Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

qrła no to teraz nie wiem... robić nie robić...

serwis nie wymienił. akcję pewnie odhaczyli...

macie info czy WSZYStkie były wadliwe... czy niektóre ;) ?

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ciesze się...

auto od 2008 teoretycznie garażowane. więc to może mieć wpływ.

no to się cieszę w takim razie i trzymam kciuki za nowy map sensor ;) żeby już całkiem się cieszyć

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
Zauważ, że ta fura na fotorelacji cała przerdzewiała od spodu. Jak Ci nie cieli podłogi to tylko się cieszyć, bo pewnie masz zdrową blachę.

 

Rozumiem że wg. Twojej Twojej uwagi u mnie:


http://damian.elsat.net.pl/kabel/01.jpg

http://damian.elsat.net.pl/kabel/02.jpg

http://damian.elsat.net.pl/kabel/03.jpg


wg. ASO zaliczyli mnie ze względu na korozje do 3 stopnia naprawy tj. wycięcie elementu podłogi i zastąpienie go plastikową puszką.


co salon to inne podejście do klienta :) Może zaliczyli do wyższego stopnia naprawy a tylko przesmarowali a zestaw od BMW AG przekazali dla innego klienta.

BMW AG płaci za ta akcje każdemu dilerowi osobno. WG dokumentu który przesłałem wskazane są nawet normy ilości godzin które są potrzebne na dokonanie naprawy. Mowa tam jest również o zwrocie kosztów za podróż bądź wydaniu auta zastępczego.


U mnie to wyglądało tak ze zadzwoniłem, podałem VIN, umówili mnie na oględziny, po 3 godzinach poinformowali że samochód kwalifikuje się do 3 stopnia naprawy, odebrałem samochód podpisując oświadczenie ze oczekuje na części zamienne z BMW AG, po około 5 tygodniach oczekiwania ASO skontaktowało się ze mną ustalając termin wymiany, dostarczyłem samochód o godzinie 7:00, dostałem na ta okoliczność X1 zastępcze, auto zwróciłem tego samego dnia o 20:00, odebrałem swój samochód z dokumentem potwierdzającym wymianę kabla zasilającego i złącza w bagażniku.


Na początku rozmowy w salonie Pan oczywiście próbował czarować, ale gdy zorientował się ze jestem posiadaniu oryginalnego dokumentu wystawionego przez BMW AG, ten z załącznika który dodałem, nie wnosił już żadnych uwag. Poinformował mnie jeszcze ze przy pierwszych ogledzinach zostało zdiagnozowane uszkodzenie osłony przegubu lewy tył, naprawy nie dokonałem w ASO (wycena 1500 zł za kawałek gumy), a po sprawdzeniu samochodu w niezależnym warsztacie, żadnego uszkodzenie osłony przegubu nie stwierdzono (oglądałem to wspólnie z mechanikami).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tu filmik z wymiany. Bnw musie się jeszcze dużo nauczyć

No pozamiatane... mam taką bekę jak go słucham...


CO do akcji serwisowej... u mnie też vin - > umówienie się na wizytę -> przed oględzinami informacja o opcjach-> następnie po ok 2,5h odebrałem samochód że tylko przesmarowali - opcja 1.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
U mnie to wyglądało tak ze zadzwoniłem, podałem VIN, umówili mnie na oględziny, po 3 godzinach poinformowali że samochód kwalifikuje się do 3 stopnia naprawy, odebrałem samochód podpisując oświadczenie ze oczekuje na części zamienne z BMW AG, po około 5 tygodniach oczekiwania ASO skontaktowało się ze mną ustalając termin wymiany, dostarczyłem samochód o godzinie 7:00, dostałem na ta okoliczność X1 zastępcze, auto zwróciłem tego samego dnia o 20:00, odebrałem swój samochód z dokumentem potwierdzającym wymianę kabla zasilającego i złącza w bagażniku.


Na początku rozmowy w salonie Pan oczywiście próbował czarować, ale gdy zorientował się ze jestem posiadaniu oryginalnego dokumentu wystawionego przez BMW AG, ten z załącznika który dodałem, nie wnosił już żadnych uwag. Poinformował mnie jeszcze ze przy pierwszych ogledzinach zostało zdiagnozowane uszkodzenie osłony przegubu lewy tył, naprawy nie dokonałem w ASO (wycena 1500 zł za kawałek gumy), a po sprawdzeniu samochodu w niezależnym warsztacie, żadnego uszkodzenie osłony przegubu nie stwierdzono (oglądałem to wspólnie z mechanikami).

 

Niestety ceny w serwisie takie sa ze wzgledu na dosc wysokie koszty robocizny. Nie do konca chce mi sie wierzyc ze ktos zaznaczyl na liscie kontolnej usterke ktora nie wystepuje. Ale mechanik w ASO to tez czlowiek wiec nie chce sie zaglebiac w temat. Gdyby ktos z zachodniopomorskiego chcial przeprowadzic u siebie w aucie takie sprawdzenie przewodu moze podeslac mi nr vin w prywatnej wiadomosci, a ja sprawdze czy jest akcja i podpowiem jak podejsc do tematu.

Opublikowano

Witam

Czy akcja serwisową były objęte E61 LCI? Mój samochód jest z 2007 roku i w serwisie powiedzieli że nie ma żadnych akcji serwisowych

Opublikowano

zbieram się zadzwonić do Gazdy w Gliwicach zapytać o to. Ma ktoś doświadczenia z Gliwic w takich tematach?


i druga sprawa: co w przypadku posiadania zbiornika LPG we wnęce na koło?

przy opcjach naprawy 1 i 2 chyba nie ma znaczenia, ale przy opcji 3 gdzie muszą ciąć blachę diaksem to nie wiem co powiedzą.

Lecę do garażu obejrzeć mojego Touringa.

R6 + V4 = :)
Opublikowano
zbieram się zadzwonić do Gazdy w Gliwicach zapytać o to. Ma ktoś doświadczenia z Gliwic w takich tematach?

i druga sprawa: co w przypadku posiadania zbiornika LPG we wnęce na koło?

 

Sam sobie odpowiem - niestety butla LPG eliminuje możliwość zrobienia tej akcji serwisowej, przynajmniej u Gazdy w Gliwicach. Niby na dnie wnęki koła zapasowego jest jedno połączenie które musza sprawdzić. Szkoda że przy umawianiu wizyty nie było pytania o zasilanie bena/lpg...

R6 + V4 = :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Radarro:Nie mieli jakiś obiekcji w Gliwicach co do samej akcji serwisowej? Zapisują bez marudzenia na sprawdzenie?
Opublikowano
Radarro:Nie mieli jakiś obiekcji w Gliwicach co do samej akcji serwisowej? Zapisują bez marudzenia na sprawdzenie?

 

nie, absolutnie. Umówienie bez problemu, potwierdzenie numeru VIN czy się łapie na akcję, szczegóły auta, przybliżony przebieg i umawiają na bliski termin.

Jedyne co powiedział serwisant, jeżeli jest mocno skorodowane (ten wariant 3) to "delikatnie sugerował" że w takim przypadku dobrze zostawić auto na ~tydzień aż dojdzie właściwy przewód i go zmienią. Czuć że jak zauważą że sprawa jest poważna i już zarejestrują auto w systemie, to wolą auto przytrzymać u siebie do czasu naprawy (dokładnie to czas na sprowadzenie odpowiedniego kabla). Może ktoś z "wariantem 3" to przechodził to niech napisze.

R6 + V4 = :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja dziś auto zostawiłem do sprawdzenia, czekam na odpowiedz i mam pytanie czy jeżeli przewód będzie nadawał się do wymiany należy mi się auto zastępcze?
Opublikowano
miałem wariant nr 3 na całkowitą wymianę przewodu. zamówiony przewód po tygodniu był u mnie ale auto mi oddano po sprawdzeniu- Olszowiec Poznań

A6 C6 2011r. 3.0 TDI Quattro

BMW E61 2006r. 3.0D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
skubiszek, nie powinni wydać Ci samochodu z taką usterka, jedyne na własną odpowiedzialność

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Już auto odebrałem tylko sprawdzili połączenia i wszystko jest w porządku. A przy oczekiwaniu na kable powinni dać auto zastępcze.
Opublikowano
dostałem film z informacją dlaczego mi wydają auto. Generalnie nie było dramatu jeśli chodzi o korozję ale że byliśmy z 2 ma autami w tym x6 z 2018r na innych czynnościach serwisowych to Pan zaproponował, że wpisze wymianę (chociaż mogliby tylko konserwację zrobić) w ramach gestu salonu bo inny temat się przeciągnął. Nie protestowałem :-)

A6 C6 2011r. 3.0 TDI Quattro

BMW E61 2006r. 3.0D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, po przeczytaniu wątku, wczoraj postanowiłem sprawdzić stan kabla plusowego w swoim aucie

2c9b9396e08540ce.jpg

gdy zdejmowałem ten czarny plastik, to ruszyła się ta końcówka kabla razem ze śrubą, dziś podczas powrotu z pracy w idrive wyskoczył błąd poduszek i pasów.

Po podłączeniu lapka widnieje taki błąd:

ae29e7687da64408.jpg

95f22dd28699bb90.jpg

Podpowiecie czy dobrze rozumiem,że kabel plusowy do wymiany?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wygląda, że gdzieś "ucieka" prąd do masy, może to być na tej śrubie jak problem pojawił się po poruszeniu. Jest o tyle niebezpieczne, że jak ten kabel spotka się z blachą auta posypią się sztuczne ognie :!:
Opublikowano
Dzięki za podpowiedź, błąd pojawił się dopiero na drugi dzień, od góry nie widać tam żadnej korozji czy jakiś niepokojących oznak zmęczenia, aczkolwiek narobiłeś mi trochę stracha, co w takim przypadku proponujesz? Nie wiem czy nie strzeliłem jeszcze sobie w kolano, dziś tą śrubę KONTAKTEM spsiukałem :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedyna opcja to obadać złącze od spodu ale polecam przy tej operacji odłączyć AKU :!:
Opublikowano
Dzwoniłem dziś do aso , z info od gościa moja e60 kwalifikuje się do wymiany kabla plusowego, w czwartek umówiony jestem na diagnozę, jeżeli wymagana będzie tylko konserwacja to zrobią na miejscu, jeśli kabel do wymiany trzeba będzie trochę poczekać za dostawą kabla. Jestem ciekaw, co powiedzą na ten błąd rezystancji obwodu zapłonu i czy w ogóle powiedzieć im że tam grzebałem i pojawił się błąd ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.