Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć ,

 

Mam mały problem z moją e92 335is 2011rok 2sprzęgłowe DCT.

Jeśli to przydatne to na ten moment mam 381 kucy i 570 NM

 

Wyświetlają mi sie 2 błedy skrzyni:

 

1. 5a73 błąd nieznany - Żadnych informacji na komputerze pokładowym, błąd jest widoczny dopiero po podpięciu lapka.- nie da się go usunąć.

 

2. 5062 usterka blokady - Generuje taki komunikat na komputerze pokładowym : TRANSMISSION RANGE N - The transmission automatically shifts to P when the engine is switched off. Please contact your bmw ......

 

Usunąłem go tydzień temu ale dziś przy normalnym hamowaniu i gdy auto zrzuciło z 4 na 3 błąd pojawił się znowu.

 

Dodam że nie zauważyłem zeby skrzynia chodziła gorzej lub cokolwiek się z nią działo. Wszystko ładnie śmiga tylko lampka razi w oczy.

wie ktoś co oznaczają te kody?

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

5A73 - przełączniki na kierownicy: nieprawidłowa wartość napięcia

5062 - usterka haka blokady układu napędowego

 

5062 => Przepraszam to przez translator. Znajdź sensowne diagnosty, a to długo będziesz czekać, aż ktoś zadecyduje za ciebie twoje problemy.

 

Podczas wykonywania funkcji serwisowej sprawdzania haczyków blokady układu napędowego na parkingu sprawdzane jest funkcjonowanie haczyków.

 

Sprawdzanie haczyków blokady układu napędowego na parkingu należy wykonać po przeprowadzeniu imprez okolicznościowych, takich jak:

 

- Wymiana sprzęgła, pompy oleju

 

- wymiana mechatronika

 

- Wymiana skrzyni biegów (w komplecie)

 

- Po pracy z przełącznikiem wyboru biegów GWS

 

- Po zakończeniu wszystkich prac związanych z demontażem i opuszczania skrzyni biegów

 

 

Książka funkcja sprawdzania haczyków blokady układu napędowego na parkingu odbywa się automatycznie. Długość ok. 3 sekundy. Należy postępować zgodnie z instrukcjami systemu diagnostycznego BMW, ponieważ tylko w tym przypadku gwarantuje poprawność działania.

 

Podczas sprawdzania haczyków blokady układu napędowego na parkingu muszą być spełnione następujące warunki:

 

- silnik musi pracować

 

 

- hamulec postojowy włączony

 

 

- położenie przełącznika biegów GWS w N

 

 

Kolejność wykonywania funkcji serwisowej:

 

- sprawdzenie warunków otoczenia

 

 

- Uruchomienie sprawdzania haczyków (automatyczny proces) Sprawdzenie funkcjonowania haczyków blokady układu napędowego na parkingu w przełączniku wyboru biegów

 

 

- Zakończenie sprawdzania haczyków

 

 

Jeśli test haczyków nie powiodła się, należy wykonać następujące kontrole:

 

- sprawdzić długości osprzętu lin napędów blokady układu napędowego na parkingu; - sprawdzić węzeł blokady układu napędowego na parkingu na przełączniku wyboru biegów GWS; - ponownie wykonać test haczyków;

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie nie cytujcie odpowiedzi jeśli odpowiedz jest pisana dla postu wyżej (proszę przeczytać regulamin),

jeśli już cytujecie to tylko jakiś istotny fragment, aby nie rozciągć tematu. Moderator

 

WIELKIE DZIĘKI !

 

5062- to by się zgadzało ! poza klaksonem nic nie działa i jak na razie nikt nie wie dlaczego. ( ( lublin lub warszawa - jakiś magik który by to zrobił? )

 

ten drugi bład ... lekka chu*joza, sporo roboty... wielkie dzięki ! PS: znasz jakiś warsztat który zajmuje się skrzyniami 2 sprzegłowymi? ( lublin lub warszawa ) u mnie niestety nic takiego nie ma .

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

PS: znasz jakiś warsztat który zajmuje się skrzyniami 2 sprzegłowymi? ( lublin lub warszawa ) u mnie niestety nic takiego nie ma .

 

Niestety nie wiem

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Doszedłem do błędów które powodują te błędy -_-

 

1. 5062 - usterka haka blokady układu napędowego - tak jak kolega temsky740 pisał- zrobiłem TEST - wynik pozytywny, hak działa i elegancko się zapina więc błąd tak na prawde z dupy.

Doszedłem że generuje go ten błąd : A0B5 CAS: Fault, road speed signal.

 

Ogólnie sporo jest błędów na temat osiągniętej maksymalnej wartości momentu i tego błędu czujnika prędkości ( tylko jakiego dokładnie ) ?

Chyba będę musiał wywalić chip i powrócić do starej mocy a pozniej sprawdzic czy znowu wywala te błędy. oraz zrobić aktualizacje oprogramowania u bimmera.

 

2. 5A73 - przełączniki na kierownicy: nieprawidłowa wartość napięcia

 

Pytanie numer 1 - czy model USA posiada blokadę kierownicy na wyłączonym zapłonie?

 

bo równolegle występuje z nim błąd : 9520 DSC: steering column switching centre, multifunction.

 

A u mnie ( jeśli jest ) to blokada kierownicy na wyłączonym zapłonie nie działa, albo została złamana albo wypięta.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.