Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dlaczego nikt nie ma takiej M5 E39. Jakie sa powody że nie kupujecie takich BMW??

-NIE PODOBA SIE?? :?

:? większośc pisala w tamtym temacie że jest super

-CENA :?

:? przegladalem forum w poszukiwaniu waszych aut i widze ze posiadacie piekne auta w podobnych cenach za jakie można nabyć M5 E39

-UTRZYMANIE?? :?

:? z tego co czytalem niektore auta jakie macie pala też ładnie po 18 litrow-20 w miescie wieć to chyba takie same koszty

 

-Wiec nie rozumiem skoro wszyscy chwala te auta pisza M5 super itd. czemu nie kupujecie takich?Jakie sa tego powody??Wytlumaczcie mi??Sa to auta dla gówniarzy ??Ktorzy chca sie chwalić ze maja 400 KM??Nie rzumiem czemu jeest ich tak mało w Polsce skoro wszyscy tak zachwalaja a nie sa znow takie drogie np BMW M5 ROCZNIK 99 w Z A J E B** STANIE CZARNY METALIK MOZNA KUPIC ZA 60 TYSIECY!! Wiec o co chodzi??Jeden użytkownik napisał w innym temacie że chyba tylko 1 użytkownik forum ma taka M5.Wiec nie rozumiem czemu nie kupujecie takich??Jestem zakochany w tym aucie i wiem ze wczesnei jczy pozniej takie kupie!!

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
hmm, wg mnie to chodzi o koszty utrzymania. Same paliwo to nic! Do emek niektore częsci są znacznie droższe niż do pozostalych modeli...
nie ma starych BMW, są tylko zaniedbane...
Opublikowano
Tak jak pisał przedmówca. Samo paliwo to nie jest koszt, kosztem są klocki, tarcze, amortyzatory.Kupić samochód to nie problem.
Opublikowano
idealne rozwiazanie - 528i na codzien, M5 od swieta ..
kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
czesci sa drozsze od samochodow o mniejszych pojemnosciach, nie kazdy moze sobie pozwolic na M5, nie kady potrzebuje takich osiagow
Opublikowano
Tak jak pisał przedmówca. Samo paliwo to nie jest koszt, kosztem są klocki, tarcze, amortyzatory.Kupić samochód to nie problem.

 

Dokladnie :cool2:

STM jak kogos stac na auto za 60k PLN to stac go na proporcjane do wartosci samochodu koszty serwisowania...

W przypadku M5 E39 koszty serwisu sa proporcjonalalne do wartosci nowego M5. Sadze, ze w takim aucie pozostaje Ci jednie ASO.

M5 ma juz kilka lat, wiec wymiana takich rzeczy jak tarcze, klocki, amortyzatory, jakies elementy zawieszenia jest bardzo prawdopodobna, oczywiste sprawy takie jak olej, filtry i cos... (np. zaroweczki xenonowe) to juz bezwzglednie...

Sadze, ze pierwsza wizyta w serwisie jak bedziesz chcial zrobic to naprawde pozadnie to moze sie kwotowo zblizyc do 10 kPLN jak tej kwoty nie przekroczy :wink:

  • Moderatorzy
Opublikowano
M5 w super stanie za 60 tys. to chyba E34 bo nie E39!! Pojedź do ASO i popytaj o cenę części zamiennych a potem jeszcze raz napisz co myślisz o kosztach utrzymania takiego samochodu. Na same opony będziesz wydawał 4000-5000 zł rocznie :)
Opublikowano

Trzeba być szaleńcem żeby kupić M5 E39 za 60k pln. Takich ogłoszeń nawet nie warto przeglądać.

Liczyłem kiedyś średni koszt utrzymania M5 E34 i wyszedł mi DWA RAZY większy niż 540 E34.

Nie jestem zwolennikiem serwisowania samochodu w ASO ani zakupu częsci ze znaczkiem BMW ale przy M5 często jest to jedyne wyjście.

Sprzedałem znajomemu RS6. Piękny samochód. Kupiłem go na handel ale ewentualnie mogłem go sobie zostawić. Po przeliczeniu kosztów eksploatacji wymiękłem. Teraz autko ma dobrego właściciela. Dwa razy do roku (lato - zima) ma zmieniane opony 20". NA NOWE. Co roku jest robiony serwis za 10-12k pln. Tak właśnie się powinno podchodzić do samochodów tej klasy. Te wszystkie zapuszczone M które się widzi na naszych drogach wyglądają żenująco.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

Wydaje się, że temat kosztów paliwa w mPowerze powinien być conajmniej troszeczkę wstydliwy. A tu co jakiś czas, ktoś za każdym razem wyskakuję z tematem, że to takie wspaniałe autko na codzień i fajnie byłoby jeździć nim do pracy. Proponuję zajrzeć do cennika nowych samochodów i zauważyć, że samochody spod znaku M kosztują tyle, co Porsche. A to świadczy o tym, że nie są to autka dla wszystkich i na codzień. Niepoprawny serwis takiego majstersztyku nietylko ciągnie za sobą późniejsze komplikacje innych napraw, obniża parametry pojazdu, a co najważniesze samochód staję się niebezpieczny. Takie auto ma za dobre osiągi, żeby oszczędzać na hamulcach, czy zawieszeniu. To są jeżdżące skarbonki, nie dla motoryzacyjnych sknerusów, tylko dla miłośników marki, tu się nie oszczędza. To co na początku jest z założenia dla majętnych, pozostaje takie do końca swojego życia. Więc lepiej się pogodzić z tym i nie startować z motyką na słońcę, albo przekonać się i przejachać na własnej skórze. :duh:

Proponuję pokombinować, co tu zrobić żeby zarobić na nową M5 :lol:

Opublikowano
prawda jest taka że m-ki nie może mieć ktoś oszczędny lub ktoś kto nie ma odpowiedniej ilości kabonki
BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano
kup M5, jesli kupisz ładne to nie bedziesz załował. Miałem już kilka ładnych BMW ale te ze znaczkiem M sa z zupełnie innej bajki. nawet te pare zł wiecej nie jest w stanie zepsuć usmiechu na twarzy.
535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano

we wroclawiu widzialem fajna m5 niebieska e39 na felgach od nowej m5

 

wygladala idealnie, pare razy nawet sie z nia mijalem

z tylu fajne 2 rury wydechowe

 

ale moze to tylko tuning a nie m5

 

zna ja ktos?

 

w okolicach psiego pola sie krecila, ale juz jej nie widuje, moze gosc sprzedal

albo mu cos padlo :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

zna ja ktos?

 

w okolicach psiego pola sie krecila, ale juz jej nie widuje, moze gosc sprzedal

albo mu cos padlo :)

 

Widywalem ja kilka razy, ale blachy zdaje sie DSR...

ta

bycmoze sie kreci po Wro ale ta z psiego pola ma inne lusterka

Opublikowano

chyba ta z wroclawia miala jednak wroclawskie blachy

 

 

Tomas, to chyba nie ta

 

ta z wroclawia

miala takie niestandardowe wydechy, niklowane i fajnie splaszczone

ciemne szyby i felgi bardziej srebrne

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

witam tomas

 

jakie sa koszty czesci

klocki

tarcze

amorki

itp

bo kazdy pisze ze droga w utrzymaniu duzo pali a wiekszosc tych osob nawet nim sie nie przejechalo a z tego co mi wiadomo tylko ty masz m5 na forum jak bys mogl napisac jakie sa koszty czesci . a spalanie na miescie 22 l to nie jest duzo .bo moja 2l pali 15l .

.bo nie dlugo zamierzam sobie taka sprawic .

mam jeszcze pytanko czy silniki do 2000 r byly nie udane bo slyszalem o oleju musialy jezdzic na specjalnym oleju i duzo braly czy to jest prawda

z gory dziekuje

Opublikowano

mam ją dopiero 2 miesiące i wiele nie wymieniałem, tak naprawde nie mam co wymieniac :D ważne żeby kupic zdrowe auto, wtedy nei trzeba pakowac kasy tylko tankowac i cieszyc sie moca.

 

tarcze serwis komplet po rabatach 1600 zł, niestety nie ma zamienników, opony 18" sa drogie ale wiele osób w normalnych autach ma 18 i wieksze wiec to nie stanowi róznicy. domyslaem sie ze amorki sa drogie ale nei wiem dokładnei bo nei sprawdzałem, zawsze mozna zregenerowac. takimi autami nie robi sie dziesiatków tysiecy kilometrów rocznie wiec jesli nawet cos trzeba wymienic to nei robi sie tego zbyt czesto. ja traktuje swoje auta jak hobby i pasje wiec nei patrze na wydatki, boli to troche ale wole wydac na auto niz na ciuchy np. dodam ze jestem zwykłym handlowcem i zarabiam normalnie.

 

ja generalnei nie widze róznicy w kosztach utrzymania m5 czy innego auta typu GT, jak chcesz miec sprawne auto to trzeba wydac, ale pzrede wszyskim trzeba kupic zadbana sztuke, lepiej dac wiecej niż potem dokładac do interesu. U nas neistety sprzedaja sie najtańsze auta, moje auta zawsze ogłaszam bardzo długo ale jak juz znajde nabywce to zazwyczaj zostaje moim przyjacielem i członkiem "mojego klubu" wszyscy którzy kupili moje auta zarazili sie tym na co ja choruje.

 

 

22 litry na miescie to nei jest jakis standard tego auta, przy normalnej jeździe po miescie M5 pali 17-19.

 

faktycznei m5 do lutego 2000 brały olej, zaleca sie drogi castrol TWS 10w-60 choć to wiele nie zmienia. potem cos tam zmienili i po lutym nie biora i zaleca sie zwykły 0w-40. mój kolega miał 1998 z pzrebiegiem 80 tys i brała nawet 2-3 litry na 1000 km, troche to upierdliwe, jedziesz w trase i co stacja dolewasz. dlatego tak wiele tych aut w niemieckich ogłoszeniach ma nowe silniki, niemcy sa na bakier z mechanika i nie za bardzo o to dbali.

 

moja jest dokładnie z marca 2000, sprawdzałem w sewisie zanim kupiłem i juz faktycznie zalecaja normalny olej, zrobilem nia 5000 od wymiany i ani grama nie dolałem, az dziwne jak na BMW i do tego M, do tej pory tylko do 540 nie dolewałem oleju, wszystkie M brały jak jedna.

535d M-pakiet, M5 E39
Opublikowano (edytowane)

hm, ktos ja chyba zrypal,

 

ale wydechy sie zgadzaja :) mi sie podobaja :)

 

moze nie zauwazylem tego badlocka :) wydawalo mi sie tez ze gril byl normlany

 

ale to chyba ta, bo stoi w komisie, dlatego jej nie widuje

a inna by nie miala takiego wydechu :)

 

z tym ze felgi ma inne, ta co widzialem jezdzila na 19stkach

 

ale na zywo wygladala lepiej , byla jak nowka, tutaj na fotkach gorzej

jakby ja ktos dojezdzil

Edytowane przez Marcin978
http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.