Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, okazuje sie ze problem vanosa zniknął ? Samochod podłączany pod kilka komputerów i błędu brak. Odnośnie tarcia okazuje sie ze jest zacięte sprzegielko alternatora i ewidentnie po zdjęciu paska hałasują dwie rolki.
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zostały jeszcze wymienione świece, poniewaz były juz od przebiegu 60 000 a aktualny przebieg to 106 000. Moze to mieć związek z brakiem błędu ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myślę, że błąd może pojawić się w każdej chwili. Tak to jest z tymi silnikami się dzieje - najmniejszy brud w elektro zaworze i jest błąd.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zostały jeszcze wymienione świece, poniewaz były juz od przebiegu 60 000 a aktualny przebieg to 106 000. Moze to mieć związek z brakiem błędu ?

Nie ma to zadnego zwiazku ale pilnuj regularnej wymiany swiec bo tez potrafia narobic dziadostwa...

Czujniki byly zamienione miejscami?

najmniejszy brud w elektro zaworze i jest błąd.

elektrozawory sa za filtrem oleju

Opublikowano
Tak, były zamieniane i żadnego błędu w komputerze. Możliwe jest ze podczas podmiany elektrozaworów cos sie oczyściło ? Albo czujniki nie były do końca wpięte ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
najmniejszy brud w elektro zaworze i jest błąd.

elektrozawory sa za filtrem oleju

To powiedz nam wszystkim, dlaczego na siatkach zaworów pojawia się syf ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Albo czujniki nie były do końca wpięte ?

Tu byl caly problem-okrojony sygnal.

Gdyby byl uwalony czujnik blad by sie przeniusl na drugi walek natomiast gdyby pozostal nie obeszlo by sie bez oscyloskopu jak radzil kolega...

Odnośnie tarcia okazuje sie ze jest zacięte sprzegielko alternatora i ewidentnie po zdjęciu paska hałasują dwie rolki.

Hmmm.

A mechanicy chetnie chcieli rozbierac rozrzad za co ty bys znowu zaplacila.

Przy pierwszej naprawie sie nie udalo ale teraz zaoszczedzilas spora kwote...

Tak na marginesie jestem ciekaw jaki byl temat nr 1 gdy opuscilas warsztat i co czuli fachowcy ktorych kobietka instruowala co maja robic prowadzac ich do sedna usterki ale to pozostanie zagadka...

To powiedz nam wszystkim, dlaczego na siatkach zaworów pojawia się syf ?

Nigdy sie nad tym nie zastanawialem bo nigdy tam syfu nie spotkalem ale silniki ktore rozbieralem zawsze jezdzily na tym co zaleca producent choc kazdy moze do tego pytania dostosowac swoja odpowiedz bo sa auta w kturych ta siateczka pomimo ze jest czysta przeszkadza w pracy ZFR

A jakie jest twoje zdanie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jakie jest twoje zdanie?

 

Kiedyś na Ukrainie była sytuacja z Е70 N52. Silnik wystartował normalnie, ale od razu na wolnych obrotach zaczął nierówno pracować, obroty trzymały się od 400 do 1200 i tak w kółko. Zostały zdjęte 2 elektrozaworu i na nich był czarny brud . Po umyciu wszystko wróciło do normy . Moje zdanie - cały ten brud od długich interwałów wymiany oleju, olej rzutuje i okazuje się brud i potem zaczynają się problemy. Cała seria N silników benzynowych wymaga dobrego oleju i czystości wewnątrz - w takich warunkach będzie spokój.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiemy co to byl za olej i ile mial przejechane ale przypadki niedbalstwa znajdziesz w kazdym miescie.

Dbac trzeba o kazdy silnik bo zmienna faza rozrzadu to juz norma.

Jesli ktos stosuje sie do zalecen producenta to doczeka duzego przebiegu i uniknie wielu problemow

  • 1 rok później...
Opublikowano

witam szanownych kolegów jeżdżę E87 16 i 124 km w zeszłym miesiącu zapaliła mi się lampka awarii silnika trwało to kilka dni z przerwami po podłączeniu pod komputer wyskoczyło kilka błędów tj czujnik w wydechu vanos i spadek ciśnienia oleju .Mechanik stwierdził że praca silnika jest ok ustawił mi wypalanie tego ustrojstwa przez miesiąc był spokój lecz teraz powróciło z większą siłą do lampki awarii silnika doszła czerwona lampka ciśnienia oleju lecz tak samo pojawia się i znika lecz doszedł niepokojący odgłos warkot z silnika też nie zawsze

mam pytanie czy te rzeczy związane z tłumikiem mają wpływ na ciśnienie oleju

 

drugi mechanik postawił diagnozę że połamał się plastikowy ślizg łańcuszka rozrządu i drobiny zapychają kanały olejowe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.