Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie zakupilem kabel od kolegi z forum . potrafie polaczyc sie z bmw x3 2.0 jednak z bmw x3 3.0 juz nie. Podobno trzeba cos jeszcze miec wgranego ktos mnie nakieruje gdzie zaczerpnac informacji ?

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Nie chodzi o to ze wogole nie rozpoznaje ignition on, off itp jak wybieram dany silnik i kolejne opcje co mnie interesuja wali bledami
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powiedz dane BMW X3 seria E lub F jaki rok model silnika

Interfejs K-line (tylko na pinach 7 i 8 (tylko e83) wszystkie do 2007

interfejs K-dcan dla e83 potrzeba mieć w przypadku silnika N47 po 2007 CAN na pinach 6 i 14 dla silnika DSC i skrzyń , a dla reszty modułów pin 8 K-line

(interfejsy K-dcan nie mają pinu 8 dla linii K tylko sam pin 7, dla e83 z N47 łączymy w interfejsie K-dcan piny 7 i 8 ) lub kupujemy interfejs z przełącznikiem

rozłączającym pin 7 z 8 )

nie wiem jak jest z silnikami benzynowymi po 2007/03 które też były modernizowane w 2007 roku i czy zasada jest taka sam jak 2.0 N47

DLA F-serii X3 F25 najlepszy jest ENET ale K-dcan też może być tylko do diagnozy (ale nie może być połączonego pinu 7 i 8 ponieważ na pine 8 w F25

jest uruchomienie portu ethernet (ENET) i wtedy blokuje diagnostykę na Dcan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.