Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej, zaświeciło mi się check engine na liczniku. Komp mi pokazał błędy 29f4 i 29f5 czyli coś tam o wydajności katów poniżej progu czy jakoś tak. Po skasowaniu wyskakuje ponownie po 200-300km. Innych błędów nie ma, auto chodzi normalnie. Rozumiem że auto sygnalizuje mi żebym wymienił katalizatory? Trochę dziwne że dwa banki naraz. Auto ma lpg ale na pb też błędy wyskakują. Myślałem o zastosowaniu emulatora sond, ktoś miał z tym jakieś doświadczenia?
Opublikowano
lepszym rozwiazaniem jest wymiana katalizatorow. Dla srodowiska, zdrowia i twojego silnika. Jezeli cie nie stac na wymiane na orginalne BMW, to mozesz wlozyc katy Euro 4 i pojechac do magika ktore je wyreguluje. Koszt orginalow 8 tys, koszt Euro 4 standard 1600 zl + robocizna. Masz jeszcze opcje katow E4/E5 z poprawionym przeplywem powiertrza ale to juz wydatek okolo 10 tysi.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozumiem że auto sygnalizuje mi żebym wymienił katalizatory?

Błędy te wskazują nie tylko na to , że katalizatory są martwe. Niska efektywność może być z powodu niepełnego spalania paliwa, które może być dopalony właśnie w katalizatorze - z tego powodu raz dostajesz błąd, również przyczyną może być gaz, niskiej jakości paliwo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.