Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie z góry pragnę uprzedzić, że jestem laikiem, ostatnio borykałem się z problemem poduszki powietrznej mimo kasowania bledu po kilku dniach powracał - poprzedni właściciel stwierdził, że błąd jest w drzwiach kierowcy. Natomiast mechanik do którego oddałem auto stwierdził błąd wynikający z zbyt małego napięcia. Wniosek był prosty wymiana akumulatora - na co się zgodziłem. Po wymienie akumulatora mechanik stwierdzil, że w wyniku nagłego spadku napięcia sterownik skrzynki światłowodami został rozkalibrowany czego oni już nie potrafią zrobić i muszę wymienić sterownik na nowy w ASO i tam go skaliborwać pod auto. Bardzo proszę o pomoc bo przyznam, że troche zgłupiałem i nie wiem na ile moge im wierzyć. Auto wymaga podbicia dowodu a w tym stanie nie jestem w stanie tego wykonać.

Pozdrawiam i z góry dziękuje.

• Moderatorzy
Opublikowano
Jedź do kogoś kto się zna, a tego mechaniora omijaj szerokim łukiem.
Opublikowano
tzn ten mechanik to nie jest jakaś druciarnia tylko wiekszy zaklad podobno te skrzynke od światłowodów wysłali do jakiegoś serwisu ktory sie tym zajmuje i tam tak to zdiagnozowali, chyba poprostu odwiedza aso i tam sie dowiem, niestety odstraszaja mnie koszty... no ale trudno
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jedz najpierw do kogoś zczytać błędy a dalej się zobaczy.

O jaką skrzynkę że światłowodami chodzi :roll:

Skąd jestes? Na forum jest dużo ludzi którzy mają programy do diagnostyki i sporo magików którzy potrafią stawiać moduły na nogi.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg

- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
salomongrundy , zapamiętaj jedną prostą prawdę - sprawa mechanika zakręcić nakrętki, sprawa diagnosty/elektryka - zdiagnozować problem i go rozwiązać , czujesz różnicę ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano