Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam , podpowie mi ktos czemu po nocy postoju rano nie ma juz paliwa w listwie wtryskowej na silniku? jaka czesc jest odpowiedzialna zeby nie schodziło? auto długo kreci zanim odpali,,
Opublikowano
wczoraj na próbe załozylismy zaworek zwrotny( przed listwa jest kawałek weża gumowego i tak został wpiety) efekt taki ze paliwo jest po nocy, ale nadal długo kreci zeby odpaliła.,kreci 6-7 obrotów i dopiero odpala.
Opublikowano
W pompie paliwa jest kulka odpowiadająca za to by paliwo się nie cofało. Z czasem koroduje i przestaje spełniać swoją funkcję. Zaworek pomaga ale należy montować go jak najbliżej pompy paliwa.
Opublikowano
Rano włącz zapłon ,otwórz maskę i posłuchaj jak pompka progowa podaje paliwo do filtra.Po kilku chwilach powinna się wyłączyć,jeśli nie to być może czujnik na filtrze paliwa padł.Kilka razy włącz zapłon żeby pompka dobrze napompowała paliwo.Jak wtedy odpali od razu to znaczy że czujnik na filtrze.Może też być czujnik ciśnienia na listwie.Jest z tyłu przy kolektorze ssącym,pod tym popękanym plastikiem piankowym.Idzie tam wiązka przewodów,dwa idą do tego czujnika,kostka lubi nieraz się rozlecieć.
Opublikowano
Rano włącz zapłon ,otwórz maskę i posłuchaj jak pompka progowa podaje paliwo do filtra.Po kilku chwilach powinna się wyłączyć,jeśli nie to być może czujnik na filtrze paliwa padł.Kilka razy włącz zapłon żeby pompka dobrze napompowała paliwo.Jak wtedy odpali od razu to znaczy że czujnik na filtrze.Może też być czujnik ciśnienia na listwie.Jest z tyłu przy kolektorze ssącym,pod tym popękanym plastikiem piankowym.Idzie tam wiązka przewodów,dwa idą do tego czujnika,kostka lubi nieraz się rozlecieć.

Kolego to nie diesel.

Opublikowano
Rano włącz zapłon ,otwórz maskę i posłuchaj jak pompka progowa podaje paliwo do filtra.Po kilku chwilach powinna się wyłączyć,jeśli nie to być może czujnik na filtrze paliwa padł.Kilka razy włącz zapłon żeby pompka dobrze napompowała paliwo.Jak wtedy odpali od razu to znaczy że czujnik na filtrze.Może też być czujnik ciśnienia na listwie.Jest z tyłu przy kolektorze ssącym,pod tym popękanym plastikiem piankowym.Idzie tam wiązka przewodów,dwa idą do tego czujnika,kostka lubi nieraz się rozlecieć.

 

 

chyba pomyliłeś wątki albo silniki.

M62 to jest silnik V8 benzyna, filtr paliwa jest w miejscu pompy podprogowej w dieslu natomiast sama pompa paliwa w benzyniaku jest umieszczona w zbiorniku paliwa pod kanapą po prawej stronie auta.

kolejną rzeczą jest że wąż, który jest podłączony do regulatora ciśnienia paliwa to jest wąż powrotny do zbiornika. Jeżeli padł regulator i jest otwarty cały czas to zaciśnięcie węża powrotnego pomogło by przy odpaleniu auta. Pompa paliwa jest na tyle wydajna że nie powinien mieć problemu z odpaleniem nawet jeśli paliwo się cofnie. Możliwe, że umiera Ci pompa. Kwestia sprawdzenia paru rzeczy jak np to czy jedzie bez problemu na wyższych obrotach, jak szybko paliwo się pojawia na listwie itp...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.