Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jeśli nie w temacie lub w złym miejscu to przepraszam ale prosiłbym aby ktoś rozszyfrował mi moje kody usterek z Inpa

Znalazłem kilka rzeczy które niby to usterki ale jakoś nie jestem przekonany i stąd moja prośba :)

Oto linki do błędów

 

http://wrzucaj.net/image/Kte4M

http://wrzucaj.net/image/KtfXo

http://wrzucaj.net/image/KtRcB

 

Z góry dziękuję bardzo za pomoc

 

Pozdrawiam

Opublikowano

To jak pomoże ktoś rozszyfrować te błędy ?

 

błędy to

DME/DDE

kody 4212 i 4587

 

SZL

kod 94E1

 

LM

9CB6 i 9CBC

 

KLIMA

9C77

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

błędy to

DME/DDE

kody 4212 świeca żarowa 1

i 4587 filtr paliwa podgrzewany

 

SZL

kod 94E1 DSC: centralka centrum w kolumnie kierownicy: należy zakodować DSC albo SZL: niema kontakta 30

 

LM

9CB6 LM: zwarcie w obwodzie lampy albo regulacja kąta pochylenia reflektorów, zerwany

i 9CBC LM: zwarcie w obwodzie lampy albo zerwana łączność z lewego SMC

 

KLIMA

9C77 dodatkowa pompa wody albo sprężarka czynnika chłodniczego albo lewy czujnik temperatury wymiennika ciepła

Opublikowano
błędy to

DME/DDE

kody 4212 świeca żarowa 1

i 4587 filtr paliwa podgrzewany

 

SZL

kod 94E1 DSC: centralka centrum w kolumnie kierownicy: należy zakodować DSC albo SZL: niema kontakta 30

 

LM

9CB6 LM: zwarcie w obwodzie lampy albo regulacja kąta pochylenia reflektorów, zerwany

i 9CBC LM: zwarcie w obwodzie lampy albo zerwana łączność z lewego SMC

 

KLIMA

9C77 dodatkowa pompa wody albo sprężarka czynnika chłodniczego albo lewy czujnik temperatury wymiennika ciepła

 

 

Świeca żarowa 1 - czyli wymiana świecy numer 1 wystarczy do usunięcia awarii ?

Co to znaczy że filtr paliwa podgrzewany ? Gdzie on się znajduje ? Wymiana go pomoże ?

Co do kolumny kierownicy to co to może znaczyć tak konkretniej ? Może ten błąd powodować piski i zgrzyty przy skręcaniu kierownicy ?

Te dwie usterki z modułu LM mogą być to żarówki ? Ponieważ dwie mam przepalone

Moduł KLIMA i ten błąd może być spowodowany brakiem czynnika w klimatyzacji

 

Bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
błędy to

DME/DDE

kody 4212 świeca żarowa 1

i 4587 filtr paliwa podgrzewany

 

SZL

kod 94E1 DSC: centralka centrum w kolumnie kierownicy: należy zakodować DSC albo SZL: niema kontakta 30

 

LM

9CB6 LM: zwarcie w obwodzie lampy albo regulacja kąta pochylenia reflektorów, zerwany

i 9CBC LM: zwarcie w obwodzie lampy albo zerwana łączność z lewego SMC

 

KLIMA

9C77 dodatkowa pompa wody albo sprężarka czynnika chłodniczego albo lewy czujnik temperatury wymiennika ciepła

 

 

Świeca żarowa 1 - czyli wymiana świecy numer 1 wystarczy do usunięcia awarii ?

Co to znaczy że filtr paliwa podgrzewany ? Gdzie on się znajduje ? Wymiana go pomoże ?

Co do kolumny kierownicy to co to może znaczyć tak konkretniej ? Może ten błąd powodować piski i zgrzyty przy skręcaniu kierownicy ?

Te dwie usterki z modułu LM mogą być to żarówki ? Ponieważ dwie mam przepalone

Moduł KLIMA i ten błąd może być spowodowany brakiem czynnika w klimatyzacji

 

Bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem :)

 

Nie jestem jasnowidzem. Należy przeprowadzić dokładną diagnostykę , aby dać odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Więc zgadywać na fusy przez internet nie zamierzam - nie chcę po prostu cię w czymś oszukać. Specjalista - diagnostą daje odpowiedzi na pytania, ale dopiero po weryfikacji tych wszystkich systemów, w których są błędy .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.