Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Zakupiłem coupe z silnikiem 2.0 143KM,problem następujący,po odpaleniu rano-auto odpala od strzała ale przez około 2-3 minuty nie można dodać gazu bo gaśnie,po około trzech minutach silnik chodzi jak zegareczek,ma normalne przyspieszenie.Zauważyłem że jak wyciagam bagnet to zasysa powietrze do silnika,przy porannnym rozruchu smierdzi tez paliwem.Poproszę znających temat o pomoc,gdzie i co szukać

 

pozdrawiam

Opublikowano
Wymień filtr powietrza a paliwa też nie zaszkodzi

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
nie wiem czy myśle w dobrym kierunku,ale może przyczyną jest odma+cały system odpowietrzania silnika,wiadomo ze do wymiany wszystkie filtry
Opublikowano

Nic nie będzie falowało, silnik trochę się przydusi, na chwilkę obrotny spadną, będzie trochę głośniejszy, ale będzie w miarę stabilnie chodził, powtarzam, w miarę.

 

A teraz konkrety. Te 2-3 minuty silnikiem steruje przepustnica. Później jej zadanie przejmuje valvetronic. Idąc tym śladem szukałbym problemu w okolicy przepustnicy, ale pierwsze co musisz zrobić to odczytać błędy, a nie szukać na oślep i czepiać się Bogu winnej odmy.

 

Gdybyś pomyślał, że to przepływka, to od razu powiem, że nie. Bo wtedy byś autem nie ujechał 20 metrów.

 

Przez te pierwsze 2-3 minuty gdy nie dodajesz gazu to silnik pracuje normalnie?

Jak reaguje na delikatne, a jak na gwałtownie dodanie gazu?

Problem występuje tylko na benzynie, czy na lpg też? O ile masz instalację.

Fajnie by było gdybyś wrzucił wideo z procesu porannego odpalania.

No i przede wszystkim błędy. Odczytaj je raz, zapisz wynik, wykasuj pamięć błędów, przejedź się kilka km, odczekaj do następnego poranka, odpal auto na 10 minut i odczytaj ponownie.

Opublikowano
kaziu009 widzę że konkretnie piszesz,jest tak że auto jeszcze u lakiernika,ale dzisiaj nagram filmik.Po porannym rozruchu auto przy dodawaniu gazu czy to wolno czy też szybciej gaśnie i zaraz po zgaśnięciu gdy chce go odpalić zachowuje się jakby nie miał kompresji( poprostu lekko kręci),gdy odczekam z 5 minut zakreci normalnie i zapala od strzała.Dodam że swoją moc i przyspieszenie ma na te 140 KM,przerabiam wiele Bmw i porównanie mam jeśli chodzi o moc.Instalacja gazowa jest,ale jest odlaczona,gazowni poprzedniemu wlascicielowi odlaczył bo pewnie na gazie nie chodziła przy tych objawach.
Opublikowano

Check świeci ze względu na błędy jakie komputer wywala. Przyczyn może być mnóstwo.

Odczytaj je i będzie wiadomo czego się uczepić.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
kaziu009 dzisiaj dopiero miałem czas podjechać na kompa,wywalilo mi dwa błedy-czujnik wałka rozrządu zaworów i wylotowych i wlotowych,dzisiaj zamówiłem jutro bedą i odrazu je zakładam,miałeś do czynienia z takim przypadkiem??
Opublikowano
..... i gdzie te czujniki się znajdują?? z przodu silnika?? dobrze je umiejscowilem?? jesli to te to z wymianą chyba nie trzeba zawracać komus glowy
Opublikowano
kaziu099 sprawa po wymianie czujników wygląda następująco:pozostalo podciśnienie w silniku,dalej zasysa powietrze przez bagnet,i nie chodził tak jak trzeba,ale.... zrobilem male doswiadczenie,otóż odpiełem odmę i zatkałem ją i sprawa wyglada idealnie,chodzi i smiga na benzynie i na gazie ideaalnie,i na co stawiasz?? czy brać do głowy czyszczenie odmy.Dodam że check skasowany i nie swieci,ale tylko po odpięciu odmy.Odma jednak by była???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.