Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam !:) Mam problem z moja kierownica ,a mianowicie nagrałem filmik który zaraz się wrzuci na yt i dodam bo cięzko opisać ten problem ,a na filmiku wszystko dobrze widać .Luz jest mocno odczuwalny na zapalonym silniku i zgaszonym jest taki sam nie ma róznicy.Maglownica w 99% jest dobra bo sprawdzalem ją z mechanikiem i luzu w okolicach magla nie ma mysle ,że to może być jakieś lozysko w kolumnie kierowniczej ? w przyszlosci musze wyslać kierownice do obszycia bo skóra pękla w 1 miejscu i zakleilem to bo mnie drażnilo .A swoja droga polecacie kogoś z forum moze kto zajmuje się obszywaniem kierownic lub jakis zaklad gdzie spokojnie moge wyslać moja kierownice do regeneracji . Ale co do glownego pytania mieliście taki problem lub wiece co to może byc ? ogolnie to nie przeszkadza gdy jade po drodze asfaltowej ale jak jestem gdzieś na dziurach to można dostać goraczki bo nie dość ,że lata to przy tym lataniu jest lekki stuk jakby byla odkrecona .
Opublikowano

Co do pytania głównego, to nie znam odpowiedzi.

Co do obszycia kierownicy, można rozważyć wymianę samego wieńca kierownicy na używany w dobrym stanie.

Myślę że będzie taniej.

Opublikowano
Powiem Ci ze tez o nim myslalem ! Powiedz mi jeszcze w jaki sposob go sprawdzic wjade na kanal i dostane to gdzies reka jak sciagne plastikowa i metalowa oslone pod silnikiem ?
Opublikowano
A jeśli możesz to pokażesz mi jak to bedzie wygladac bo musi pasowac z danego modelu a widzę ,ze mamy takie same beemki moze byc link do aukcji z allegro i dzieki bo troche jestem spokojniejszy !:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Który ci potrzebny to sprawdź na http://www.realoem.com/bmw/pl/select i szukaj po numerze części.

Nowszy jest ten http://allegro.pl/bmw-e46-drazek-przegub-lacznik-kolumny-kierownicze-i5124546488.html i ja miałem taki.

Co do jego lokalizacji to wchodzisz pod auto i ściągasz osłony. W miejscu gdzie kolumna kierownicy przechodzi do komory silnika przykręcony jest ten przegub. Niestety bez wykręcenia go ciężko będzie cokolwiek wyczuć, chociaż u mnie było czuć jak kolega kręcił kierą, a ja trzymałem za rozłączony przegub, że coś jest nie tak. Nawet jak jest wykręcony to na takiej długości luz nie musi być duży. Dopiero jak zamontujesz do auta, to na kierownicy czuć mega luz. Mój na samym przegubie był ledwo wyczuwalny.

 

Wymiana samego przegubu nie jest kłopotliwa, tylko trzeba pilnować żeby tak samo wsadzić przegub. Gorzej wymienia się ten sprzęgacz, mało miejsca i ciężko siedzi.

Opublikowano
Dobra w tygodniu postaram sie to zrobić bo mam to odkad kupilem auto lecz teraz to juz denerwuje max postaram sie sprawdzić i zdam relację po wymienię !:)
Opublikowano (edytowane)

a wiec tak w okolicy na szrocie nic nie znalazłem , wszedlem na katalogi bmw i numer czesci tu i tu jest ten sam jak myslicie bedzie pasowac ?

 

1.Link BMW e46 316i http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AL51-EUR-04-1999-E46-BMW-316i_16&diagId=32_0942

2.Link BMW e46 320d (moje) http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AS71-EUR-06-2002-E46-BMW-320d&diagId=32_0942

 

Wychodzi na to ,że to ta sama część prawda?

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=5868120967&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 Jak potwierdzicie to zamawiam :)

 

Juz poprawiłem sorki ! :) ten sprzegacz obrotowy też się przyda :)

Edytowane przez wojtlomiej15
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Linki w obu podpunktach są identyczne od 316i, popraw albo napisz VIN. Ten z aukcji jest razem z częścią numer 2 sprzęgaczem obrotowym.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

 

Koledzy pytanie co może być przyczyną albo jak sobie poradzić z następującym "problemem":

Jak dla mnie dziwnie zachowuje mi się kierownica w mojej Betii. Odpalam auto jak jest zimne wyjeżdżam z garażu i albo tego nie czuje albo jest na tyle małe, ale jak się trochę auto "rozkręci", nagrzeje to na kierownicy czuje coś w rodzaju luzu. Mam taki ruch około 0,5-1cm w prawo i w lewo podczas jazdy na wprost. Dziwne jest to że ten nazwijmy to luz ciągnie za sobą koła, tzn kierownice pociągnę w prawo o ten 1cm zanim napotkam opór i autko skręca minimalnie ale skręca w lewo tak samo. Po przekroczeniu tego 1cm ruchu układ kierowniczy jest twardszy normalny jak to w e46. Co może być tego przyczyną, jak to zniwelować, może kwestia jakiejś regulacji, albo grubszego wydatku np maglownicy? Może być to spowodowane oponami? Wydaje mi się że na zimowych tego nie było, no chyba że nie zwróciłem uwagi....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.