Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Byłem oglądać

Miała trochę więcej defektów lakieru niż to co mi powiedziano

Odpadający bezbarwny z tylnego prawego błotnik (malowany sprawdzany czujnikiem)

wgniotki na prawych drzwiach i masce

Malowane lewe drzwi kierowcy i nie oryginalna szyba reszta szyb w tym czołowa oryginalna

Zbity lewy reflektor poklejony taśmą opadniety błotnik ogólnie ta strona była źle spasowana

Do lakierowania oba zderzaki

Dość dużo ubytków lakieru do blachy na kilku elementach z bliska rzucało się to w oczy

 

Nie wiem dokładnie o co chodzi tak mi powiedział sprzedający (zepsuty jakiś moduł w tylnej klapie przez co jest problem z centralnym)

Środek w nie najgorszym stanie

 

Wiadomo samochód ma już 10 lat wiec można jakoś przeboleć defekty lakieru

 

 

Najgorsze było to że samochód jak na 230km nie jedzie wcale Od jakiegoś czasu jeżdze fiatem bravo 2,0 jtd 165km i on w porównaniu z tą 530d jedzie dużo lepiej

Moje starej a4 b6 1.8t też się dużo lepiej zbierało

 

Sprzedający twierdzi że to wina zapchanego filtra cząstek stałych i trzeba go wyciąc lub wyczyścić bo się w sprawie braku mocy auta dowiadywał Jest coś w tym czy poprostu taka wymówka ?

Na desce nie świeciły błędy

 

W ogłoszeniu pisze że prywatny import z włoch a na miejscu powiedzieli że kupili w komisie wiec trochę kręcą

Opublikowano
Chłopie za 29 900 to sie ciesz ze odpala i jezdzi bo w tej cenie nie wiem czy 520i znajdziesz a co tu mowic o 530xd...

 

 

To raz, a drugie to chyba to jakiś nowy model e61 330xd,

Opublikowano

Każdy normalny wie że chodzi o 530 ale jak się nie ma nic mądrego do dodania to lepiej próbować wysmiac i potwierdzić słowa osoby która pisała post wyżej :)

 

No nic daleko nie miałem był to najbliżej domu samochód z napędem na 4 koła poza tym nigdy nie jechałem modelem z seri e6o i chcialem zobaczyć jak on sie chociaż prezentuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za te śmieszne pieniadze jak na model E61 530 w x drive za dużo bym nie wymagał :mad2:

Sprawdź go lepiej, coś porobisz, a wizualnie też doprowadzisz do porządku i może wyjdzie i tak taniej, a będziesz miał porobione auto.

Chyba, że szukasz igły do 30 tyś zł, to dłuuuugo będziesz szukał :duh:

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Z fotelami nie wiedziałem dzięki za informacje one akurat wyglądały bardzo dobrze.

 

Nie szukam igły blacharsko dało się szybko ogarnąć na samochodzie nie było nigdzie szpachle itp.

 

Martwi mnie tylko moc silnika. To że był słaby mógł spowodować zapchanu dpf? Sprzedający mówił też ze w tamtym roku była regenerowane turbina.

 

Pod maską było widać że w jej okolicy jest dziwnie czysto więc ktoś tam grzdbal

Opublikowano

Wczoraj pojechaliśmy ja tylko tak obejrzeć nie mam jak jej podpiąć pytałem tylko czy zgodzą się na zabrać do aso do sprawdzenia. Powiedzieli że nie ma problemu

Chyba ja wezmę no chyba ze znacie kogoś z okolic Krakowa kto mógł by mi pomóc w oględzinach ? Oczywiście platnie

Opublikowano

Byłem jeszcze u mechanika w okolicy co robi głównie bmw.

 

Wygląda to trochę jak wróżenie z fusów ale powiedział że jak długo jeździli na zapchanym dpf'ie to turbo na 90% do regeneracji

Podobno dpf jest blisko turbiny i jak jest ona przypchane do dostaje mocno po dupie

Opublikowano

 

Jesli sterownik "wyczuje" zapchany DPF wyłącza sterowanie geometrią turbiny tak aby nie doszło do jej zniszczenia. Poza tym ciężko napędzić turbo gdy nie ma spalin :)

 

Wystawianie auta z zapchanym DPF to jakaś żenada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.