Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moje pytanie jeszcze - a co to jest to czarne oznaczone jako "6" czy to też sie rozbiera i czyści?

 

I jeszcze jedno bo mam sparciałe widzę przewody te gumowe, chce wymienić wszystkie jakie zdołam zobaczyć, myślę że wystarczy ok 4 metra - Tylko teraz - to jest jakiś specjalny wężyk gumowy? Gdzie to kupie ?

  • Odpowiedzi 493
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

6 - to zbiornik podcisnienia. Jak bedzie nieszczelny to wymiana. Warto posmarowac ciegno od turbo smarem i popsikac WD.

 

Katalizator z ogledzin mial pozatykane czesc rurek. Po wyjeciu ocenilem ich ilosc na 20% procent. Nie przepuszczaly swiatla.

Opublikowano

Nie pamiętam kto ale pisał ze warto sprawdzić cały dolot przed filtrem powietrza i za nim do turbo.

Uszczelniłem tylko filtr powietrza (plus wymiana) oraz ten kawałek gumowego węża przed wlotem na filtr powietrza i sadze ze mam plus 10 ps.

Ekonomizer dochodzi do 18l na 4 biegu.(wczesniej do 16l)

Przymierzam się do wymiany uszczelek od przeplywki i przed turbo.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
witam.moje pytanie na temat spadku mocy bmw e46 2.0D.jaka może być przyczyna jadąć boją bmw są takie momenty że tak auto zamuli że praktyvznie nie ciągnie nic nawet na 2,3 biegu,jest to przyczyna taka chwilowa,albo jak przycisnę pedał gazu silnik początkowo przymuli i po chwili czuć takie odejście jak silnik przyspiesz tak jak powinien.dzieję sięto często a czasem dop po przejechaniu 300km.zalałem paliwa verva na orlenie i jakiś środekek zimowy do paliwa.możecie podać mi przyczynę?a i jeszcze jedno powiem że filt paliwa nie był zmieniany
Opublikowano
filt paliwa nie był zmieniany

 

jesli od dawna nie byl zmieniany to na pewno go wymień. Nawet jesli nie jest on bezposrednia przyczyna Twoich problemów, to i tak silnikowi bedzie o wiele łatwiej z czystym filtrem :)

wymieniac warto co 30 000 km

Opublikowano
a możecie jeszcze powiedzieć na temat tych elektrozaworków agr i od turbiny,gdzie one się znajdują jakiś schemat jesli macie może
Opublikowano
od turbo jest po lewej stronie silnika połączony jest gumowym wężykiem z gruchą od turbo ! jak rozłączysz to nie pomyl potem wężyków! ich stan też warto sprawdzić....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
od turbo jest po lewej stronie silnika połączony jest gumowym wężykiem z gruchą od turbo ! jak rozłączysz to nie pomyl potem wężyków! ich stan też warto sprawdzić....

 

mi sie jakis czas zaczelo przymulanie do 2500 obrotów. Powyzej 2500 wszystko było pięknie, ale poniżej tragedia. Co najdziwniejsze, przymulanie raz było a raz nie - nie miałem pojęcia od czego to zależało. Odpaliłem diagnozę w DIS i okazało się, że ciśnienie doładowania za małe - wymieniłem cały elektrozawór i teraz jest perfekt :)

 

polecam się przyjrzeć tym elektrozaworom, jak ktoś z Was ma problemy z mocą lub przymulaniem

Opublikowano

po dzisiejszym rozkręceniu zaworu AGR,zawór był bardzo zabrudzony dużym nalotem spali czy czymś takim wogule przez ten nalot przez zawór AGR był mały przelot przez niego podobnie w klektorze dolotowym to samo było,sprawdzałem równierz elektrozaworek który znajduje się koło pompy wspomaagania też zabrudzony.Czy to może być przyczyna spadku mocy,tak jak wyżej pisałem spadek mocy pojawiał mi się niezawsze czy to może być przyczyna??

http://fotozrzut.pl/zdjecia/1d2a9be91d.jpg

Opublikowano
a powiedzcie mi jeszcze te 2 alektrozaworki w którum są te filterki mam zamiar benzyną czyścić a puzniej powietrzem przedmuchać.czy te filterki się jakoś zciąga czy są na stałe z elektrozaworkiem???
Opublikowano
jeśli mogę coś dopowiedzieć to ja mam ten sam problem ale w ujemnych temperaturach autko pracuje normalnie to będzie chyba przepływka//????????????
Opublikowano
a powiedzcie mi jeszcze te 2 alektrozaworki w którum są te filterki mam zamiar benzyną czyścić a puzniej powietrzem przedmuchać.czy te filterki się jakoś zciąga czy są na stałe z elektrozaworkiem???

 

trzeba z zaworka ściągnąć ten kwadratowy wystający z boku element - to osłona filterka. Rob to bardzo BARDZO ostrożnie, bo zaczepy na tej osłonce łatwo połamać

Opublikowano
po dzisiejszym rozkręceniu zaworu AGR,zawór był bardzo zabrudzony dużym nalotem spali czy czymś takim wogule przez ten nalot przez zawór AGR był mały przelot przez niego podobnie w klektorze dolotowym to samo było,sprawdzałem równierz elektrozaworek który znajduje się koło pompy wspomaagania też zabrudzony.Czy to może być przyczyna spadku mocy,tak jak wyżej pisałem spadek mocy pojawiał mi się niezawsze czy to może być przyczyna??

http://fotozrzut.pl/zdjecia/1d2a9be91d.jpg

 

 

heh, tak zawalonego AGR/EGR to dawno nie widziałem :) stary przecież to Ci blokuje połowę dopływu powietrza do cylindrów. wyczyść to jak najszybciej i udrożnij przepływ powietrza

sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
po dzisiejszym czyszczeniu całego układu dolotowego po skręceniu wszystkiego blokuje mi wał nie da się obkręcić nim.kręce nim ale w jednym miejscu blokuje,czy to może być ze przez dolot cos wleciało i blokuje chociaż nie widziałem żeby coś wpadło.a jeśli by coś wpadło to którymi tymi dziurami tymi okrągłymi co są wyżej czy tymi prostokątnymi niżej??? gdzie to może blokować gdzieś na zaworze blokuje???jest jakiś sposób na to żeby coś jeżeli tam jest wyciągnąć jakoś,czy nie obejdzie się bez sciągania głowicy???roszę o odpowiedz :(
Opublikowano

A jak spawdziles ze sie blokuje wal???

Na 5 bieg i pchales woz czy na rozrusznik.

Opublikowano
na rozrusznik brałem i kluczem 22 za srubę ktora czyma koło pasowe i w jednym miejscu.nie wiem na tkórym cylindrze jest sposób na to aby jakoś sprawdzić?jak kręcę wałem to kręci się przez chwilę ale w jednym miejscu blokuje i co to może być za przyczyna :(
Opublikowano

Ja tez sciagalem kolektor dolotowy ale nie przyszlo mi do glowy zeby sprawdzac czy wal sie nie blokuje. Bo czemu mial by sie blokowac.

Wiec wydaje mi sie ze wiesz ze tam cos wpadlo ale nie wiesz jeszcze jak gleboko. W sumei to co musialo wpasc aby zablokowac tlok lub zawor. Sprobuj moze na biegu popchac. Moze nie masz tyle sily aby zakrecic silnikiem za pomoca nakretki. Dziwna sprawa.

Opublikowano
po dzisiejszym czyszczeniu całego układu dolotowego po skręceniu wszystkiego blokuje mi wał nie da się obkręcić nim.kręce nim ale w jednym miejscu blokuje,czy to może być ze przez dolot cos wleciało i blokuje chociaż nie widziałem żeby coś wpadło.a jeśli by coś wpadło to którymi tymi dziurami tymi okrągłymi co są wyżej czy tymi prostokątnymi niżej??? gdzie to może blokować gdzieś na zaworze blokuje???jest jakiś sposób na to żeby coś jeżeli tam jest wyciągnąć jakoś,czy nie obejdzie się bez sciągania głowicy???roszę o odpowiedz :(

kup sobie antenkę na magnes i próbuj wyciągnąć , jeśli rzeczywiście coś tam wpadło....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
nie wiem czy nie wziąść się za rozkręcanie głowicy.3 wtryski wyciągnołem a 4 nie mogę próbowałem na różne sposoby ale bez skutku,może wy macie jakiś sposób?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
i nieszczęsne czyszczenie kolektora dolotowego skończyło się zciągnięciem głowicy itp koszt 1300zł.a blokowało mi wał.nagar ze spalin który sktobałem w dolocie wpadywał na tłoka i to własnie on zablokował wał.kto by mógł powiedzieć że to taki niepozorny nagar może narobić tyle kosztów 2 zawory skrzywione na szczęście.Nieprzyjemna i kosztowna sprawa.Przebieg niby 180000 tyś,mechanik dokładnie mi sprawdził ten silnik po cylindrach(cylindry jajkowate kto zna temat to wie o co chodzi) stwierdził że moja bmw ma nie 180000tyś km przejechane a gdzieś pod 600000tyś km podchodzi a zaznacze że z takim przebiegiem moja bmw ani grama oleju nie bierze wtryski wałki rozrządu ok.także kupując auto bez ksiązki serwisowej do końca eksplatacji za granicą np z przebiegiem 200000tyś km to wielka ściema
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
powiedzcie mi co może być przyczyną.jadąc moją bmw e46 2.0D kiedy wcisnę pedał gazu jest tak jakby chwilowe zastanowienie się i dopiero dynamiczne odejście,dzieję się to jak np jadę z jakąś tam prędkościa obr silnika np 2500 i naraz wcisnę pedał gazu i następuje takie jakby szarpnięcie i dopiero przyspieszenie,objaw jest ten nie zawsze i przy tak jakby wolniejszej jezdzie,przy dynamicznej i przy dociąganiu na obrotach do 4000 ,5000 tyś jest ok auto dobrze się zbiera czuć jak wgniata w fotel.
Opublikowano
moim zdaniem to normalne opóźnienie sprężarki ..... jeśli mu depniesz od najniższych biegów to sprężarka jest rozkręcona i lepiej pompuje ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.