Skocz do zawartości

Zmiana wydechu / tłumika w silniku benzynowym.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No w 20 procentach tak jest. A reszta niestety nie. Albo są specjalne linie tzw. Pierwszomontażowe i tak jest to lepiej wykonywane. Tak jest bardzo często a akumulatorami, zawieszeniem. (nie od dziś wiadomo że amorki delphi z aftermarketowego rynku nie są górnej jakości. A na pierwszy montaż jest to inna bajka). Możę bierze sie to z tego ze producent aut daje 3 lata lub wiecej gwarancji a na częsci jest z regoły rok. Ale coś na rzeczy jest.
  • Odpowiedzi 111
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A ja w 2006 roku założyłem w 318i tłumik końcowy polskiego producenta. Nie wiem czy byl to Asmet czy nie, ale auto na 100% jeździ z tym tłumikiem do dzisiaj i przyjechalo 100 tys km. W dodatku kuzyn ktory kupił ode mnie to auto...zalozył gaz.

 

Tłumik ksztaltem przypominał oryginał, ale na pewno nie był wyprodukowany na zachodzie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, chciałbym żeby moja Beema trochę lepiej brzmiała i mam zamiar zmienić tłumik końcowy. Nie chce żeby auto "dudniło", chce słyszeć głośniej silnik tak jak to ma miejsce w V10. Po wielu wyszukiwaniach znalazłem Remusa i Supersprinta wydechy, które najbardziej mi odpowiadały. Może znacie jeszcze podobne tłumiki? I jeśli kupiłbym np remosa końcowy wydech to mam brać taki jak do mojego modelu czy mogę wziąść uniwersalny? Bo szczerze do mojego modelu cena ponad 1500zl a uniwersalny poniżej 1000zl, np któryś z tych http://allegro.pl/listing.php/search?string=remus+uniwersalny&category=8695&sg=0 albo supersprint http://allegro.pl/supersprint-sportowy-tlumik-do-twojego-samochodu-i1646240511.html czy wszystkie stad tłumiki podejdą? Który najbardziej polecacie? Dzięki wielkie za pomoc. Pozdrawiam
Opublikowano
podejdą jak koleś przyspawa wszystkie wieszaki w odpowiednich miejscach. Polecam REMUSA [mam w swoim klekocie i bardzo fajnie gra], supersprint najbardziej wydobędzie metaliczny podźwięk. Jest jeszcze firma "PROJEKT ZWO"... miałem od nicgh tłumik w MK4 GTI i to zagadało jak wściekły tygrys :twisted:
Opublikowano
Bo w sumie gosciu tam nic nie napisal o nim, tak samo jak nie wiem czy tam sa 2 rury z tylu do tej puszki czy jedna zeby pozniej jaj nie bylo czy cos
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam może poruszę temat wielokrotnie wertowany na forum. Sa tu osoby doswiadczone i mam nadzieje ze mi pomoga. Zakupilem BMW e46 318Ci 143KM i chciałbym dobrać do niej jakis wydech. chodzi mi o przeróbkę do 2000 tys ale zeby tłumik nie buczał jak jakis odpustowy spod remizy . Chodzi mi raczej o tzw rasowe brzmienie. Jezeli taki temat juz padł kiedys to prosze o jakas linke poniewaz nie bardzo umie sie poruszac po forum. Pozdrawiam i z góry dzieki za odpowiedz
Opublikowano

od siebie polecam oryginalne tlumiki Remusa, oto i moj:

lub tlumik firmy PROJEKT ZWO... mialem go w 1,8T GTI i byl to najfajniejszy dzwiek jaki slyszalem... niestety zostal sprzedany razem z autem :cry2:

Opublikowano
Yoskimura widzę mamy ten sam tłumik ... pewnie średnie porównanie benzyny i diesla ale o swoim mogę powiedzieć że jak się rozgrzeje to go trochę słychać, w środku pomruk ale ponoć na zewnątrz bardziej, widzę też niestety jak się ludziska oglądają odruchowo jak śmigam albo przyśpieszam gwałtowniej ( niestety, bo nie na tym mi akurat zależy ), może jakbym wywalił katy i środkowy to by głośniej chodził ale nie sprawdzam bo mam normę eu4 to niby niepowinienem wywalać, w porzednich furach miałem a`la mugena, ultera i remusa, wszytskie na przelotach i ostatni remus w astrze gsi 16v najlepiej chodził - czyli polecam remusa, mi sie udało prawie nowkę wyrwać okazyjnie, ale ponoć nówka nówka 1200-1500zł kosztuje czyli się zmieścisz kwotowo, kwestia czy chcesz jeden komin czy dwa i jakie w ogóle są dedykowane do twojego modelu
Opublikowano
mikan a masz ta karte dodawana do tlumika na ktorej jest napisane do czego ten wydech jest???? Powiem CI ze na filmiku juz byl full przelot i w moim przekonaniu nie jest to glosny wydech, a naprawde bardzo dodaje charakteru dzwiekowego :norty: Dwa lata temu jak poszukiwalem TEGO konkretnego modelu to na EBayu kosztowal 1800zl :shock: Moze niedlugo bedzie na sprzedaz, poniewaz nie dodam go jako prezentu przy sprzedazy auta.
Opublikowano

nie no karty nie mam, w cenie 400zł za tłumik już o kartę nie pytałem, poprzedni właściciel kupił go jako dedykowanego niby za kolo 2000zł i zdjął z sedna w silniku jak mój, bo sprzedawał, ryczeć nie ryczy :) ale jest pomruk i efekt ( niechciany ) odwracających się przechodniów, tłumik pasował jak ulał, mocowania, długość itd tylko wyciąć wspawać, mi się ten efekt dźwiękowy podoba i jestem bardzo zadowolony, nie męczy a słychać że żyje, na trasie też przyjemnie jest,

z tyłu ładnie pasuje to obniżonego kombi na 17stkach, przy jakiejś okazji rzucę okiem co jest wybite na tłumiku patrząc od góry

Opublikowano
jest jest, he na filmiku tłumik i końcówki wydają się świeże u mnie po 100km jazdy już są osmolone mimo że silnik nie kopci
Opublikowano
Dzieki wielkie za pomoc ... ten remusik elegancki :D ładnie burczy ... ale mi w sumie bardziej zalezy na takiej akustyce ...http://www.youtube.com/watch?v=7mL2ljmou08&feature=related
Opublikowano
na 6ciu garach będzie pewnie lepiej chodzić, zawsze możesz zrobić kolektor, przelot w kwasiaka i zakończyć czymkolwiek,albo mniej przerabiając jakiegoś remusa w używce na koniec, a po drodze wywalić kata a jak będzie za cicho to i środkowy, nie wiem jak się twoja fura zbiera ale żeby nie było przypału, u mnie w gsi16v na przelocie i remusie ryczało jak powalone, co jakiś czas ogień szedł z wydechu przy dużym katowaniu i redukcjach ale to był inny typ fury, niech się ktoś wypowie kto ma taki silnik jak ty i coś kombinował, wiem że 320 silnikiem 2.2 170 koni około w e46 z jakimś tam podwójnym tłumikiem ( nie remus ) na seri układzie chodzi fajnie bo tym jeździłem , ale tam 6 garów i więcej koni
Opublikowano
całkiem możliwe ale o jakim zestawieniu mówimy ? seria + remus czy seria rura, bez kata i środkowego + remus ? kolega pisał żeby "tłumik nie buczał jak jakis odpustowy spod remizy" to rozumiem żeby nie popłynąć z tymi szaleństwami a w budżecie do 2000zł można już pomyśleć nad zrobieniem całego układu wydechowego bez remusa juz wiadomo, albo za 1/3 ceny przesadzić z ryczeniem czy tam buczeniem :)
Opublikowano
dokladnie seria + tlumik sportowy. Kolego mozesz takze sie rozgladadc za Supersprintem, Eissenmannem, Borla. Maja homologacje i nie przekrocza tych przepisowych 92dB [czy jakos tak.. nie wiem dokladnie ile tam jest norma].

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.