Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tarcze serwis komplet po rabatach 1600 zł, niestety nie ma zamienników

 

No to tylko pogratulowac rabatu Tomas bo u nas w ASO w Poznaniu to komplet tarcz do M5 kosztuje rowne 5200zł wg aktualnego kursu Euro .

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

 

 

Tak z ciekawosci, ile ty srednio miesiecy trzymasz jeden samochod? bo podejrzewam ze tak krotko ze nawet nie zdarzysz zrobic porzadnego przegladu,kilometrow pewnie tez robisz niewiele. Ja jak zobacze na zeszloroczne faktury z aso to razem z oponami wyszlo mi okolo 25 tys. pln poszlo w samochod. Ja nie traktuje samochodu jako pasja, samochod nie moze stac w garazu tylko po to zeby w niedziele przejechac sie po miescie, ma byc do codziennej jazdy.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano (edytowane)

 

 

Tak z ciekawosci, ile ty srednio miesiecy trzymasz jeden samochod? bo podejrzewam ze tak krotko ze nawet nie zdarzysz zrobic porzadnego przegladu,kilometrow pewnie tez robisz niewiele. Ja jak zobacze na zeszloroczne faktury z aso to razem z oponami wyszlo mi okolo 25 tys. pln poszlo w samochod. Ja nie traktuje samochodu jako pasja, samochod nie moze stac w garazu tylko po to zeby w niedziele przejechac sie po miescie, ma byc do codziennej jazdy.

 

to fakt ze swoich aut nei mam zbyt długo, najdłużej to chyba rok, srednio mysle ze ok pół roku. co nie zmienai faktu ze po zakupie pakuje kase w auto, w 6 miesięcy w ostatnich kilku autach zawsze wymieniałem wszysko: oleje, płyny, sprzegło, hamulce. W tych starych m-kach nawet wymieniałem szyby i reflektory na nowe tylko dlatego zeby były ładniejsze. Mkami jezdze tylko wieczorami ale i tak wychodzi nei mało, tą mam miesiąc i zrobiłem juz 5 tys wiec sobei policz. dodam ze jest to auto jako drugie w domu po dieslu.

 

Ja sie np. dziwe tobie że możesz jeździc tak długo jednym autem, jest tyle fajnych samochodów, co jeden to ciekawszy, co jeden to szybszy. szkoda czasu żeby jeździc ciagle tym samym, no chyba że faktycznei to jest twoje auto do pracy i nei ma znaczenia za bardzo co to jest to moze i tak. ja sie bawie autami, lubei zmieniac doświadczac i szukam czegos coraz szybszego a jednoczesnie szukam auta idelanego dla siebie. nie znajde go czytajac czasopisma.

 

piszesz 25 tys w rok w auto warte 2, 3 razy wiecej. ja w stara M5 kupiona za 25 wpakowałem 30 w rok bo chciałem miec idealna. i nie jeżdże do ASO, sporo robie sam i u w garazu u kumpla. wiec w ASO to by pewnie kosztowało 2 razy wiecej.

Edytowane przez Tomas_M5
535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano
tarcze serwis komplet po rabatach 1600 zł, niestety nie ma zamienników

 

No to tylko pogratulowac rabatu Tomas bo u nas w ASO w Poznaniu to komplet tarcz do M5 kosztuje rowne 5200zł wg aktualnego kursu Euro .

 

 

sprawdzałem jakis czas temu i koplet w bmw-fota do M5 E39 ok 2000 z groszem, po rabacie dokładnie 1600. 5200 to chyba nawet do nwej M5 nei kosztuja.

 

dla uwiarygodnienia

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DE91&mospid=47550&btnr=34_0708&hg=34&fg=05

 

ceny na tej stronei sa bardzo podobne do tego co mamy w salonie. numery 13 i 13 to tarcza lewa i prawa, wychodzi jakies 700 dolarów czyli 2000 zł.

 

 

ciagle spotykam sie z atakami, nie rozumiem dlaczego tak boicie sie tych samochodów, za wszelką cene wszyscy chca sabie i innym udowodnic że nei moga sobei pozwolic na auta ze znaczkiem M. kupic stara "7" czy "5" z silnikiem 3 czy 4 litry to ok ale juz M to kłopoty. nic bardzej mylnego, te auta zrobiene sa o wiele lepiej i dokładniej niż zwykłe BMW, mniej sie psuja sa ładniejsze i szybsze. troche droższe ale nei na tyle zeby miałeo to jakies znaczenie w ogólnym rozrachunku. zaden z was chyba nei uwierzy jesli nei pojeździ dobrą M. nei twierdze ze kazdego stac na M5 czy M3 ale jak ktos mysli że może jedzic 540 a m5 nei to jest głupi i tyle.

535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano

 

sprawdzałem jakis czas temu i koplet w bmw-fota do M5 E39 ok 2000 z groszem, po rabacie dokładnie 1600. 5200 to chyba nawet do nwej M5 nei kosztuja.

 

dla uwiarygodnienia

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DE91&mospid=47550&btnr=34_0708&hg=34&fg=05

 

ceny na tej stronei sa bardzo podobne do tego co mamy w salonie. numery 13 i 13 to tarcza lewa i prawa, wychodzi jakies 700 dolarów czyli 2000 zł.

 

 

 

pisząc komplet miałem na mysli przod i tył czyli 4 tarcze. A co do cen na realoem.com to wg poznanskich aso to sie zgadzają ale dopiero przeliczane w Euro a nie w dolarach. Wiec chyba u nas zdzierają :D jak ktos nie wierzy to niech wejdzie sobie na strone aso smorawinskiego czy olszowca , spisze numer i zadzwoni.

nie mam w tym zadnego interesu ,zeby komus tu zawyzac ceny- kazy i tak kupi co chce.

Opublikowano

 

to fakt ze swoich aut nei mam zbyt długo, najdłużej to chyba rok, srednio mysle ze ok pół roku. co nie zmienai faktu ze po zakupie pakuje kase w auto, w 6 miesięcy w ostatnich kilku autach zawsze wymieniałem wszysko: oleje, płyny, sprzegło, hamulce. W tych starych m-kach nawet wymieniałem szyby i reflektory na nowe tylko dlatego zeby były ładniejsze. Mkami jezdze tylko wieczorami ale i tak wychodzi nei mało, tą mam miesiąc i zrobiłem juz 5 tys wiec sobei policz. dodam ze jest to auto jako drugie w domu po dieslu.

 

Ja sie np. dziwe tobie że możesz jeździc tak długo jednym autem, jest tyle fajnych samochodów, co jeden to ciekawszy, co jeden to szybszy. szkoda czasu żeby jeździc ciagle tym samym, no chyba że faktycznei to jest twoje auto do pracy i nei ma znaczenia za bardzo co to jest to moze i tak. ja sie bawie autami, lubei zmieniac doświadczac i szukam czegos coraz szybszego a jednoczesnie szukam auta idelanego dla siebie. nie znajde go czytajac czasopisma.

 

piszesz 25 tys w rok w auto warte 2, 3 razy wiecej. ja w stara M5 kupiona za 25 wpakowałem 30 w rok bo chciałem miec idealna. i nie jeżdże do ASO, sporo robie sam i u w garazu u kumpla. wiec w ASO to by pewnie kosztowało 2 razy wiecej.

 

 

no to rzeczywiscie twoje przeglady to nic takiego zwazajc na to ,ze nie za dlugo jezdzisz tymi samochodami:)przez taki czas jesli kupujesz zdrowe auto to nie ma co sie psuc..:) no i widze ze jest to drugie auto , na codzien jezdzisz dislem , a ten samochod to tylko do jazdy w nocy dla rozrywki , to ok. 5 tys w miesiac to nie duzo , u mnie sie tak zdarza ze robie 1000km w ciagu jednego dnia. Ja jestem zdania ze przy takich samochodach naprawy w garazu u Pana kazia to troche sorry ale troche smieszne :) Ja tez lubie auta szybkie i mocne. Tym samochodem jezdze juz grubo ponad 4 lata i niedlugo trzeba bedzie sie przesiasc na nastepny i celuje w E60 M5 ale to bedzie samochod podstawowy a nie tylko do zabawy

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
A - co Ty chcesz udowodnić poza tym że masz hajs ? Ma człowiek M5 i się nim cieszy, mnie stać byłoby na użytkowanie M5 tylko weekendowo, posiadając drugiego diesla, zresztą tak jest teraz, choć to tylko 328. Bejka w super stanie i nie oszczędzam na niej a diesel do pracy.
M3 - I K E R
Opublikowano
A - co Ty chcesz udowodnić poza tym że masz hajs ? Ma człowiek M5 i się nim cieszy, mnie stać byłoby na użytkowanie M5 tylko weekendowo, posiadając drugiego diesla, zresztą tak jest teraz, choć to tylko 328. Bejka w super stanie i nie oszczędzam na niej a diesel do pracy.

 

nie chce niczego udowadniac. Poprostu wypytalem sie i to wszystko bo zawsze mnie dziwilo jak Tomas_M5 pisal ze M5 jest tania w eksploatacji,myslalem kiedys ze to jego podstawowy samochod.

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
  • Moderatorzy
Opublikowano
Tomas_M5 ja mam 540 i sprawdzałem, że mnie nie stać na utrzymanie M5 ( tak więc chyba jestem głupi jakiś ). Inna sprawa, że serwsuję samochody w ASO a nie w stodole. Do kosztów ekspolatacji wliczam np. ubezpieczenia które jest niestety naprawdę wysokie w Warszawie.
Opublikowano
A - co Ty chcesz udowodnić poza tym że masz hajs ? Ma człowiek M5 i się nim cieszy, mnie stać byłoby na użytkowanie M5 tylko weekendowo, posiadając drugiego diesla, zresztą tak jest teraz, choć to tylko 328. Bejka w super stanie i nie oszczędzam na niej a diesel do pracy.

 

nie chce niczego udowadniac. Poprostu wypytalem sie i to wszystko bo zawsze mnie dziwilo jak Tomas_M5 pisal ze M5 jest tania w eksploatacji,myslalem kiedys ze to jego podstawowy samochod.

 

podstawowy nie postawowy.... raz mam jedno auto raz mam 2 a czasem 3. ciężko w dużym mieście poradzić siebie z jednym autem (mówie o rodzinie) teraz mam E46 320d kombi i jak musze gdzies jechac dalej to biore diesla, jak wiekszość z nas umiem liczyć pieniądze. nie naprawiam w serwisie bo kasuja bez sensu mimo iz mam tam układ i rabaty to i tak wydaje mi sie ze to złodzieje a poza tym sie nie znaja i nie można im ufac.

535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano
Tomas_M5 ja mam 540 i sprawdzałem, że mnie nie stać na utrzymanie M5 ( tak więc chyba jestem głupi jakiś ). Inna sprawa, że serwsuję samochody w ASO a nie w stodole. Do kosztów ekspolatacji wliczam np. ubezpieczenia które jest niestety naprawdę wysokie w Warszawie.

 

 

to z tym głupim to oczywiście nei tak na serio :) a dlaczego Cie nei stać??? bo pali 2 litry wiecej na 100 czy dlatego że raz na jakiś czas trzeba dac 2 razy wiecej za hamulce??? bo generalnie pozostałe koszty sa bardzo podobne. Ubezpiecznei bedzie identyczne.

535d M-pakiet, M5 E39
  • Moderatorzy
Opublikowano
Wiesz i tak wydaję miesięcznie na benzynę ok. 1000 zł więc to raczej nie to. Wymieniłem naprawdę dużo części w swoim samochodzie i to niestety głównie robi koszty! Koszt ubezpieczenia AC też nie będzie taki sam bo i wartość tych samochodów jest inna. Wymieniłem już 3 komplety opon letnich i 2 komplety opon zimowych ( lato 17" zima 16" a M5 to już 18" ), sprzęgło, 2 komplety tarcz z przodu, 1 komplet tarcz z tyłu, pompę wody, chłodnicę, pompę paliwa, masę elementów zawieszenia jakieś czujniki itp. Wszystko jest droższe do M5 ( nawet robocizna, zobacz sobie ile jednostek liczą na przeglądy M a ile zwykłych BMW ). To wszystko znacznie zwiększa koszt utrzymania samochodu :(
Opublikowano
no niby i racja, napewno wyszłoby wiecej, ale nie o tyle wiecej żeby nie skusić sie na M5 :D ja wiem ze sa rózne szkoły i kazdy podchodzi do sprawy inaczej. ja jak już pisałem mam auto tylko do zabawy i zrobei wszystko żeby to było cos specjalnego i szybkiego. pracuje za biurkiem i nie dałbym rady robić dziennie tyle kilometrów co np. A. mimo iz całymi wieczorami siedze w aucie.
535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano

Z tym serwisowaniem nie w stodole, tylko w ASO, to pewnie tez jezdzilbym do ASO, gdyby nie to, ze znam paru mechanikow pracujacych w ASO i wiem, jaki jest poziom uslug i fachowosc tychze warsztatow. Czasami mozna sie zalamac :duh: . A problem robi sie szczegolnie z takimi autami jak M-power, ktorych wiekszosc mechanikow z ASO nawet na oczy nie widziala.

Identyczny klopot jest z Cosworthami w Fordzie, czy z S-kami i RS-kami w Audi.

Nie mowie juz o AC Schnitzerze, bo do mojego 'Sznaucera' panowie nie chcieli dotykac metrowym kijem i od razu z rozbrajajaca szczeroscia przyznali, ze 'panie, my to tylko spoilery i felgi zakladamy, mechaniki nie robimy, bo jeszcze cos spieprzymy'. Ale chociaz uczciwie przyznali, ze nie potrafia niczego naprawic, zamiast narobic mi klopotu.

 

Wole juz zdecydowanie naprawiac samochod u mechanika, ktorego znam od wielu, wielu lat, i ktory nie tylko ze mnie nie zedrze, ale rowniez jak czegos nie bedzie wiedzial, to sie do tego uczciwie przyzna, a nie zrobi 'zeby samochod jakos chodzil'.

Po prostu naszym ASO brakuje jeszcze bardzo duzo do poziomu np. niemieckiego, chociaz tam tez zdarzaja sie wpadki.

A najlepszy rodzynek, o jakim slyszalem w ASO, jest nastepujacy:

Klient podjechal Audi S2, oddal dowod rejestracyjny.

Szef zmiany wzial dowod (nie widzac samochodu, stal zaparkowany z tylu) i powiedzial: 'O, Audi S2. Nawet nie wiedzialem, ze Audi robi A2 w wersji

usportowionej'. :shock: :lol: :mad2: .

Nawet nie wiadomo, czy smiac sie, czy plakac.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
A - co Ty chcesz udowodnić poza tym że masz hajs ? Ma człowiek M5 i się nim cieszy, mnie stać byłoby na użytkowanie M5 tylko weekendowo, posiadając drugiego diesla, zresztą tak jest teraz, choć to tylko 328. Bejka w super stanie i nie oszczędzam na niej a diesel do pracy.

 

nie chce niczego udowadniac. Poprostu wypytalem sie i to wszystko bo zawsze mnie dziwilo jak Tomas_M5 pisal ze M5 jest tania w eksploatacji,myslalem kiedys ze to jego podstawowy samochod.

 

tak jescze mi sie pomyslało że sporo taniej byłoby utrzymawyac tylko M5 niż 2 auta.

 

panfil masz racje, po pierwsze sie nie znaja, po drugie strach im zostawić kluczyki bo kazdy ma ochotę sie pzrejechac podczas mojej nieobecnosci. poza tym jak cos nie działa i za bardzo nei wiedza co to wymieniaja wszystko jak leci nawet te sprawne elementy. ostatnio miałem kłopoty w 540 z ogrzewaniem i było podobne auto z tym problemem w ASO, wymienili mu wszystko, zaworki, pompki i nic to nei dało, potem cos tam zregerowali przeczyścili i chodzi ale rachunek ok 5000 zł. nikt nei weźmie odpowiedzialności za te zle zamówinone i zamontowane czesci, tylko nieswiadomy klient.

535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano

Poprostu wypytalem sie i to wszystko bo zawsze mnie dziwilo jak Tomas_M5 pisal ze M5 jest tania w eksploatacji,myslalem kiedys ze to jego podstawowy samochod.

 

nigdy nei napisałem ze M5 jest tanim samochodem, pisałem tylko że jest niewiele droższy od innych aut typu GT a to róznica. czy podstawowy czy nei wydac trzeba.

 

następna sprawa to to że jak sie jeździ jednym autem dłużej to utrzymanie kosztuje o wiele mniej niż jak sie je zmienia, ja wszystkie sowje auta ubezpieczam AC, przy spzredaży sporo trace, zakładam drogie alarmy bo zazwyczaj nie ma, wymieniam na starcie sporo rzeczy bo musze auto zrobić pod siebie i do szybkiej jazdy, czesto opony, spzregło itp, takie zniany kosztuja i to sporo. już nei mówie o podatkach i samym szukaniu aut. jeźdzenie jednym autem kilka lat jest sporo tańsze ale neistetyy nei dla mnie. ubolewam nad tym że nie umiem tak , zbyt szybko mi sie nudza i brakuje czegos, głownie koni. nei wiem czy to mój temperement czy taka choroba.

 

 

to ok. 5 tys w miesiac to nie duzo , u mnie sie tak zdarza ze robie 1000km w ciagu jednego dnia. Ja jestem zdania ze przy takich samochodach naprawy w garazu u Pana kazia to troche sorry ale troche smieszne :) Ja tez lubie auta szybkie i mocne. Tym samochodem jezdze juz grubo ponad 4 lata i niedlugo trzeba bedzie sie przesiasc na nastepny i celuje w E60 M5 ale to bedzie samochod podstawowy a nie tylko do zabawy

 

A to jak dla ciebie 60 tyś w roku to mało to domyślam sie ze robisz sporo wiecej??? ja robie ok 150 km dziennie, ty zakładając ze robisz srednio dzinnie 500 to robisz 3,4 razy wiecej niż ja. już pomine te 1000 bo ja tez latam raz w miesiącu srednio do niemiec i wtedy robie kilka tysiecy ale tego nei biore pod uwage. zakładając ze auto masz od nowości bez przebiegu i robisz rocznie zaniżajc 150 tyś to masz tam nalatane 600 tyś???? i jak sie trzyma fura???? ja bym sie tak nie reklamował bo nikt tego już w PL nei kupi. :D :D :D

535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano
A to jak dla ciebie 60 tyś w roku to mało to domyślam sie ze robisz sporo wiecej??? ja robie ok 150 km dziennie, ty zakładając ze robisz srednio dzinnie 500 to robisz 3,4 razy wiecej niż ja. już pomine te 1000 bo ja tez latam raz w miesiącu srednio do niemiec i wtedy robie kilka tysiecy ale tego nei biore pod uwage. zakładając ze auto masz od nowości bez przebiegu i robisz rocznie zaniżajc 150 tyś to masz tam nalatane 600 tyś???? i jak sie trzyma fura???? ja bym sie tak nie reklamował bo nikt tego już w PL nei kupi.

 

heh, dokladnie

60tys rocznie to jest duzo!

 

jak teraz ludzie kupuja bmki 10 letnie, no to musialby by miec po 600tys lub wiecej skoro 60 tys to malo wedlug ciebie

 

te auta maja tak okolo 200tys, czyli znaczylo by ze 20tys rocznie to jest srednia, wszystko ponad to to jest juz duzo

 

przy 600tys to ci sie skora wytrze na kierownicy do plastiku :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

Klient podjechal Audi S2, oddal dowod rejestracyjny.

Szef zmiany wzial dowod (nie widzac samochodu, stal zaparkowany z tylu) i powiedzial: 'O, Audi S2. Nawet nie wiedzialem, ze Audi robi A2 w wersji

usportowionej'. :shock: :lol: :mad2: .

Nawet nie wiadomo, czy smiac sie, czy plakac.

 

 

hehe, no jakby to byl jakis mechanik nie audi to nie ma sie co smiac, mogl zle skojarzyc a2 z s2 :)

 

ale mechanik w aso audi, jeszcze szef, no to ponizej krytyki :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

 

jak teraz ludzie kupuja bmki 10 letnie, no to musialby by miec po 600tys

 

te auta maja tak okolo 200tys, czyli znaczylo by ze 20tys rocznie to jest srednia,

 

 

Tak tak Marcin - zacytuje moją siostrę - Sralismagdalis ;-)

 

A. ma auto typu buisinesswagen i auta tego typu jeżdżą sporo po Niemczech.

Już pisałem wielokrotnie, że wygadywanie takich bzdur o przebiegach poniżej 200 tys. dla aut 10-letnich którymi jeżdżą ludzie mający kasę, robiący interesy jest niedorzeczne.

Ciao

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.