Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 493
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
powiedzcie co to może być przy dynamicznej jeżdzie wszystko ok a jak jadę stałą prędkością zaczyna się to od 3 biegu jak auto jest na obrotach i ciągnie cały czas na obrotomierzu w górę jest ok akak złapie jakomś tam prędkość i wcisnę na gaz jest takie szarpnięcie i bmw2.0 D odchodzi zajeb. ruszam z krzyżówki 1,2,3 złapałem 130 jest ok nic nie szarpnie dzieję się to jak silnik złapie jakomś tam prędkość i jadąć tą prędkościa wciskam na gaz pojawia się szarpnięcie i maszyna odchodzi zajeb...wiecie co to może być???
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy, dziś czyściłem wszystko co się da... Objawy: kopcił przy mocnym depnięciu, prędkość max. 160km/h i dalej obroty stawały itp. Wymieniona odma wraz z filtrem, zamiast którego włożyłem separator ten plastikowy. Wyczyszczony egr i rozruszany tłoczek. Wyczyszczony czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Wyczyszczony czujnik przy turbo. No i test: dalej wywalało błąd (boost pressure to big). Jednak po kilku "Przeciągach" błąd przestał się pojawiać i niby jest wszystko oki :)

Męczy mnie jednak jedna sprawa...zapomniałem o elektrozaworku przy egr... Już dziś jest za późno na to ale jutro muszę to zrobić bo nie da mi to spokoju. Tylko pytanie...jak najskuteczniej dostać się do niego w e39 3.0d, tak żeby nie zwariować ;) może ktoś ma foto itp. Bardzo byłbym wdzięczny za porady. Dzięki z góry :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
730d czyszczenie elektrozaworów EGR i TURBO około 30 min roboty, bez żadnych specjalistycznych narzedzi, 10 na kiju i bez problemu wszystko schodzi. Co do EGR, nie czyscilem juz bo mi sie piwo skonczylo :P Ogolnie troche sie obawialem, ale wszystko bez problemu.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich użytkowników BMW

Problem przedstawia się następująco, z dołu bunia zbiera się jak trzeba, ale im wyższa prędkość samochód traci moc i przy prędkości 160-180 km/h tak jaby kończła się jej prędkość mimo wciśniętego pedału w podłogę.

Byłem na na kompie i djagnoza pokazała błędy

1470 - Charge-air pressure control

1E30 - Boost-pressure control or boost-presuure controller

niestety nikt jednoznacznie nie określił co jest przyczyną tych błędów,

jedni twierdzą że wywalona jest turbina, inni że egr-y, a jeszcze inni że separator oleju.

Separator wymieniłem, dowiadywałem się w warsztacie od turbo w wawie na obozowej i powiedzieli mi że turbina się kończy i trzeba ją wymienić bo bmk-i tak mają, sam już nie wiem.

Może ktoś z was miał takie przygody i się ze mną podzieli swoją wiedzą.

pozdrawiam

Opublikowano
na poczatek wyczyscilbym egr i elektrozawory od egr ,jesli jeszce tego nie zrobiles, jesli nie, wyglada na to ze turbo is death.
Opublikowano
Mam ogromną prośbę: jak zlokalizować w E46 330d M57 te elektrozaworki od turba i AGR/EGR? Wyczyściłem dzisiaj AGR i samochód kiedyś trchę zadymił na czarno a teraz raktycznie przy wciśnięciu gazu w podłogę praktycznie zero dymka. DZIĘKUJĘ za radę :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:
Opublikowano
elektrozawor EGR jest pod kolektorem ssacym, wyslij mi maila na pw, to Ci podesle fotki, bo robilem to w E38.
Opublikowano

Lepiej byłoby jakby ktoś wrzucił fotki, te schematy też mam spróbuje z rana poszukać jeszcze raz.

 

http://img8.imageshack.us/img8/2599/12052010434.jpg

 

http://img443.imageshack.us/img443/5741/12052010435.jpg

 

 

Może ktośmi pomoże, rozebrałem plastiki w aucie i próbowałem zlokalizować elektrozawór z AGR, który powinien być na końcu tego niebieskiego kabelka (na zdjęciu), tam jest tak ciasno że nic nie widać, może ktoś to rozbierał w E46 ?

Opublikowano

A ja mam taka przypadloś, prosze o pomoc.

dzisiaj chcialem chipowac bmw e60 2,5d poniewaz seryjna moc 163Km troche malo poza tym na niskich obrotach auto wogole nie chce przyspieszac. Postanowilem wiec podniesc moc, ku mojemu zdziwieniu wyszla seryjna moc 168KM lecz jest problem chyba z turbo poniewaz w jednym zakresie obrotow turbo nie pompuje po czym znowu zaczyna pompowac ( patrz foto nr1) na drugim foto przykladowy wykres jaki powinien byc.

I teraz moje pytanie do znawcow tematu:

1) czy turbina jest padnieta i nalezy ja zregenerowac

2)czy wystarczy ja tylko przeczyscic

3)a moze cos innego jest winne za te objawy ?

 

http://obrazki.elektroda.net/47_1273771723_thumb.jpg

http://obrazki.elektroda.net/44_1273771723_thumb.jpg

 

Dodam iz na wyzszych obrotach auto przyspiesza i jezdzi rewelacyjnie ale wykres z hamowni nie kłamie cos jest nie tak.

Opublikowano
wykresy w tak duzej rozdzielczosci ze oj oj, moja grafika ma z nimi problemy, daj lepsze fotki tych wykresow, bo niewiele widac.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie

Wymiana zużytych wężyków na nowe, po całości.

Wyczyszczenie AGR-a, wyczyszczenie filterków na EGR-ach, wymiana gruszki na turbinie i bunia zmieniła się w zajefajną bestie.

Śmiga aż miło, zadnej zadyszki, i to w niej kocham.

Zyczę wszystkim owocnego czyszczenia.

pozdro :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie panowie,

 

chcialem wyczyscic sobie czujnik doladowania turbiny. Czujnik jest po prawej stronie patrząc od maski, w tylnym prawym rogu tuż pod plastikową ozdobną pokrywą silnika. po jej zdjęciu jest na wierzchu... osadzony jest w jakiejś gumie... Jak go wydlubac panowie ??? Trzeba zdjac kolektor czy da sie jakos inaczej ???

 

PS.

E60 525d 130 KW

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

 

kolego, ze to ten czujnik to ja wiem. Opisalem przeciez gdzie sie on znajduje. Pytanie bylo jak go wybudowac ???

 

Czujnik ten na 99% będzie przymocowany jedną śrubą, po jej odkręceniu czujnik powinien wyjść bez większego oporu(przynajmniej u mnie tak było ale w E39)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam wszystkich.

Posiadam BMW 320d o mocy 150km. Tydzień temu całkowicie padła mi turbina czego objawem było wyssanie olej i siwy dym z tyłu. zakupiłem zregenerowaną turbinę za 1600 zł. Po zamontowaniu silnik ładnie pracuje, bezproblemowo odpala i nie kopci. lecz problem tkwi w tym że nie wkręca się na obroty. Gdy wciskam gaz do końca silnik wkreca się do 3000 obrotów i koniec. Bunia stoi u mechanika który też nie wie w czym jest problem. Jeśli ktoś spotkał się z takim problem lub go doświadczy to proszę o szybkie rady i podpowiedzi co robić.

Z góry dzięki.

Opublikowano

Turbina przeładowuje, dlatego przy 3000 masz odcięcie, najpierw proponuje łebskiego komputerowca, niech sprawdzi czy komputer nie złapał zbyt wielu błędów, prawdopodobnie to rozwiąże wszystkie twoje problemy.

 

Pozdrawim

Marcin

Opublikowano
dzisiaj właśnie auto było u dobrego mechanika który się zajmuje elektroniką i nic z tego. Komputer nie miał żadnych błędów, i całe sterowanie turbiną działa jak należy. Dzisiaj zawiozłem turbinę do reklamacji. Jutro mają mi przywieść drugą i dopiero zobaczymy>
Opublikowano
Witam! Mam problem może ktoś już sie z tym zetknął. Posiadam BMW E 46 2.0 td 136 km i problem tkwi w tym,iż na ssaniu są skoki obrotów. Jak już ssanie sie wyłączy to wszystko jest ok. Czy ktoś miał już taki przypadek? i jeśli tak to co bylo tego przyczyną? Chciałem tylko zaznaczyć że wszystkie filtry zostały wymienione.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.