Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oczywiście że tak. Kilka autentycznych przykładów napraw z historii serwisowej.

 

 

E46:

26.01.08 - 81 090 km - naprawa blacharsko lakiernicza zderzak tył, belka zderzaka tył, absorber zderzaka, osłony zderzaka, podłuznica tylna lewa, elementy podłogi, pas tylny, klapa tylna, zawiasy klapy, błotnik tylny lewy, listwa klapy, osłony pokrywy bagażnika, emblematy, uszczelka klapy, wydech przedni, środkowy i końcowy, mocowania wydechu, geometria kół pojazdu, diagnostyka komputerowa pojazdu, mocowania silnika, poduszki silnika

 

E60:

14.06.07 - 11 681 km - naprawa blacharsko lakiernicza (zderzak przedni, mocowania zderzaka przód, kanały powietrza przednie, nerki pezednie ,filtr cząstek stałych, wydech środkowy, wydech końcowy, belka zawieszenia tył, pas tylny, klapa tylna, zawiasy klapy bagażnika, zderzak tył, mocowania zderzaka tyl, belka zderzaka tyl, szyba tylna, osłony tapicerki bagażnika, klema plus akumulatora, lampa tylna lewa, trzecie światło stop, lampki tablicy rejestracyjnej, pasy bezpieczeństwa i napinacze kierowcy i pasażera, błotnik tylny lewy, geometria kół, diagnostyka i programowanie pojazdu)

 

 

E92:

15.09.14 - 217 637 km - naprawa blacharsko - lakiernicza drążek kierowniczy lewy i prawy, element podłuznicy lewej, błotnik przedni lewy, mocowania błotnika, zderzak przedni, mocowania zderzaka, belka zderzaka, osłony zderzaka, kratki zderzaka, logo, wzmocnienie czołowe, wahacz przedni lewy, geometria kół pojazdu, diagnostyka komputerowa pojazdu

Opublikowano
Nie no ASO tak po bandzie jak Litwin to nie idzie. Konstrukcja słupka C łączy się ze słupkiem B i tego ciąć sobie gdzie się chce nie można. On cały tył ucina w jednym miejscy i tam skupione są spawy. Fabrycznie taki np próg składa się z trzech elementów i każdy "zakotwiony" w innym miejscu. Uzyskujemy wtedy odpowiednią sztywność oczywiście stosując fabryczną metodę łączenia. To co robi ten Litwin to "popelina" Moim amatorskim zdaniem oczywiście.
Opublikowano
Nie no ASO tak po bandzie jak Litwin to nie idzie. Konstrukcja słupka C łączy się ze słupkiem B i tego ciąć sobie gdzie się chce nie można. On cały tył ucina w jednym miejscy i tam skupione są spawy. Fabrycznie taki np próg składa się z trzech elementów i każdy "zakotwiony" w innym miejscu. Uzyskujemy wtedy odpowiednią sztywność oczywiście stosując fabryczną metodę łączenia. To co robi ten Litwin to "popelina" Moim amatorskim zdaniem oczywiście.

 

Dobrze prawisz, tyle tylko że większość "Mirków" blacharzy nie rozumie tej subtelnej różnicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.