Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

 

Mam mały problem z moim 118d, Przebieg 240 tys km.

Wczoraj podczas powrotu z pracy zauważyłem, że jadać ze stała prędkością auto co jakiś czas na dosłownie sekundę traciło moc.

Pomyślałem, że jestem przewrażliwiony i mi się tylko wydaję :)

 

Ale dzisiaj straciło moc podczas przyśpieszania, jak by coś je zamulało. Dodatkowo pali około 1 do 2 litrów więcej.

jeździ jak by miało z 60KM, bardzo długo kręci do 4000 obrotów.

Nie pali się żadna kontrolka sygnalizująca awarię.

Dodam iż rury nie leci czarny dym.

Filtry i olej wymieniałem miesiąc temu.

To chyba nie wtryski i turbo bo nie kopci.

Muszę znaleźć kabel to podłączę pod komputer i może pokaże co się dzieję.

Pomyślałem sobie, że to może przepływka :) czy mogę odpiąć wtyczkę od przepływki i trochę pojeździć żeby zobaczyć czy będzie różnica?

Czy nie zaczyta jakiś błędów?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bez odczytania bledow nie ruszysz tematu..

Egr czesto nie wyswietli sie na desce a obetnie moc ale to tylko przyklad...

Nic nie wypinaj-mozna puzniej zle zinterpretowac bledy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tryb awaryjny czy cuś, obd !

Tylko i wylacznie...

Objawy wskazuja na czujnik temp spalin obwodu egr ale to dalej tylko przyklad lecz jesli sie potwierdzi to ciesz sie ze jestes posiadaczem BMW a nie np Audi bo wtedy mialbys tajfun w portfelu :D

Opublikowano

Podłączyłem pod komputer,

INPA pokazała 2 błedy:

 

3F57 oraz 4521 :(

 

czyli pewnie regulator ciśnienia paliwa albo czujnik ciśnienia na listwie albo pewnie zacięta geometria w turbinie tak wyczytałem :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3F57

regulator cisnienia turbiny

4521

kontrola cisnienia doladowania

A zatem turbina na warsztat ale wczesniej sprawdz sterownik podcisnieniowy -znajduje sie za EGR em

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3F57

regulator cisnienia turbiny

4521

kontrola cisnienia doladowania

A zatem turbina na warsztat ale wczesniej sprawdz sterownik podcisnieniowy -znajduje sie za EGR em

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.