Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem. Posiadam BMW F16 sprowadzone z USA. Genralnie lampy przód i tył są już wymienione na wersję EU, zaadoptowałem moduły LED, ale za każdym razem gdy wyłącze i włącze auto od nowa muszę je inicjalizować przez Rheingolda.

 

Poza tym długie światła nie działają, choć lampka na desce zapala się.

 

Czy ma ktoś pojęcie co należy zakodować, aby to działało? Czy włącznik świateł musi być wymieniony na wersję EU również?

Jakie moduły odpowiadają za tylne światła, czy jest to BDC dla przodu i tyłu?

 

 

Dzięki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

 

Mam problem. Posiadam BMW F16 sprowadzone z USA. Genralnie lampy przód i tył są już wymienione na wersję EU, zaadoptowałem moduły LED, ale za każdym razem gdy wyłącze i włącze auto od nowa muszę je inicjalizować przez Rheingolda.

 

Poza tym długie światła nie działają, choć lampka na desce zapala się.

 

Czy ma ktoś pojęcie co należy zakodować, aby to działało? Czy włącznik świateł musi być wymieniony na wersję EU również?

Jakie moduły odpowiadają za tylne światła, czy jest to BDC dla przodu i tyłu?

 

 

Dzięki.

 

Więc jeśli masz Rheingold w rękach , to jak można zadawać takie pytania ? U ciebie wszystko jest do zrozumienia procesu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie bardzo rozumiem co masz na myśli? Możesz rozwinąc?

W Rheingold większość odpowiedzi na Twoje pytania. Plus myślę nauka o Esys Tobie też nie zaszkodzi.

Opublikowano

Myslalem, ze cos wiesz, bo pisać, że zajrzeć do Rheingolda mogę to wiem.

 

Koduję Fki od dłuższego czasu, więc problemu z tym nie mam, znam ESYSa. Tak dla Twojej informacji (w sumie innym też się przyda) w tych nowych modelach jest moduł BDC_BODY, który zawiera w sobie FEM_BODY, REM, JBBF, IHKA. Bardziej czekam na odpowiedź od ludzi, którzy już mieli z tym do czynienia.

 

Całe auto jest przekonwertowane na EU już, jedynie pozostają lampy przód, które się nie adaptują prawidłowo. Tzn. po adaptacji, włączeniu i wyłączeniu zapłonu trzeba je adaptować ponownie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak dla Twojej informacji (w sumie innym też się przyda) w tych nowych modelach jest moduł BDC_BODY, który zawiera w sobie FEM_BODY, REM, JBBF, IHKA. Bardziej czekam na odpowiedź od ludzi, którzy już mieli z tym do czynienia.

Myślisz, że sekret otworzył się na cały świat ? Przeczytać Rhein i ja mogę, tam jest wszystko napisane o tym, nawet zdjęcia są ))))

 

Całe auto jest przekonwertowane na EU już

 

widać źle przekonwertowane

 

Jak tam FA teraz wygląda ?

Opublikowano

Absolutnie nie uważam, że sekret "otworzył się na świat", uważam tylko, że część ludzi nigdy nie zajrzy do Rheingolda, a ta informacja ułatwi życie nie jednej osobie, która koduje takie samochody. Ja dowiedziałem się dopiero na przykładzie tego F16.

 

Co masz na myśli jak FA wygląda? Wszystkie kody z US są wywalone, dodane EU i type code też EU.

Czy konwertowałeś takie auto z US na EU już osobiście? Pytam poważnie, jeśli tak to podaj numer do siebie, chętnie zadzwonię, bo pisać to co każdy wie nie ma sensu. Podeślij na PW to zadzwonię i pogadamy, pewnie mi pomożesz. Czekam na kontak.

 

Rheingolda przeczytałem i nic mi to nie dało.

 

Wszystko działa poza światłami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Absolutnie nie uważam, że sekret "otworzył się na świat", uważam tylko, że część ludzi nigdy nie zajrzy do Rheingolda, a ta informacja ułatwi życie nie jednej osobie, która koduje takie samochody. Ja dowiedziałem się dopiero na przykładzie tego F16.

 

Co masz na myśli jak FA wygląda? Wszystkie kody z US są wywalone, dodane EU i type code też EU.

Czy konwertowałeś takie auto z US na EU już osobiście? Pytam poważnie, jeśli tak to podaj numer do siebie, chętnie zadzwonię, bo pisać to co każdy wie nie ma sensu. Podeślij na PW to zadzwonię i pogadamy, pewnie mi pomożesz. Czekam na kontak.

 

Rheingolda przeczytałem i nic mi to nie dało.

 

Wszystko działa poza światłami.

 

Spójrz na schematy EU vs USA

Edytowane przez temsky740
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

 

Mam problem. Posiadam BMW F16 sprowadzone z USA. Genralnie lampy przód i tył są już wymienione na wersję EU, zaadoptowałem moduły LED, ale za każdym razem gdy wyłącze i włącze auto od nowa muszę je inicjalizować przez Rheingolda.

 

Poza tym długie światła nie działają, choć lampka na desce zapala się.

 

Czy ma ktoś pojęcie co należy zakodować, aby to działało? Czy włącznik świateł musi być wymieniony na wersję EU również?

Jakie moduły odpowiadają za tylne światła, czy jest to BDC dla przodu i tyłu?

 

 

Dzięki.

 

W jakim celu wymieniałeś lampy przednie?

 

Włącznik świateł należy wymienić aby mieć przeciwmgielne tylne. Instalacja jest przystosowana. Nowy włącznik świateł trzeba dokodować no i przeciwmgielne oczywiście też.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Pewnie już poradziłeś sobie z tematem swojego auta.

Możesz podpowiedzieć co należy zmienić podczas wprowadzania ustawień Europejskich.

Mam obecnie BMW F30 na obecną chwilę dostosowałem ustawienia świateł do warunków PL.

Przymierzam się do zmiany języka i innych ustawień wewnątrz.

Czy możesz podpowiedzieć co usuwamy z VO SALAPA elements na pewno zmiana języka z S853 na S8A1 zmiana regiony DVD z S697 na S698 co jeszcze zmieniamy?

Mam też pytanie odnośnie nawigacji mam mapę 2018 -1 mogę zakupić kod FSC czy wgrana mapa będzie miała język polski (oczywiście najpierw mam zamiar zmienić język w aucie na pl).

Pozdrawiam

Tomasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.