Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem ze swoją piątką. A mianowicie cos pozera (?) prad do takiego stopnia ze po nocy auto nie jest w stanie odpalic i musze odpinac kleme na noc. Ładowanie na aku wynosi 13,9V. Po 20 minutach zamknieciu auta napiecie na aku spada do 12,5V. Odrazu po zamknieciu auta amperomierz wskazal pobor pradu na poziomie 2,1A, po 5 minutach spadł do 0,58A, a po uspieniu (ok. 15minutach) 0,02A czyli w normie. Lampka w schowku gasnie po 15 minutach. Klema pirotechniczna sprawdzana, ok. Sprawdzalem inpa i znalazlem takie bledy:

 

https://zapodaj.net/584f6e9d7465a.jpg.html

https://zapodaj.net/2a331b578d156.jpg.html

https://zapodaj.net/7c62979914b1a.jpg.html

 

Błąd 15, 40, 164,165 i 166 rozszyfrowalem, lecz czego dotyczy blad 148? Dodam ,ze po zgaszeniu samochodu i wyjeciu kluczykow ze stacyjki na jakies dwie sekundy zapalaja sie swiatła stopu. Prosze o pomoc.

Opublikowano
Jeśli Się nie mylę to "usterka" 148 związana jest z modułem LCM, pewnie masz zaprogramowane światła DRL oraz mryganie kierunkami przy zamykaniu i otwieraniu :?:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Dokładnie tak. Zapomnialem dodac, ze nie moge zrobic zadnych testow przez przyciski przy zegarach, bo gdy wciskam prawy przycisk to na wylaczonym zaplonie nic sie nie dzieje, dopiero gdy przekrece kluczyk w 1 pozycje to pokazuje sie komunikat "CHECK CONTROL OK". Moze to tez ma cos z tym wspolnego?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To coś tu jest nielogiczne.

Jeżeli po uśpieniu auta pobór jest na poziomie 0.02A to nie ma bata żeby taki pobór rozładował zdrowy aku w kilka godzin.

W jakim stanie jest aku? Może już stracił pojemność i to on jest powodem.

 

Co do wykonywania testów zegarów, sugeruję przytrzymać dłużej prawy przycisk w zegarach.

pzdr

yaz

Opublikowano
Właśnie też mnie to dziwi, ze przy tak małym poborze prądu aku potrafi przez noc sie rozładować. Akumulator Boscha, kupiony 1,5 roku. Na innym zdrowym aku to samo. Sugerujecie odłączenie jeża? Apropo testu zegarow to ile bym nie trzymał prawego przycisku to i tak cos nie dziala.
Opublikowano
A co sądzicie o tym, ze po wyłaczeniu załonu zapalaja sie swiatła stop na jakies dwie sekundy? Coś z LCM? Moze to tez ma jakis zwiazek z tym ze aku pada :?
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Odświeżam temat, niestety problem dalej nie ustępuje. Przekodowałem do ustawien fabrycznych gm3, lcm oraz ike. Niestety nic to nie dało. Prąd po uśpieniu wynosi 0,01A, ale wystarczy ze postoi przez noc i kasuje sie licznik przebiegu kilometrow. Alternator po wymianie szczotek, ładuje pod pelnym obciążeniem 13,7V bez 14,1V. Nie wiem czy ten alternator nie jest za mały, ponieważ mam praktycznie full wyposazenie (grzane dupy, xenon, elektryczne siedzenia, tv, lusterka skladane, roleta, navi itd) a alternator tylko 90A. Akumulator był sprawdzany testerem i sprawnosc ma na poziomie 94%. Po zgaszeniu światła stopu zapalaja sie na chwile i zegary wariuja tak jak na filmie:

 

 

Nie mam pojęcia co to moze byc... Moduł lcm zmienialem i nic to nie dało.. Moze ktoś miał podobny przypadek?

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.