiore

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć Wszystkim

 

Jestem posiadaczem Bmw 520d f10 z 2011r

Przejechane ma około 160.000 km

Niestety moja Bm-ka pokazała swój pierwszy problem

Mianowicie:

 

Zatankowałem auto na Bp 4 dni temu.

Po przejechaniu kilkunastu mil wyświetlił mi sie komunikat check engine ( kontrolka górny Orawy róg )

Próbowałem zobaczyć w ukrytym menu czy wskaże komp jakiś błąd, ale niestety nic nie wykazało.

Kontrolka pali sie cały czas

Pomyślałem ze moze to od paliwa ( moze dostawa była do kitu) itd. wiec pojechałem na shell i zatankowałem lepszej jakości diesla. Oczywiście kręciłem go na wysokich obrotach itd. ake nic nie pomogło i do tego zauważyłem spadek mocy na pierwszym biegu przy ruszeniu przez 5-6 sekund potem wraca Power

 

Czy ktos z Was miał juz taki problem?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

gdybać to można w nieskończoność, co jak ci napiszemy ze brak mocy to np. turbo, wtryski, przepływka, pompa paliwa ? pomoże ci coś takiego ? w dieslu prawie każdy element odpowiada za utratę mocy :D

 

lepiej od razu konkretnie sprawdzić.

szukam
Opublikowano

Kod został skasowany wczoraj

Jakiś zaworek od powietrza

Narazie wszystko w porządku

Dzien wczesniej trzymałem go na wysokich obrotach, moze to pomogło?

 

Ppzdrawiam.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hi wszystkim,

 

Auto: [bMW320D, 2.0, 163KM, Diesel, 2007, M47N2]

Objawy:

-Na biegu pierwszym czasami pierwsze 1000-2000 obrotów objawia się brakiem mocy od 2500 do 4000 dostaje dużego przyrostu mocy i auto ciągnie

-Przy prędkości 160km/h auto już nie zwiększa swojej prędkości, a po wciśnięciu gazu do dechy przy 160km/h wskazówka od paliwa raz delikatnie opada i raz wraca do swojej pierwotnej pozycji (czyli np. przeskakuje z 5l na 6 z 6 na 5 i tak wkółko) - to powoduję, że auto w tym czasie jakby trochę przyspiesza i przestaję przyspiesza i przestaję

-Na biegu drugim i trzecim dostaję trochę mocy od 2000 obrotów w górę ale poniżej 2000 jest wielka turbo dziura

-Czasami też się zdarza że jest te 2000 na biegu 2 lub 3 i naciskam pedął w nadziei że będzie przyspieszenie a obroty praktycznie w ogóle nie wzrastają i to co miałem parę minut wcześniej już jest niedostępne

-Po przejechaniu ciągiem 50-100km w trasie przy stalych obrotach , na biegu 2 i 3 auto lepiej ciągnie chociaż też te 2000 obrotów musi mieć żeby pociągnąć

 

Auto regularnie serwisowane (jednak brak mocy doskwierał już poprzedniemu właścicielowi - pół roku temu zmieniania była turbina, ale to nie rozwiązało problemu. Auto ma już nastukane około 340 tys km, DPF wciąż zainstalowany.

Zakładając, że turbina została zakupiona porządna, jakie czynności mogę wykonać, które nie będą wymagały duzych nakładów finansowych a są warte sprawdzenia? Czytałem parę postów w danym temacie, pytałem kolegów.I tak wydedukowałem, że w:

1)Pierwszej kolejności warto sprawdzić wężyki podciśnienia(ale chyba mechanik zauważyłby problem z wężykiem gdy pół roku temu wymieniana była turbina?)

2)Na samym początku tematu RobertBMW mówi o tym, że aby do układu podciśnieniowego nie dostawało się brudne powietrze atmosferyczne, na elektrozaworkach umieszczone są małe filterki uniemożliwiające dostawanie się brudu do tego układu i to one mogą stanowić problem

3)Wyczytałem również, że warto wymienić przepływomierz

 

Dalej są 4) pompa podciśnieniowa lub 5) zapchany katalizator 6) padnięta turbina

 

Jakie kroki proponujecie podjąć ? Ile może kosztować też solidna diagnoza u mechanika? Jak się do tego zabrać w sposób ekonomiczny z punktu widzenia działań i kosztów :)

 

Pozdrawiam

C

Opublikowano
Hi wszystkim,

 

Auto: [bMW320D, 2.0, 163KM, Diesel, 2007, M47N2]

Objawy:

-Na biegu pierwszym czasami pierwsze 1000-2000 obrotów objawia się brakiem mocy od 2500 do 4000 dostaje dużego przyrostu mocy i auto ciągnie

-Przy prędkości 160km/h auto już nie zwiększa swojej prędkości, a po wciśnięciu gazu do dechy przy 160km/h wskazówka od paliwa raz delikatnie opada i raz wraca do swojej pierwotnej pozycji (czyli np. przeskakuje z 5l na 6 z 6 na 5 i tak wkółko) - to powoduję, że auto w tym czasie jakby trochę przyspiesza i przestaję przyspiesza i przestaję

-Na biegu drugim i trzecim dostaję trochę mocy od 2000 obrotów w górę ale poniżej 2000 jest wielka turbo dziura

-Czasami też się zdarza że jest te 2000 na biegu 2 lub 3 i naciskam pedął w nadziei że będzie przyspieszenie a obroty praktycznie w ogóle nie wzrastają i to co miałem parę minut wcześniej już jest niedostępne

-Po przejechaniu ciągiem 50-100km w trasie przy stalych obrotach , na biegu 2 i 3 auto lepiej ciągnie chociaż też te 2000 obrotów musi mieć żeby pociągnąć

 

Auto regularnie serwisowane (jednak brak mocy doskwierał już poprzedniemu właścicielowi - pół roku temu zmieniania była turbina, ale to nie rozwiązało problemu. Auto ma już nastukane około 340 tys km, DPF wciąż zainstalowany.

Zakładając, że turbina została zakupiona porządna, jakie czynności mogę wykonać, które nie będą wymagały duzych nakładów finansowych a są warte sprawdzenia? Czytałem parę postów w danym temacie, pytałem kolegów.I tak wydedukowałem, że w:

1)Pierwszej kolejności warto sprawdzić wężyki podciśnienia(ale chyba mechanik zauważyłby problem z wężykiem gdy pół roku temu wymieniana była turbina?)

2)Na samym początku tematu RobertBMW mówi o tym, że aby do układu podciśnieniowego nie dostawało się brudne powietrze atmosferyczne, na elektrozaworkach umieszczone są małe filterki uniemożliwiające dostawanie się brudu do tego układu i to one mogą stanowić problem

3)Wyczytałem również, że warto wymienić przepływomierz

 

Dalej są 4) pompa podciśnieniowa lub 5) zapchany katalizator 6) padnięta turbina

 

Jakie kroki proponujecie podjąć ? Ile może kosztować też solidna diagnoza u mechanika? Jak się do tego zabrać w sposób ekonomiczny z punktu widzenia działań i kosztów :)

 

Pozdrawiam

C

 

a nie przyszlo koledze do głowy zeby podpiąc najpierw autko pod kompa z inpą i zobaczyc w czasie jazdy jak sprawują sie podzespoly typu turbo, przepływomierz, pompa paliwa? i dopiero na podstawie logów podjąć decyzje co naprawiac :)

sprzedam iCom Next Ori
Opublikowano
Hi wszystkim,

 

Auto: [bMW320D, 2.0, 163KM, Diesel, 2007, M47N2]

Objawy:

-Na biegu pierwszym czasami pierwsze 1000-2000 obrotów objawia się brakiem mocy od 2500 do 4000 dostaje dużego przyrostu mocy i auto ciągnie

-Przy prędkości 160km/h auto już nie zwiększa swojej prędkości, a po wciśnięciu gazu do dechy przy 160km/h wskazówka od paliwa raz delikatnie opada i raz wraca do swojej pierwotnej pozycji (czyli np. przeskakuje z 5l na 6 z 6 na 5 i tak wkółko) - to powoduję, że auto w tym czasie jakby trochę przyspiesza i przestaję przyspiesza i przestaję

-Na biegu drugim i trzecim dostaję trochę mocy od 2000 obrotów w górę ale poniżej 2000 jest wielka turbo dziura

-Czasami też się zdarza że jest te 2000 na biegu 2 lub 3 i naciskam pedął w nadziei że będzie przyspieszenie a obroty praktycznie w ogóle nie wzrastają i to co miałem parę minut wcześniej już jest niedostępne

-Po przejechaniu ciągiem 50-100km w trasie przy stalych obrotach , na biegu 2 i 3 auto lepiej ciągnie chociaż też te 2000 obrotów musi mieć żeby pociągnąć

 

Auto regularnie serwisowane (jednak brak mocy doskwierał już poprzedniemu właścicielowi - pół roku temu zmieniania była turbina, ale to nie rozwiązało problemu. Auto ma już nastukane około 340 tys km, DPF wciąż zainstalowany.

Zakładając, że turbina została zakupiona porządna, jakie czynności mogę wykonać, które nie będą wymagały duzych nakładów finansowych a są warte sprawdzenia? Czytałem parę postów w danym temacie, pytałem kolegów.I tak wydedukowałem, że w:

1)Pierwszej kolejności warto sprawdzić wężyki podciśnienia(ale chyba mechanik zauważyłby problem z wężykiem gdy pół roku temu wymieniana była turbina?)

2)Na samym początku tematu RobertBMW mówi o tym, że aby do układu podciśnieniowego nie dostawało się brudne powietrze atmosferyczne, na elektrozaworkach umieszczone są małe filterki uniemożliwiające dostawanie się brudu do tego układu i to one mogą stanowić problem

3)Wyczytałem również, że warto wymienić przepływomierz

 

Dalej są 4) pompa podciśnieniowa lub 5) zapchany katalizator 6) padnięta turbina

 

Jakie kroki proponujecie podjąć ? Ile może kosztować też solidna diagnoza u mechanika? Jak się do tego zabrać w sposób ekonomiczny z punktu widzenia działań i kosztów :)

 

Pozdrawiam

C

 

a nie przyszlo koledze do głowy zeby podpiąc najpierw autko pod kompa z inpą i zobaczyc w czasie jazdy jak sprawują sie podzespoly typu turbo, przepływomierz, pompa paliwa? i dopiero na podstawie logów podjąć decyzje co naprawiac :)

 

Nie interesują się mechaniką/naprawami, dlatego też skierowałem pytanie tutaj.

 

Ale otrzymałem nowe informacje i ostatnio wymieniana turbina, którą dostało moje bmw była zregenerowana i jej koszt był na poziomie 1300zł - więc prawdopodobnie to jest problememem :)

  • 5 lat później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
gdybać to można w nieskończoność, co jak ci napiszemy ze brak mocy to np. turbo, wtryski, przepływka, pompa paliwa ? pomoże ci coś takiego ? w dieslu prawie każdy element odpowiada za utratę mocy :D


lepiej od razu konkretnie sprawdzić.

umnie było podgrzewacz swiec zarowych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.