Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dla oszczędności czasu i pieniędzy innych.

Oglądałem to auto vin WBANA51080B031299 ,link do ogloszenia : http://olx.pl/oferta/bmw-e60-525i-manual-192km-full-opcja-CID5-IDgsG8z.html

Rejestracja LU ???CX o ile dobrze pamietam, no ale jest vin ;)

Cepik rozpoznaje to auto jako produkcja 2005, choć z vinu wychodzi 10.2004

Lakierowany prawy tylni błotnik, drzwi prawy tył oraz drzwi prawy przód. Naprawa zlecona i wykonana przez jakiegoś patałacha.

Kìt , kit i jeszcze raz kit, szczególnie na drzwiach przednich, które są nawet nie wyprowadzone.

Disa do wymiany, odma do wymiany. Środek do czyszczenia. Lakier po polerce.

Klamki wewnętrzne, wszystkie, poobdzierane z gumy, czyżby taxi drift.

Gałka zmiany biegów zmęczona, panel sterowania szyb również.

Kierownica w miarę, choć jak dla mnie po większym przebiegu.

Auto miało już dwóch właścicieli w kraju. Sprzedający to jakiś dzieciak któremu się wydaje że zostanie handlarzem roku, pieprz.. coś o kolegach, wyjazdach itp.

Miał szczęście że dzieci nie bije, ale ostrzegłem że jak ktoś przyjedzie z daleka to nie omieszka mu strzelić w ryj za te jego dyrdymały wypisywane w ogłoszeniu, a nie mające potwierdzenia w realu. Pisze że auto ściągnięte z Niemiec, na miejscu okazuje się że to Szwajcar.

Auto produkcja 10.2004, pierwsza rejestracja 04.2005 ,a ten cymbał śmiało pisze, że auto z końca roku 2005 model 2006.

Się naoglądał tvn turbo.

Felgi 17 a nie 18 jak pisze

Opony stare śmiecie a nie nowe jak pisze

Ogolnie zwykła e60 z opisem full full full

.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Dodam od siebie że najwyższy zapisany w ASO przebieg to: 342.271 km :mrgreen:

Tak sobie też myślę że jazda na oględziny bez sprawdzenia historii w ASO lub np. u Dray-a jest trochę lekkomyślna.

Opublikowano

Dziadek z niemieć płakał jak sprzedawał :D

Kolega szukałem auta ponad rok czasu... w Polsce , później w Niemcach...... same złomy... albo cena kosmos..... w końcu znalazłem w Italii z oryginalnym przebiegiem 207000 km 2005r 530d w sedanie , ale jest jedno ale.... bita nie była tylko jest porysowana z każdej strony , myślę ze lepiej , bo przebieg jest oryginalny.... no i cena w miarę..... a u Niemca to za dobre auto trzeba zapłacić o wiele drożej niż na allegro .... teraz pomysł sobie co oni sprowadzają na handel i jeszcze na tym zarab..... :duh:

Opublikowano

Wiesz, kolego droga nie wielka to można się przejechać, popatrzeć i jak nie podpasuje to odjechać. Do weryfikacji przebiegu nie potrzebowałem jednak historii z aso.

Jak się wie co się ogląda, na co zwrócić uwagę.

Informacja jak najbatdziej przydatna dla innych, nie będą sobie zawracać głowy.

 

Disa - zerwana/luzna klapka , trzepala sie na wolnych obrotach.

Odma - reakcja silnika na odkrecenie korka, wachanie obrotow itp.

.
Opublikowano
Jak szukasz to szukaj 530i spalanie troszkę większe ale przyjemność z jazdy niesamowita jechałem 520i nie chce jechać 525i daje rade ale dupy nie urywa zabawa zaczyna się od 530i i w góre:-) a każdy ci powie że 3 litry to pancerna jednostka najlepsza i bez awaryjna przed liftem bo od 2006 mocniejsza ale już wtryski i cewki siadają
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O jakiej jednostce 530i piszesz?M54 czy N52?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że mamy tu ogłoszenie NIEKWESTIONOWANEGO mistrza fantazjowania.

 

Vehicle information

VIN: WBANA51080B031299

Type code: NA51

Model: 525I (EUR)

E-F-R series: E60

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M54

Displacement: 2.50

Power: 141 (192 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH

Prod.date: 2004-10-27

 

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2RA BMW alloy wheel, trapezoid style 134

S8SA Navigation access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S465 Through-loading system

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S606 Navigation system Business

S672 CD changer for 6 CDs

S698 Area-Code 2 for DVD

S785 White direction indicator lights

S849 Deleted: automatic emergency call

S863 Dealer List Europe

S869 Language version Switzerland

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

 

Dla pamięci też kilka zrzutów ogłoszenia z 07-07-2016 tej "igiełki" E60 525i VIN WBANA51080B031299

 

ff84b64e21ff.jpg 19ba8bd977ac.jpg 8816a0e9fa3b.jpg 7a93260228ff.jpg dd1261b64e6d.jpg

7a4c6d2c8664.jpg 0fbcf8aeb0b6.jpg d773d26a8022.jpg 7c0101444216.jpg 5c0b6326e1f6.jpg

3e841ec8ce88.jpg 5cd27c763c7b.jpg 4a021cd49137.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie trzeba, i tak po vin znajdziesz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dodam od siebie że najwyższy zapisany w ASO przebieg to: 342.271 km :mrgreen:

Tak sobie też myślę że jazda na oględziny bez sprawdzenia historii w ASO lub np. u Dray-a jest trochę lekkomyślna.

 

Jest jeszcze coś:

363 137 km - 25.06.2012

Opublikowano
Cepik rozpoznaje to auto jako produkcja 2005, choć z vinu wychodzi 10.2004

(..)

Auto produkcja 10.2004, pierwsza rejestracja 04.2005 ,a ten cymbał śmiało pisze, że auto z końca roku 2005 model 2006.

 

Niestety niektórzy diagności w miejscowościach handlarskich często idą na rękę swoim chlebodawcom handlarzom. Starają się wbić do dokumentów nowszy rocznik, czasami starostwa to wychwytują i cofają handlarzowi dokumenty. Wówczas handlarz ponownie składa już poprawione dokumenty.

 

 

Inna sprawa, że w dokumentach samochodu rzadko jest informacja o jego dacie produkcji (jeżeli samochód przyjeżdża jedynie z dowodem rejestracyjnym). Wówczas diagnosta, aby ustalić rzeczywistą datę (rok) produkcji musiałby dzwonić do producenta lub generalnego importera i od niego wydobywać informacje. Nie ma centralnego rejestru dostępnego dla diagnostów z informacją o dacie produkcji.

Opublikowano

Witam

czy jest ktoś kto, w ramach odwdzięczenia się za mój (myślę że dobry) uczynek wykonany dla dobra innych kupujących, sprawdził by mi historię serwisową BMW ???

.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

czy jest ktoś kto, w ramach odwdzięczenia się za mój (myślę że dobry) uczynek wykonany dla dobra innych kupujących, sprawdził by mi historię serwisową BMW ???

Nasz forumowy kolega DRAY sprawdzi Ci za stówkę cała historię :mrgreen:

Opublikowano (edytowane)

Aha, takie standardy. No spoko, pomysle i jak cos to bede sie do niego odzywał, choć w zasadzie już pisałem ale zero odzewu.

To kolego wychodzi na to że się bardziej opłaca komuś dowalić, jak sobie sprawdzić, bo za darmo ;) hehe

To teraz pomyślcie jak by to wyglądało gdyby ktoś sobie pojechał tu pojechał tam, zobaczył tego wrzoda i tamtego i z nikim się tą informacją nie podzielił.

No ale pozdro dla wszystkich i dzięki koledze KRUK-owi za szczere chęci.

Edytowane przez Tomek1983asd
.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.