Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co polecacie na zamiennik poduch silnika.2.0D.W ASO jedna 450 zł wiec odpada. Zamienników jest troszkę więc z czego jesteście zadowoleni ?

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

idąc za ciosem to wszystko lepsze co z ASO BMW .Jak pisałem odpada. Skłaniam się co do corteco.

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dziś troszkę czasu było więc wymieniłem poduchy. Poszły jednak lemfordery bo takie było załatwić najprościej i najtaniej. Są identyczne co ori. Dokładnie te same oznaczenia i wytłoczenia co w ori z 2006 roku poza naklejką bmw. Z prawą poduszką jest trochę zabawy bo dojście do śruby jest tragiczne. Stare były całe poza tym że siadnięte aż od dołu brzuszki w pokrywkach. Teraz w końcu cisza w miarę na nierównościach, wcześniej silnik podskakiwał biegi latały po dodaniu gazu i telepało autem. Myślałem,że to zawieszenie albo koła. Teraz wiem,że z pozoru dobre poduszki mogą doprowadzić niepotrzebnie do wymiany kupy części bo stawiałem już na amory albo górne mocowania które pewnie też są już zmęczone.

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak wymieniłeś poduszki silnika wymiń też poduszkę skrzyni.
Opublikowano

tak się zastanawialem wlasnie,ale jest cala. Ma jedynie mikro pęknięcia ale nie jest przerwana i jest w miarę sztywna. Nie byłem pewien czy w warunkach bez prasy będę w stanie sam to zrobić.

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

  • Moderatorzy
Opublikowano
Spokojnie zrobisz sam a często jej wymiana daje lepsze efekty niż wymiana tych pod silnikiem.
Opublikowano
Ile płaciłeś za poduszkę prawa jeśli mozna spytać? Tak mniej więcej. Ja jestem wlasnie na etapie wymiany poduszki tylko w 3 litrowym motorze. Wszędzie ceny powyżej 400 zł nawet zamienników a za ori zapłaciłem 480.
Opublikowano

ori w serwisie chcieli po 450 zł sztuka.Ja płaciłem po 200 zł sztuka za lemfordera. Cena po rabatach jak dla mnie.

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Spokojnie zrobisz sam a często jej wymiana daje lepsze efekty niż wymiana tych pod silnikiem.

 

chodzi o tą poduszkę przy reduktorze??

Opublikowano

właśnie zamówiłem corteco i zastanawiam się czy wystarczy tylko opuścić czy trzeba coś więcej rozpinać do wymiany ?

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Realoem pokazuje co innego niż gogle ... nie pamiętam dokładnie jak jest u mnie ale wydaje mi się ze ta poduszka jest wprasowana w reduktor więc wymiana może być ciężkai wiazać się z odkręceniem skrzynki rozdzielczej
Opublikowano

Witam skrzynki nie trzeba odkręcać odkręcić trzeba tylko taką podpore co trzyma skrzynke skrzynke najlepiej podeprzeć lewarkiem z wybiciem poduszki nie ma problemu natomiast z wprasowaniem jest już troche

problem ja mam dorobiony taki sciągacz do wprasowania chciaż nie zajmuje sie tym zawodowo

  • Moderatorzy
Opublikowano

Duża podkładka (krążek staloway) z dwóch stron, pręt gwintowany i nakrętki.

5 minut i osadzona.

Opublikowano

A młoteczkiem i deseczką na plyn do naczyn da radę,czy może nawet się nie zabierać.Garaż z kanałem mam, klucze też ale z podkladkami itp to bedzie problem.

 

Wysłane z mojego m1 note przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jestem po wymianie poduchy skrzyni.Generalnie bez przygotowania nie podchodzic. Samo dojście do poduszki razem z odkreceniem oslony ,ławy trzymającej i otworzeniem kanału 6jakies 20-30 min. No i schody z wybiciem starej.Nie mialem nawet piłki zeby ją przeciąć. Młotek przecinak i omdlałe ręce. Lepiej od razu wyciąć środek i przeciąć tuleję ale ja nie mialem nic takiego. Z wbijaniem przez deske też radzę odpuścić. Samo przeciągnięcie i wsadzenie tulei ok 10 min ze 2 godziny szukanie czegoś czym można to przeciągnąć a była niezła rzeźba wszystkiego co pod ręką.Reasumując najwięcej czasu i problemu zajeło pozbycie się starej poduszki.

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wracając do tematu zrobiłem kilka tras i nadal wystepuje stukanie gluche czasem mocno metaliczne przy skręcie i wibracje przy ok 150 km/h.Poduszki załatwiły sprawę w 70%. Jedyne co może jeszcze być to prawa przednia półośka bo ma dość duże luzy wzdłużne i lekko sie przesuwa prawo lewo pukając przy tym metalicznie. Lewa też stuknie ale cieżko się przesuwa.Czy na skutek rozwalonej poduszki i podskakiwania silnika przez znaczny czas mogla się wysypać półośka?

 

Wysłane z mojego m1 note przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Jestem po wymianie poduchy skrzyni.Generalnie bez przygotowania nie podchodzic. Samo dojście do poduszki razem z odkreceniem oslony ,ławy trzymającej i otworzeniem kanału 6jakies 20-30 min. No i schody z wybiciem starej.Nie mialem nawet piłki zeby ją przeciąć. Młotek przecinak i omdlałe ręce. Lepiej od razu wyciąć środek i przeciąć tuleję ale ja nie mialem nic takiego. Z wbijaniem przez deske też radzę odpuścić. Samo przeciągnięcie i wsadzenie tulei ok 10 min ze 2 godziny szukanie czegoś czym można to przeciągnąć a była niezła rzeźba wszystkiego co pod ręką.Reasumując najwięcej czasu i problemu zajeło pozbycie się starej poduszki.

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

 

a powiedz jak wibracje po wymianie poduszki skrzyni?? coś się polepszyło czy może w drugą stronę??pytam ponieważ moja ma wyraźne pęknięcie i przymierzam się do wymiany :cool2:

Opublikowano

Gdyby ktoś był chętny, to mam dwie poduchy pod silnik. Są z mojego auta. Wymieniałem je, bo myślałem że z ich powodu do kabiny przenoszone są drgania. Już w czasie roboty mechanik dzwonił i mówił że bez sensu wywalam tysiaka (kupiłem oryginały), bo te co wymontował są OK. No i miał rację, bo zmiana poduszek nic nie dała. Auto dalej przenosiło drgania. Winna była turbina.

 

Podsumowując; mam dwie używane poduszki, wymontowane z mojego auta, po przebiegu 186 tys. Stan - jak nowe. Tanio oddam.

 

22113421297

22113421298

Opublikowano

Wydaje mi się że przed wymianą poduchy skrzyni było lepiej. Ława trzymająca była maxymalnie do przodu oryginalnie od wyjścia z fabryki. Po wymianie poduchy żeby była w tym samym położeniu to musiał bym poduszkę nienaturalnie naciągnąć, teraz jest ława na nowej poduszce cofnięta o około niecały 1 cm od tego co było fabrycznie.Może poduszka jest ciut inna bo z 2016 roku a ori z 2005 . Ale poduszki pod silnik weszły idealnie na, starej poduszce skrzyni.Może i jest ciut inny odlew poduszki choc dokładnie te same oznaczenia (corteco) to ori miała na 100 % wiekszy kołnierz na równo z dołem skrzyni ,nowa ma mniejszy o ok 0,5 cm.

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam. Potrzebuje pomocy w zamieniku poduszki lewej silnika. Mam oznaczenie Bmw 2211 3400337.

Silnik 3.0 d manual 2004r. Podobno są dwa rodzaje i nie wiem co szukać. Z góry dziękuję.

Opublikowano

Witam. Mam problem z zakupem poduszki pod silnik z postu wyżej Bmw x3 3.0d. Objeździłem szroty z anglikami w okolicy Radomia oraz chciałem zamówić w sklepie nową i sa na razie niedostępne. Może ktoś ma taką poduszkę na zbyciu.

Oznaczenia ma dwa 2211 3400337 lub 2211 3421297.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.